Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Temný Úplněk- 17.Plány

Rosalie Haleová


Temný Úplněk- 17.PlányChtěla bych se zeptat jestli už to mám zakončit, nebo ještě psát dál co myslíte?

Ráno jsme s Edwardem čekali než se probudí Renesmé a pak jsme se vydali do domu Cullenových. Alice už čekala na verandě a usmívala se, jako když má pro nás nějakou dobrou zprávu. ,,Alice?´´ oslovila jsem ji. Neodpovídala. Podívala jsem se na Edwarda a ten mi můj pohled opětoval. Ve tváři se mu taky vyklubal ůsměv. Vůbec jsem nechápala co se dějě. ,,Edwarde?´´ zkusila jsem oslovit jeho. Taky mi však neodpověděl. S Alici si vyměnily pár pohledů a pak se Edwrd najednou zamračil. Tohle jejich bezeslovné povídání jsem neměla moc ráda. Vadilo mi, když jsem nevěděla o čem se baví.
Po pár minutách jsem se naštvala a omotala svůj štít kolem Alice aby Edward nemohl smyšet její myšlenky. Naštvaně se na mě podíval,ale pak se začal smát. ,,No tak Bello.´´ při tom se dusil smíchem.
,,Proč mi neřeknete o čem jste se bavili? Já to chci taky vědět.´´ řekla jsem trochu naštvaně.
,,Mě  by to taky zajímalo.´´ přidal se Emmett, který teď najednou stál vedle mě.
,,Jde o Volturiovi,´´ začala Alice ,,přijdou za měsíc a kousek.´´
,,Nemají v plánu ničit jdou si jen promluvit.´´ dopověděl Edward a v tu chvíli si mě něžně přitáhl k sobě.
Němně jsem přikývla a pomalými kroky jsem šla odnést Renesmé k Reneé a zeptat se jí jak se jí daří. Byla v obýváku a seděla vedle Phila. Koukali na nějaký film, když mě uviděla usmála se a pomalým pohybem vstala ze sedačky. Potom se pohledem zaměřila na Renesmé. Ta se na ni usmála a maminka vydechla úžasem. ,,Bože ty si ale nádherná Nessi.´´ řekla maminka.
,,Děkuji. Moc ráda tě zase vidím.´´ pověděla Ness a rozběhla se k mamince.

Z kuchyně bylo slyšet jak Jasper. Emmett, Carlisle a Edward domlouvají taktiku na Volturiovi. Všichni jsme to slyšeli až na maminku, která to svým lidským sluchem nebyla schopna ani uslechnout. My ostatní jsme všichni seděli v obýváku a koukali, jak Ness staví s Jacobem hrad z kostiček a pak do něj dává panenky. Po chvíli Jacob vstal a vydal se za nimi do kuchyně. Slyšela jsem jak jim navrhnul, že povolá všechny vlky aby nám stáli oporou. Všichni samozřejmě souhlasili, a tak se Jacob vydal za svojí vlčí smečkou, aby jim řekl co nás v příštích týdnech čeká. Jakmile byl Jacob pryč všichni vyšli z kuchyně a šli za námi. Edward na mě zamával na znamení, že mám jít za ním. Pomalu jsem vstala a vydala se směrem k němu. Stál napůl v kuchyni a napůl v obyváku. Chytil mě za ruku a táhl mě ven z domu. ,,Kam?´´ ptala jsem se.
,,Nechci aby nás ostatní slyšeli.´´ odpověděl mi s klidným hlasem.
,,Děje se něco?´´ ptala jsem se se zájmem.
,,Ne nic se nedějě.´´ odpověděl mi. Když už jsme byli tak kilometr od jejich domu Edward zastavil.
,,Myslím, že teď bysme měli vyřešit ještě jeden problém.´´ řekl a jeho tvář pohasla. Nechápala jsem co mohl myslet tím problémem. Jaký mi máme jiný problém než Volturiovi. Edward musel vidět jak usilovně přemýšlím, a tak mi to objasnil.
,,Reneé.´´ pověděl mi smutným hlasem a skonil hlavu. Reneé... jak jsem jen mohla zapomenout? Jak? Tohle jsem přece nikdy nechtěla. Udělat z maminky to co jsem já. Udělat z ní upírku. Teď však budu muset, pokud se tak rozhodne. Budu z ní muset učinit jednou z nás. Teď mě však napadala ješě jiná vcelku závažnější věc. Kdo to udělá? Phil je moc mladý, ten by to nezvládl a já taky nejsem moc stará na to abych někoho proměnila. Edwarda jsem do toho zatahovat nechtěla, ale asi bude muset, protože Carlisle nevím jestli bude chtít to znovu udělat, když Reneé bude mít na výběr. ,,Kdo to udělá?´´ zeptala jsem se Edwarda.
,,Pokud budeš chtít klidně já,´´ řekl klidně ,,myslím ale, že by se nejprve měla rozhodnout jestli to doopravdy chce a moc dní už nám nezbývá. A navíc teď to nejdůležitější proč jsme sem šli. Někdo už jí musí říct pravdu-´´
,,A ten někdo jsem já.´´ dopověděla jsem jeho slova.
,,Ano ten někdo by si měla být ty.´´
,,Ano máš pravdu jdeme jí to říct. Jdu jí to říct.´´ nad těmi slovy jsem se musela zamračit. Já jdu právě mamince říct, že jsem upírka a jestli se chce stát jednou z nás. Nevěděla jsem jak to zvládnu. Pocítila jsem jak se mi udělalo slabo. Může být však upírům slabo? Nebo je to jen smyšlené a já si to jen přestavuji. ,,Bello musíme jít, nemáme moc času.´´ vyrušil mě Edwardův hlas.
,,Ano jdeme,´´ pověděla jsem a chytla Edwarda silněji za ruku ,,jdeme říct mamince co jsme.´´

odkaz na 18.kapitolu http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/temny-uplnek-18-tehotna/

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Temný Úplněk- 17.Plány:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!