Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sluneční svit-3.kapitola


Sluneční svit-3.kapitolaDalší kapitolka mé povídky Sluneční svit(Sunshine) Nečekaná návštěva.Návštěvou je,.... .nechte se překvapit!:-)Přeju příjemné čtení a prosím komentíky jak se vám líbí dnešní kapitolka

 

3.Nečekaná návštěva

Ve čtvrtek se Jacob neukázal.A já o něj měla strach.Popovídali jsme si s holkami.Pověděli mi svůj příběh.Kluci se šli proběhnout a tak jsme zůstali s holkami sami.Byli jsme se projít.Byl to hezký den.

V pátek jsem vstávala obzvláště brzy.Chtěla jsem užít poslední společní chvíle než přijede Edward.Všichni jsme se nasnídali.Dnes udělala Grace vajíčka.Potom jsme si povídali.Ale holky pak museli jít.Měli na dnešek něco domluveného.Chtěla jsem jít s nimi,ale musela jsem čekat na tátu.Kluci šli zkontrolovat okolí ,ale nechtěli mě tu nechávat samotnou ,tak tu se mnou nechali Johnyho.Johny se díval na televizi.Já s ním.Ale vůbec mě to nebavilo.Občas se na něco zeptal nebo já jeho ,ale spíše bylo takové to trapné ticho.Najednou to ticho i televizi přehlušilo velmi hlasité vytí.Johny se roztřásl a prudkým pohybem vstal z gauče.Třásl se tak,že jsem se divila že se ještě neproměnil.Věděla jsem co mám dělat.Snažila jsem se ho uklidnit.Neposlouchal.Radši jsem od něj pár kroků ustoupila.

,,No tak Johny klid.Uklidni se.Jestli se potřebuješ proměnit běž ven!''Trochu se uklidnil a běžel ke dveřím.Před dveřmi se smykem zastavil ,otočil a podíval se na mě.

,,Bude ti vadit když tě tu chvíli nechám samotnou?''vykoktal

,,Ne jen běž.Smečka je důležitější.Nic se mi nestane.''následovalo další zavytí.Johny vyběhl ven a já běžela k oknu,zvědavá jak bude vypadat.Přeměnil se sotva vyšel ze dveří.Byl šedý a mnohem menší než vlci v Lu push.Divila jsem se.Teď jsem nevěděla co dělat.Nemohla jsem jim nějak pomoct?Asi ne.Slyšela jsem další vytí.Přemýšlela jsem co se tak mohlo stát.Byla jsem z toho na nervy.Takhle mě tu nechat.To mě nemohl vzít sebou?Určitě bych jim pomohla ať už se stalo cokoli.Musím to říct holkám.Šli do kina.Budou mít zapnutý telefon?Když jsem o tom tak přemýšlela ,vzpomněla jsem si že jsem měla jít včera do kina s Melissou.Achjo!

Odpustí mi?Doufejme že jo!Začala jsem hledat po domě nějaký telefon co v týhle díře má signál.Žádný jsem nenašla.Do háje.Jak si můžou být v kině na dámské jízdě když se venku jejim přítelům děje bůh ví co!Další vytí.Achjoo!Běžela jsem k oknu a dívala se odkud šlo to vytí.Něco mě napadlo!Půjdu za nimi!Pomůžu jim!Edward to pochopí!No a co když ne?Přijde sám?.......

Hlavu jsem měla jakoby se mi měla každou chvíli rozletět na miliony kousíčků.Mysl jsem měla plnou otázek.Musela jsem něco dělat nebo se zblázním.Když jsem se tak dívala z toho okna zahlídla jsem tu motorku na které jsme s Alexem přijeli a dostala ten nejšílenější nápad.

Ne ne ne!Varovala jsem se.Edward mě přetrhne!No ale musím jim nějak pomoci!Ani nápad! Ať tě ani nenapadne na to vylézt!Copak jsi zapomněla co se stalo mámě?Dohadovala jsem se sama se sebou.Máma byla jenom potlučená.A navíc já umím řídit.Ne motorku!To je fakt. Ale já už to nevydržím!

Z mého dohadování mě vytrhlo další tentokrát bolestivé vytí.A následovala další.Sakra co se to děje!Bude rychlejší běžet nebo jet?Rozhodla jsem se že jet!Ale kam?Nevím kde jsou!Leda pro pomoc.Jak daleko to je domů?Usoudila jsem že hodně daleko.Další vytí.Pořádně jsem se zaposlouchala a vyběhla z domu.Běžela jsem co nejvíc jsem mohla směrem k poslednímu vytí.Nezměnila jsem směr ani na okamžik.Pořád za nosem.Sice ne tak rychlá jako upír , ale rychlejší než člověk.Štvalo mě to!A taky mě štvalo že jsem se mohla unavit!Už jsem nemohla dál běžet.Zpomalila jsem a po chvíli úplně zastavila.Opřela jsem se o strom a udýchaně čekala na další vytí.Co nevidět jsem slyšela vytí-mnohem lépe.Dala jsem se do běhu směrem k vytí.Najednou jsem slyšela i vrčení.Nemohla jsem být daleko.Najednou kolem už kolem mě nebyly stromy ale několik vlků.Smykem jsem zastavila a zděšeně se dívala a bitku před mýma očima.1,2,3,4,5 malých vlků,z toho jen tři bojovali.Jeden ležel na zemi v krvi a druhý se svíjel v bolestích jen kousek od něho.Ti další bojovali s 1,2,3,4 - čtyřmi mnohem většími vlky.Byli mi nějak povědomí.Zvláště jeden z nich.Velký béžový vlk co se neustále snažil chránit jen o něco menšího šedého vlka.Leah.Byla to Leah.A tím pádem šedý vlk byl Seth.Pořádně jsem si je prohlédla.Ano měla jsem pravdu.Leah a Seth.Byli s nimi další dva menší vlci.Zřejmě Collin a Brady.Jeden z nich ležel na zemi a podobně jako můj nový kamarád se svíjel v bolestích.Stála jsem tam pěknou chvilku a jen zírala co se to děje.Najednou druhý největší světle hnědý vlk - ten co jsem patřil,řekla bych že Brian zaútočil na Leah.Skočil po ní a svalil ji k zemi.

