Snad se bude líbit :)
07.05.2009 (17:30) • betuli • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2685×
Ruku v ruce jsme s Edwardem vešli do obýváku kde všichni seděli a koukali na něco v televizi. Nessi se uvelebila mamince v klíně a hrála si s jejímy vlasy. ,,Mami.´´ promluvila jsem tichým hlasem a maminka pomalu vzhlédla.
,,Myslím že si chce Bella s vámi promluvit.´´řekl Carlisle klidným hlasem a pokynul k mamince a Philovi. Podívala jsem se na Edwarda, ten se ale usmíval. Co asi slyšel v hlavách ostatních?
,,Tvoje maminka si myslí, že čekáš další miminko.´´ pověděl mi a lehce se zasmál.
,,Cože?´´ řekla jsem zděšeně.
,,Bello klid.´´ uklidňoval mě.
,,O-ona si myslí... myslí si že jsem těhotná? Jak jak...´´ koktala jsem nechápavě. Jak mohla dojít k takovému závěru.
,,Neboj Bello to bude dobré.´´ šeptal mi něžně do ucha a pak mě letmě políbil. V tu chvíli k nám maminka s Philem přišli a maminka se začala usmívat a pak se podívala na moje břicho. ,,Můžu si Edwarda ještě na chvilku půjčit.´´ zeptala jsem se a už jsem ho táhla do kuchyně. ,,Dějě se něco?´´ ptal se a v jeho očích jsem vyčetla, že nechápe co se dějě.
,,Ona si vážně myslí že ... že jsem těhotná?´´ vyhrkla jsem.
,,Ano myslí.´´ pověděl mi a usmál se na mě svým pokřiveným úsměvem. Neodolala jsem a něžně jsem ho políbila. Po chvíli se odtáhl a čekal na moji reakci. Usmála jsem se a pokračovala v kladení otázek. ,,Proč? Proč si to myslí?´´ptala sem se udiveně.
,,Všimla si, že si nosíš volnější trička, ale to není moc velký důvod. Taky ji přišlo divné, když sem přijeli a všichni připíjeli na zdraví, že si se nepřidala a napila si se jen málo. Není si jistá, ale tuší, že před ní něco tajíme.´´ Takže maminka něco tuší. Ou je...
,,Edwarde, ale jak ji mám povědět, že jsme upíři když si myslí, že jsem těhotná?´´
,,Ty to zvládneš věřím ti,´´ usmál se a letmo mě políbl na rty ,,už je nedočkavá, nemůže se dočkat až nám pogratuluje.´´
,,Myslím že dnes ji řeknu jen jedno.´´
,,No tak Bello,´´ zvýšil hlas Edward a pak se začal smát ,,ty máš strach? Mám to říct já?´´ Jak ráda bych byla kdyby to za mě mohl říct on, ale je to moje maminka a s tím si budu muset poradit sama. Bohužel.
,,Dnes ji řeknu, že nejsem těhotná a zítra to druhé.´´ pronesla jsem hrdě. Měla jsem radost ze svého plánu.
,,Dobrý nápad.´´řekl Edward a objal mě.
Celou noc se pak moje myšlenky ubíraly jen jedním směrem. Pořád jsem musela přemýšlet nad maminčinou reakcí, když jsem jí řekla že nejsem těhotná. Vzpoměla jsem si na Emmetovu reakci, když uslyšel co mi na to maminka řekla.
Vešli jsme s Edwardem zpátky do místnosti a já se na maminku usmála. Ta udělala to samé a pak se jen tak mimochodem zeptala. ,,Jak se ti daří.´´ ,,Celkem fajn,´´ odpověděla jsem zdvořile, ale hlas se mi celý třásl ,,myslím, že by jsme si měli promluvit.´´ Maminka přikývla a podívala se na Phila ten taky přikývl a tak se šla posadit zpět na pohovku. Ostatní se zvedli a odešli do kuchyně. Zůstali jsme tam jen my čtiři. Bylo mi však hned jasné, že ostatní všechno uslyší do každičkého detailu. To mě trochu vadilo a byla jsem z toho nervózní, ale nakonec jsem se taky posadila a poukázala na svoje břicho. ,,Mami já-´´ přerušila mě.
,,Nic neříkej. Doufám, že to bude kluk aby Nessi přibyl bratříček.´´
,,To je to co ti chci říct.´´ pověděla jsem a pevněji stiskla Edwardovu ruku.
,,Neboj pomůžu ti.´´
,,Mami já nejsem .. těhotná.´´ na tom slově jsem sebou trochu trhla.
,,Nejsi?´´ptala se nevěřícně maminka ,,A co pak tedy znamenaly ty těhotenské testy v koupelně?´´ Těhotenské testy o tom jsem nevěděla. Co by dělaly těhotenské testy v domě plném upírů? Z kuchyně se najednou ozval hlasitý smích. To mi mohlo bejt hned jasný. Raději jsme Emmetta měli poslat někam pryč. Pak jsem uslyšela Rose jak ho klidní. ,,Děkuju Rose.´´ zašeptala jsem tak potichu, že to maminka nemohla ani zaslechnout. ,,Mami jaké testy?´´ nevěřila jsem tomu. Třeba jsem jen špatně slyšela. Co když můj upíří sluch zklamal. ,,Bello slyšela si správně.´´vložil se do toho Edward, který tušil nad čím asi přrmýšlím.
,,Maminko budu tě muset zklamat, ale nejsem těhotná. A o těch testech nic nevím.´´ pak jsem vstala a kráčela za Rosalie a Alicí.
,,Bello?´´z mého vzpomínání na dnešní odpoledne mě vytrhl až Edward, který mě hladil po vlasech.
,,Brzy se vzbudí Nessi. Měli bysme se obléct.´´
,,Jo jasně.´´ pověděla jsem a usmála se na něj tím nejlaskabějším úsměvem jaký jsem dokázala udělat.
Co si myslíte... Co tam dělaly těhotenské testy? :D
19.kapitola http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/temny-uplnek-19-pravda/
Autor: betuli (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Temný Úplněk 18.Těhotná?!:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!