Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Slza nikdy nespadne - 1.kapitola - 2.část

Bella


Slza nikdy nespadne - 1.kapitola - 2.částAhojky lidi. Podle komentíků z minulé kapitoly jsem zjistila že máte asi zájem tohle číst. Tak tady je druhá kapitolka. Jmenuje se Láska nebo rodič? Co na ni říkate? Pls pls komentíky

2.část

 

Tělocvik utekl rychle. Vehementně jsem se vyhýbala při volejbalu míči. Dnes jsem naštěstí nikoho nezranila.

Když jsem vešla na parkoviště, můj Edward už čekal u mého auta. Jeli jsme domů mým náklaďáčkem. Edward sice něco mumlal ve smyslu, že je to moc pomalé, ale jeho Volvo už odvezli jeho sourozenci a nechtěl mě nechat jet samotnou. Jeho dobrá nálada z něj přímo trčila.

„Tak co hodláš dnes dělat?" Zeptal se.

„Dneska se budu asi učit. Vůbec to neumím. A potom budu možná uklízet. Doma je strašný nepořádek." Tak dobře. Nepořádek tam není, ale pořádek taky ne, pomyslela jsem si. Má odpověď ho zřejmě zklamala. Pokračovala jsem. „Ale teď nevím, jak to do té hlavy dostanu. A i kdybych si to zapamatovala, zítra, až vstanu, to určitě zapomenu. Nemám moc dobrou paměť," Kupodivu, se zdálo, mi tuhle mou malou lež zbaštil. Paměť jsem měla totiž velmi dobrou. Ale nebyla jsem si jistá, jestli to zjistil. Chvíli jsem čekala, co mi na to řekne. Mlčel. Náhle mě něco napadlo.

„Možná," začala jsem nejistě. Edward na mě pohlédl s vyčkáváním. Zjistila jsem, že už stojíme u mého domu.

„Pokračuj." Vyzval mě.

„No... říkala jsem si..., že kdybys mě třeba proměnil už teď," všimla jsem si jak semknul rty do úzké linky, „možná bych si pak toho víc - no, vlastně všechno bych pamatovala a nádherně proplula až k maturitě." S očekáváním, že bude zuřit, jsem se vyhnula jeho očím a zaměřila se na blikající světýlka v autě. Křečovitě sevřel volant až mu zbělali klouby.

„Propluješ tak, jako tak." Odsekl. Zněl teď trochu jako Charlie, když se dozvěděl o mém momentálním prospěchu z biologie. Malinké, opravdu maličké zhoršení od někdejšího prospěchu. Edward chtěl asi ještě něco říct, ale já jeho myšlenky přerušila. „Tak nic. Ne, nerozčiluj se. Nech to už plavat." Moje uzavření tématu ho možná ještě víc rozzlobilo. Jeho předešlá dokonalá nálada ho zřejmě plně přešla. Husté obočí se mu tlačilo k sobě a mlčel. Mlčel a to ticho mezi námi bylo k zbláznění. Zahlédla jsem, jak Charlie nakukuje v okně zpoza záclony. Musím už jít, pomyslela jsem si. Nevěděla jsem přesně, jak se s Edwardem rozloučit. Odkašlala jsem si a ukázala palcem směrem k domu.

„Jistě, běž." Řekl Edward, stále rozzlobený.

Otevřela jsem dveře a jednou nohou vykročila ven. Překvapená jsem se otočila zpátky na Edwarda.

„Ty nepůjdeš?"

„Říkala jsi, že už na dnešek program máš." Vyslovil to, jako by mi to vyčítal.

„Jsem ochotná to zrušit. Pojď se mnou. Chci tě mít u sebe." Prosila jsem a snažila se nahodit neodolatelnou smutnou tvář, jakou mají štěňátka v útulcích.

„Běž se radši učit." Odsekl dívajíc se před sebe.

Starý, náladový upír. Je to má láska, anebo můj rodič? V tuto chvíli bych řekla, že to druhý. S hlavou skloněnou jsem se rozloučila s tichým „ahoj" a vystoupila. Došla jsem až k domovním dveřím, teprve pak se náklaďáček rozjel a zaparkoval na našem dvorku. Ani to jsem to nestihla postřehnout a Edward už byl pryč.

 

Odkaz-> 3.část

zde -> shrnutí kapitol

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Slza nikdy nespadne - 1.kapitola - 2.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!