Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Temný les - 2.část


Temný les - 2.částJelikož jste do komentářů psali že mám pokračovat tak jsem to zkusila, ale moc se mi nedařilo, nevím jestli se vám to bude líbit. Zítra zkusím napsat něco lepšího. Pozn.: Tentokrát jsem tam pod anglické věty napsala české výrazy, jelikož se mi to moc nedařilo do správné angličtiny přeložit xD

 

2. Část

 

Chtěla jsem křičet, chtěla jsem ječet, chtěla jsem vřískat. Chtěla jsem vyskočit a nožem si probodnout srdce. Bolest byla nesnesitelná. Celé tělo mě strašně pálilo a sebemenší pohyb to ještě zhoršoval. Ani řvát bolestí nešlo. Trvalo to celou včenost, nidky bych si nemyslela, že smrt je tak zdlouhavá, ale hlavně tak bolestivá!

Nevím kde to jsem, ani jak jsem se sem dostala. S jistotou vím jen, že z bezvědomí mě vzbudila ta příšerná bolest. Když už to konečně přestalo - a věřte, že to byla to dlouhá doba - pomalu jsem se pokusila otevřít oči. Jako první jsem zahlédla tmavou oblohu posetou hvězdami, je noc. Pomalu, opatrně jsem otočila hlavou a zahlédla toho bloňďáka, kterého jsem shodou okolností - jaká ironie - viděla naposled před svou smrtí. Počkat, já jsem přece umírala, ta strašná bolest! Nějak mě to zmátlo, myslela jsem že až bolest přestane, nic neuvidím. Nic a už vůbec ne to krásné stvoření které mě chtělo zabít. Takže... Nejsem mrtvá? OK, dobře, nejsem mrtvá... Moje mysl pracovala na plné obrátky, odevšud se mi rojili myšlenky. Takže... co bylo to pálení v těle? To se to zahojilo? Jsem zdravá? Můžu se vrátit domů? Moment. Je tu nějaké ticho!. Zadržela jsem dech a přemýšlela proč mi přijde to ticho divné. Napínala jsem uči docela dlouho, že jsem zapomněla vydechnout. Když jsem si to uvědomila, prudce jsem ze sebe vyrazila vzduch a zalapala po dechu. Vůbec mě neboleli plíce... Nepotřebuji dýchat? Cože? Co je to za blbost? Kurva, co se to se mnou stalo? A to ticho... už vím... Ne to není možné! Ne... Kdyby mi přestalo tlouct srdce, nežila bych. Ale já žiju! Nebo alespoň to tak vypadá...Co se to se mnou stalo?

„What?" zeptal se ten mladík, který seděl vedle mě. Teď mi to došlo... tu poslední větu jsem vykřikla nahlas! Málem jsem to chtěla zopakovat, ale vzpomněla jsem si, že mluví anglicky.

„What happened with me?" osopila jsem se na něj.

Co se se mnou stalo?

„I'm sorry... My... Brother stop me, when I wanted to kill you." začal opatrně vysvětlovat.

Promiň... Můj... Bratr mě zastavil, když jsem tě chtěl zabít.

„WHAT HAPPENED WITH ME?" zopakovala jsem svou otázku důrazněji a hlasitě.

„You are like me." odpovídal pomalu, jakpečlivě volil slova.

Jsi jako já

„Who are you? Why you wanted to kill me?"

Kdo jsi? Proč jsi mě chtěl zabít?

„Vampire." řekl klidně.

Upír.

„Cože? Co... Ne! To je blbost!" začala jsem řvát česky. V tom zděšení se mi ani nechtělo překládat do abgličtiny, stejně tomuhle nemusí rozumnět.

„You don't need breath. Your heart stoped beat." Pokračoval ve vysvětlování.

Nepotřebuješ dýchat. Tvoje srdce přestalo tlouct.

„I know." souhlasila jsem s ním.

Já vím.

„How you became vampire? I bite you, than Edward stoped me..." stále se mi snažil vysvětlit a já stále nechápala.

Jak jsi se stala upírem? Kousl jsem tě, než mě Edward zastavil.

„BTW I'm Jasper. Edward is my brother."

Mimochodem, jsem Jasper. Edward je můj bratr.

„I'm Michaela. I must say, you are nice like vampire." Musela jsem přiznat.

Jsem Michaela. Musím říct, že na upíra jsi milý.

„Why you waned to kill me?" zopakovala jsem předchozí otázku.

Proč jsi mě chtěl zabít?

„You know, we are vegetarians. It means, that we don't kill people..." určitě chtěl pokračovat, ale já ho přerušila.

Víš, my jsme vegetariáni. Znamená to, že nezabíjíme lidi...

„But, you wanted kill me and... suck!" vyhrkla jsem.

Ale ty jsi mě chtěl zabít a ... vysát!

„Please, listen me!" napomenul mě. „We try kill only animal, but sometimes is it... impossible."

Prosím, poslouchej mě. Snažíme se zabíjet jen zvířata, ale někdy je to... nemožné.

„For example, you very very much smell sweet." Dokončil svou doměnku. „Oh, sorry. When you were people." opravil se.

Například, ty strašně moc voníš sladce. Oh, promiň. Když jsi byla člověk.

„I still don't understand everything, but I'm thirsty. What I have to do?" uvědomila jsem si že mě strašně pálí v krku a dovtípila jsem se že potřebuju krev.

Stále nerozumím všemu, ale jsem žíáznivá. Co mám dělat?

„Let's hunt"

Pojďmě lovit.

Vedl mě hlouběji do lesa, kde se pásly srny. Rozeběhl se a jednu ulovil. Vypadalo to jednoduše a tak jsem to zkusila u druhé srny. Chytla jsem ji poměrně snadno a instinktivně jsem se jí zakousla do krku. Její krev byla dobrá a částečně uhasila pálení v krku. Když jsem se vrátila na místo, kde se původně páslo stádo srn, našla jsem tam svého kamaráda Jaspera zamyšleného.

„So... What will we do?"

Takže.. Co budeme dělat?

 

 

/ 1.část // 3. část /



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Temný les - 2.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!