Tak po dlouhé době další díl.... omlouvám se že to tak trvalo... Ještě stále vás to baví? Jestli má cenu psát dál, když mě to moc nebaví :(
15.06.2009 (17:30) • LiLLy • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1616×
5.Část
Cítila jsem je. Byli blízko. Upíři. Běžela jsem vedle Jaspera, vedená svým čichem. Během chvilky jsme byli na menší mýtině před velikým bílým domem. Cullenovi - tak se jmenují - už na nás čekali. S Jasperem se všichni radostně přivítali a pak konečně obrátili pozornost ke mně.
„Hello" pozdravil zvesela vysoký blonďák, vypadal nejstarší a i se tak choval." I'm Carlisle. Welcome."
Ahoj. Jsem Carlisle. Vítej.
„Hello, nice to meet you. I'm Michaela. Call me Misha, please." Snažila jsem se být zdvořilá.
Ahoj, těším mě že jsem vás poznala. Jsem Michaela. Říjekte mi Míša, prosím.
„Hi Misha, I'm Rosalie" usmála se na mě vysoká blondýna. Kývla jsem jí také na pozdrav.
Čau Míšo, jsem Rosalie.
„Emmett" představil se vysoký hromotluk se smíchem. „Welcome, my little sister!" překvapeně jsem zamrkala a on se rozesmál ještě víc.
Vítej moje malá sestřičko.
Pohlédla jsem na poslední pro mě neznámé členy Jasperovi - možná mé budoucí? - rodiny. Stáli beze hnutí a propalovali mě nenávistným pohledem. Usoudila jsem že mě asi nemají rádi. Když si Jasper uvědomil, že se nemají k představování řekl jen „Alice and Edward" a kývl jejich směrem. No jasně, to mi došlo že to je Alice s Edwardem. Vzpomněla jsem si že Jasper říkal, že ho Edward zastavil když se mě pokoušel zabít. Takže Edward byl taky v Česku? Proč odešel a nepomohl mi? Najednou se Edward začal mračit a nasadil mírně frustrující výraz. Emmett si toho všiml a uchichtl se.
„He doesn't understand your minds" pomalu vysvětloval Jasper.
Nerozumí tvým myšlenkám.
Cože? Mým myšlenkám? Edward slyší myšlenky? Ah, vzpomínám si, to bude tedy ta jeho schopnost. Edward se zatvářil zoufale. Tiše jsem se zasmála.
„You can't listen everything" pomyslela jsem si v duchu směrem k Edwardovi.
Nemusíš slyšet všechno.
Když to uslyšel zatvářil se ještě víc nenávistně. Pak odvrátil pohled a soustředil se na Alici. Také jsem na ni pohlédla. Neměla jsem to dělat. Její oči planuli nenávistně, kdyby mohla zabíjet pohledem, určitě bych už byla mrtvá. Rychle jsem se otočila na Jaspera, ale ten také hleděl na Alici. Ale ten způsob jakým se na ni díval... Tak... něžně? Lítostivě? Něvěděla jsem co se děje, byla bych se zeptala, ale v tu chvíli sebou Jasper trhnul a už byl u Alice a objímal ji. Přistoupila jsem k nim blíže a prohlédla si Alicin divný výraz. Jako by se dívala nepřítomně někam do dál. Zvědavě a překvapeně jsem ji pozorovala když párkrát zamrkala a usmála se na Jaspera.
„What you saw?" starostlivě se ptal Jasper. Najednou se všichni věnovali Alici a na mně zapomněli.
Co jsi viděla?
Až teď jsem s ivšimla Edwarda, který stál kousek stranou. Také se usmíval a nevšímal si mě.
„It's OK. Everythings gonna be OK." Pronesla jemně Alice. Až teď jsem si všimla jaký má nádherně zvonivý hlas.
Je to OK. Všechno bude v pohodě.
Co jsi viděla? Jasperova slova mi stále nedávala smysl. Zamračila jsem se. Edward si toho všiml a pohlédl na mě.
„What was it?" v myšlence jsem se ho zeptala.
Co to bylo?
„You don't know it?" podivil se na hlas, avšak nikdo z Cullenů si nás nevšímal.Všichni se věnovali Alici.
Ty to nevíš?
