Omlouvám se za to zdržení. Měla jsem nepsací období. Prostě mě nic nenapadalo, žádná inspirace. Teď se ale vracím s dalším dílem TL, doufám že se bude líbit. Směřuji to ke konci, takže už bude jen pár částí. Opět prosím piště komentáře, kladné i kritiku. Ať vím co vylepšit... ps angličtina má určitě chyby, ale baví mě to tak psát a přijde mi to jako oživení, co myslíte?
19.07.2009 (10:30) • LiLLy • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1968×
6.Část
„So…. What did Edward in Czech?“ připomněla jsem Carlisleovi svou otázku.
Takže…. Co dělal Edward v Česku?
„Ehm…. He hate the Secrets“ přiznal Edward.
Ehm…. On nenávidí Sercety.
„What? Why? And What he wanted do there?“
Cože? Proč? A co tam chtěl dělat?
„Well…. Edward often escape from us. He wants revange.“
Dobrá… Edward od nás často utíká. Chce pomstu.
„OMG. Revange? Why?
Pane bože. Pomstu? Proč?
„Secrets killed his darling.“
Secreti zabili jeho milovanou osobu.
„Ow…. I didnť know it! I’m sorry. Poor man….“
Ou…. To jsem nevěděla! Mrzí mě to. Chudák….
„It was his fall. A little bit. He worrys about it. And he wants revange her.“ Dodal Carlisle.
Byla to jeho chyba. Trochu. Trápí ho to. A chce pomstu.
„His fall? What did he do?“
Jeho chyba? Co udělal?
„He switch her and she switch a baby“ zamračil se.
On ji proměnil a ona proměnila dítě.
„What? An immortal baby? What did Voltury about it?“ zděsila jsem se.
Cože? Nesmrtelné dítě? Co udělali Volturiovy?
„Secrets were here. Voltury were in Italy. Secrets killed her.“
Secreti byli zde. Volturiovi byli v Itálii. Secreti ji zabili.
„Oh… I’m sorry. Why is it Edwards fall?“
Oh… Mrzí mě to. Proč je to Edwardova chyba?
„He had look after her.“ vysvětlil prostě.
Měl ji hlídat.
Po tomto rozhovoru jsme vyšli ven, kde se mračil Edward. „ Why you said it? It’s my private thing.“
Proč jsi jí to řekl? Je to má soukromá věc.
„I’m sorry Edward“ upřímě jsem mu řekla. Jen se trošku pousmál a pak zmizel.
Je mi to líto Edwarde.
Pomalu jsem vyšla za ním. Cestou jsem míjela Alici, která se na mne usmála. V duchu jsem se podivila, že by se ke mně chovala přátelsky? Změnila názor? Po chvilce jsem nad tím přestala uvažovat a rozeběhla se po Edwardově pachové stopě. Během pár vteřin jsem ho našla na nějaké louce.
„Edward, I’m so sorry,“ řekla jsem opět.
Edwarde, je mi to tak líto.
„It’s OK. It’s not your fault. And you are my family now. So you can know it,“ usmál se.
To je v pořádku. Není to tvoje chyba. A jsi teď moje rodina. Takže to můžeš vědět.
„Not even your fault“ odporovala jsem mu. Na to jen pokrčil rameny.
Ani tvoje chyba.
„Do you still wanna go to the Czech? For… Revange?“ zeptala jsem se ho tiše.
Pořád chceš jít do Česka? Pro… Pomstu?
„Yes. I’m sorry.“
Ano. Promiň.
„Well… I don’t like Czech. So… I’ll go with you. I’ll help you,“ nabídla jsem mu.
No… Nemám ráda Česko. Takže… Půjdu s tebou. Pomůžu ti.
„Seriously?“ vykulil oči. Přikývla jsem.
Vážně?
„Let’s go“ vyhrkl s nadšením.
Pojďme.
Tak jsme se vydali zpět do Evropy. Trvalo nám to téměř stejnou dobu jako nám s Jasperem do Ameriky. Cestou jsem opět zkoušela svou schopnost a zdokonalila jsem ji tak, že už jsem se na to ani nemusela soustředit. Stačilo jen se podívat na určitý strom a vydat ze sebe určitou energii. S Edwardem jsme se cestou spřátelili. Ptal se mě na mou rodinu a jestli se mi stýská. Odpovídala jsem mu po pravdě. Poté mi vyprávěl o svém životě.
Než poznal Samanthu byl jeho život stále monotóní. Neužíval si ho. Ale když se přestěhovali do Forks, potkal tu nejúžasnější osobu na světě (podle něj). Chvíli spolu žili a poté ho přemluvila aby ji promněnil. Jenže brzy poté si uvědomila, že chce mít dítě, ale sama nemůže. A tak si jedno přeměnila.
Tvář se mu zkřivila bolestí. Zbytek jsem si domyslela.
Blížili jsme se k hranicím s Českou Republikou a já stále nevěděla jakou pomstu Edward plánuje. Ale spoléhala jsem na to, že mi to brzy vysvětlí. Najednou jsem si uvědomila, že je mi Edward sympatický. Přes počáteční averzi jsem zjistila že se mi líbí. Je docela milý.
Autor: LiLLy (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Temný Les - 6.část:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!