Kapitolka s legračním názvem. Snad se bude líbit. :)
04.05.2009 (17:37) • betuli • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1912×
Vešli jsme dovnitř a Alice se mračila.Jak jinak, když jí někdo neposlouchal zlobila se, ale teď zuřila. Mračila se a rychlým krokem mířila ke mně a Edwardovi.
,,Edwarde jak si mohl!!´´ pištěla na něj.
,,Nechtěl jsem aby byla tak vyděšená.´´ odpověděl jí klidným hlasem.
,,Co? Řekne mi někdo o co jde?´´ ptala jsem se zvědavě.
,,Podívej se na sebe Bello,´´rozčíleně mávala rukama a ukazovala na mě,,naše snažení bylo k ničemu.Edwarde můžeš mi říct, proč si se nechal svádět?´´
,,Nenechal.´´ oponovala jsem jí.
,,Ale nechal! Podívej se na sebe. Tak krásně jsme tě nalíčily a oblékly a bylo to k ničemu.´´ Alice se mračila čím dál víc.
,,Alice je nádherná. Nemá poničený ani vlásek.´´ promluvil Edward směrem k ní a prsty mi prohrábl vlasy.
,,Podívej se na její šaty. A nehrabej jí v těch vlasech! No tak Edwarde... už mě štveš.´´ Podívala jsem se na svoje šaty a Alice s Edwardem můj pohled zopakovali. Koukla jsem dolů a byla tam malinká skvrnka od bláta. Nad tím jsem se musela pousmát. Alice se rozčilovala jen nad takovou malou skvrnkou.
,,No tak Alice?´´ promluvila jsem s hlasem s náznakem smíchu.
,,No jasně Bello tobě se to říká. Máš štěstí, že jsem myslela na všechno.´´ konečně se usmála. Podívala jsem se na Edwarda a ten najednou propukl v záchvat smíchu. Emmett se najednou taky začal smát. Muselo mu dojít nad čím se směje.
,,No jistě to jste nečekali co? Ale tak znáte Alici ne.´´ říkal a při tom se dávil smíchem. Podívala jsem se na Edwarda a nechápala o čem to mluví. ,,Alice koupila ty šaty dvoje. Pro jistotu.´´ objasnil mi.
,,Alice?´´ začala jsem se taky smát.
,,No tak Bello honem se pojď převléct. Nechceš nám zkazit focení, že ne?´´ řekla hlasem, který se nedal odmítnout. Edward spustil ruku, kterou měl okolo mě ovinutou a zašeptal mi: ,,Neboj jsou uplně stejné.´´ Slyšela jsem jak moc se musel přemáhat aby nevybuchnul v smích. No mohlo mi to být jasné Alice věděla, že já se dokážu kdykoliv umazat a nebo něco poničit. I jako upírka jsem občas bývala nemehlo.
Fotili jsme se v různých skupinkách. Nejprve jen já s Edwardem, potom my tři s Renesmé. Ta měla na sobě šatičky stejné barvy jako já a na nohou krásné botičky. Vlásky měla spletené a stažené dozadu. Byla krásná. Roztomilá a slaďoučká. Celou dobu se na Arnolda a na jeho pomocnice usmívala. Focení jí bavilo stejně jako Rosalie, která se tam různě nakrucovala. Nakonec jsme si všichni udělali společnou fotku. Charlie si s sebou přivedl Sue Clearwaterovou se kterou už pár měsíců žije. Byl tam i Jacob. Cítila jsem se skvěle, okolo mě byli jen moji nejbližší. Moje milovaná rodina.
Když jsme odcházeli Nessi mi už spala v náručí. Se všemi jsme se rozloučili a šli do auta. Když jsme dorazili před naší chaloupku šli jsme s Edwardem uložit Nessi a potom mě najednou začal líbat a pak mě jedním pohybem zavázal oči. ,,Co co.´´ nechápala jsem. ,,Překvapení.´´ pohladil mě po tváři a vedl mě ven. Po chvilce mi rozvázal oči. Okolo nás byly všude svíčky a pházené růže. Uprostřed toho všeho byla krásná deka a na ní bylo napsáno miluji tě. Něžně mě položil na tu deku a zašeptal mi: ,,Miluji tě. Krásné výročí.´´ ,,Tobě taky,´´ políbila jsem ho. ,,znovu.´´ nad tím jsem sem se musela trochu pousmát. Už jsme naše výročí oslavovali ve Phoenixu, ale tohle jsem fakt nečekala takovéhle romantické gesto. ,,To to je nádherné. Miluji tě.´´nenacházela jsem slov pro to co připravil. ,,Děkuji.´´ řekla jsem znova. To už mě ale zase líbal a leželi jsme na dece a mazlili se. Potom se Edward zadíval do nebe. Podívala jsem se kam se dívá. Byl to měsíc. Dnes je Úplněk. ,,Úplněk.´´ pronesl Edward sametovým hlasem. Přes měsíc se najednou přenesl čený mrak. ,,Temný úplněk.´´ prohlásila jsem a znovu ho začala líbat.
odkaz na 17. kapitolu http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/temny-uplnek-17-plany/
Autor: betuli (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Temný Úplněk- 16.Temný úplněk:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!