„Why I asked?" řekla jsem sarkasticky.
Proč jsem se ptala?
„Alice can see future." Stručně vysvětlil.
Alice vidí budoucnost.
„Cože?" nevěřícně jsem zírala.
„What?" otázal se Edward. Ignorovala jsem to.
Co?
Nemůžu tomu uvěřit. Alice vidí budoucnost. No ty brko.
Najednou jsem si na něco vzpomněla.
„Ehm, Edward? What did you do in Europe?"
Ehm, Edwarde? Co jsi dělal v Evropě?
Edward se na okamžik zamyslel, patrně přemýšlel, zda mi to chce říci. Nakonec se usmál, což byl u něj jev velmi vzácný.
„Well.... I visited the second king's vampire family"
Dobře.... Navštívil jsem druhou královskou upíří rodinu.
„What? I.... don't understand! King's vampire family? Second? Oh my god!" vydechla jsem.
Cože? Já... . nerozumím! Královská upíří rodina? Druhá? Panebože!)
„Oh, Jasper! You didn't tell Misha about Volturi???" zděšeně vykřikl Carlisle.
Oh, Jaspere! Ty jsi neřekl Míše o Volturiových?
„Volturi?" zamračila jsem se.
„I forgot." přiznal zmučeně. „But I was with her!" rychle dodal. Teď už jsem opravdu nic nechápala.
Zapomněl jsem. Ale byl jsem s ní!
A tak mne Carlisle odvedl do domu, zatímco ostatní si našli nějakou činnost venku, a pověděl mi příběh.
Volturiovi jsou nejváženější a nejmocnější upíří „rodina". Žijí v Itálii ve městě Volterra, již přes několik tisíciletí, a živí se lidskou krví. Vládci jsou Caius, Marcus a Aro. Mají mnoho poddaných, stráží a vojáků. Aro si do svých služeb nevybírá jen obyčejné upíry. Většinou nabízí jen zvláštně nadaným upírům. Edward a Alice by se mu líbili. No, a jak už jsem řekl, jsou nejmocnější, právě proto že mají tolik členů-jsou silní. Vládnou vlastně celé upíří populaci. Není to, jako že by všem upírům říkali jak se mají chovat a co dělat. Jen jsou daná pravidla, zákazy, říkej tomu jak chceš. Základní pravidlo je že se nesmíme prozrazovat. Kdyby někdo prostě chodil po veřejnosti na slunci, nebo vysával někoho, tak si ho lidé všimnou. Nejlepší je, když lidé nevěří na upíry, je to pro nás nejjednodušší a lidé nežijí ve strachu. Další pravidlo je, nevytvářet nesmrtelné děti. Nesmíme proměnit žádné dítě v upíra. K tomu se váže zase jiný příběh, ale to není důležité. Tato pravidla jsou nejdůležitější. Když je někdo poruší a Volturiovi se to dozví, většinou zakročí. A to způsobem, že zlikvidují upíry co spáchali „zločin" a vyhladí stopy. Toť vše o pravidlech. Naše rodina je mezi upíry relativně známá, protože se živíme zvířecí krví. Tanyina rodina v Denali na severu žije stejným způsobem jako my. Jinak všichni upíři se živí lidskou krví. Já sám jsem jednu dobu žil v Itálii s Arem, Marcusem a Caiem. To jest první a největší královská rodina. Pak je zde také druhá největší, říká se jí „druhá královská" rodina. Žije v České Republice, tam to jistě znáš. Říkají si Secreti, (pozn.secret-tajemství) právě protože nemají žádné příjmenní. Členové této rodiny jsou.... Teď to pro tebe jistě bude veliký šok.... Václav Klaus, Václav Havel, Jiří Paroubek, Miroslav Topolánek a spousta dalších osobností v té vaší politice. Oni se dříve nejmenovali takhle, přejmenovali se, ale to jen tak pro zajímavost. No takže teď jsi zasvěcená do tajů královských upířích rodin. Je to pro tebe šok, že? Zjistit, že tvou vlast ovládají upíři.
Tak tohle mi vyprávěl Carlisle. Opravdu jsem byla v šoku. Myslím, že takovéto zjištění by překvapilo každého.
Autor: LiLLy (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Temný les - 5.část:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!