,,Nééééé!''zařvala jsem a rozběhla se k nim.Všichni zkaměněli a zírali na mě.Nevím jak jsem to udělala ale odhodila jsem Briana od Leah a sklonila se nad ní.

,,Leo?Leo!Jseš v pořádku?''odpověděla mi šťouchnutím čumáku do ramene.

,,Díky bohu!''Povzdechla jsem ji a vstala od ní.Přišel ke mně Seth a olízl mi obličej.

,,Fuj!Sethe to se nedělá!''pokárala ho a se smíchem si otřela obličej.Ze Setha vyšel kašlavý smích.Leah se přidala a škrábala se na nohy.Podívala se na vlka co se svíjel v bolestech a následně na Setha.Oba k němu přiběhli.Z lesa najednou vyšel Collin.Asi se šel přeměnit ,protože jsem si všimla že čtvrtý Lu Pushký vlk zmizel.Přiběhl k Sethovi a všichni se ho snažili uklidnit aby se přeměnil do lidské podoby.Na druhé straně se všichni shromáždili kolem dvou vlků co byli na zemi.Nevěděla jsem co dělat dřív.Pomoct Bradymu?Nebo těm ostatním?Dospěla jsem k závěru že ti druzí jsou na tom hůř a rozběhla se k nim.Dva vlci už byli proměněni-Alex a Matthew.Skláněli se nad zraněnými a utěšovali.Třetí-Brian se někam vypařil.

,,Kde je Brian?''zeptala jsem se.

,,Šel se uklidnit.''odpověděl mi Alex a dále uklidňoval Johnyho a George.Pomáhala jsem jim.A přišla na něco co by mi mohlo pomoct.

,,Který z nich je George?''ptala jsem se jich.Matty ukázal na toho více zraněného.

,,Georgi?Georgi?Musíš mě poslouchat.Musíš se proměnit zpět.Georgi?Georgi!Slyšíš mě.Přeměň se!Jestli se neproměníš je velmi pravděpodobné že umřeš!A kdo se pak postará o Van a Davida?Georgi?Slyšíš mě?Kvůli nim se proměň!Prosím!''prosila jsem.Všichni na mě zírali jak se George uklidnil a pomalu proměňoval zpět.Usmála jsem se když byl George proměněn.

,,O bože přikryjte ho někdo!''slyšela jsem za sebou Leu.

,,Leo!''objala jsem svou kamarádku.S Leou jsme si byli hodně blízcí.Skoro nejlepší kamarádky.Skoro.

,,Co Brady?''zeptala jsem se jí.

,,Jo v pohodě.Už se proměnil.Co u vás?''

,,No George je na tom hodně špatně ,ale už je proměněn.Zato Johny ještě ne.''

,,Jo aha.No zrovna toho jsem skolila já.''Brian se zvedl a vrčel na Leu.

,,Briane!''kárala jsem ho.,,Určitě se to nějak vysvětlí!''

,,Jo vysvětlí.Až budou všichni přeměněni a v pořádku.Collin se Sethem vzali Bradyho ke Cullenům.Možná byste to měli udělat taky.Pak to všechno vysvětlím!''

,,Skvělej nápad šéfová!''komentoval Brian.

,,Až z toho dostaneme i Johnyho!''řekl Alex.

,,Pusťte mě k němu.Já to vyřídím.''chtěla Leah.

,,Ani ve snu!''postavil se jí do cesty Brian.

,,Briane!Může za to ona.Tak ať ona ho z toho dostane!''poručil Alpha-Alex.Brian uhnul z cesty.

,,Johny?Johny!Teď mě poslouchej!Můžu za to já.A je mi to líto.Ale to teď nezměním ,jasné! Takže se koukej přeměnit!Máš tu svou smečku a lidi kteří tě mají rádi a kterým na tobě záleží!Slyšíš mě?Johny?George na tom byl mnohem hůř ale zvládl to tak prčo né ty?.....''

Johny se pomalu uklidňoval až se proměnil úplně.

,,Tak vidíš že to jde!''řekla a poplácala Johnyho po rameni.''vstala od něho a šla ke mně.Když procházela kolem Briana vítězně se na něj usmála.

,,Tak honem ke Carlisleovi!''poručil Alex a vzal Johnyho do náruče.Ten protestoval.

,,Johny nevrť se!Já vím že se uzdravuješ rychle ,ale ke Cullenům tě pro jistotu vezmeme!A sám nepůjdeš!Mohlo by ti to špatně s růst!A ber tohle jako rozkaz Alpha!''Johny si poraženě povzdechl.

,,Briane?Můžeš vzít George?''ptal se Alex.Brian kývl a vzal George do náruče.

,,Matthew?Najdi holky a vysvětli jim to!''další rozkaz od Alphy.Matty kývl a rozběhnul do lesa.Alex s Brianem se také rozběhli ale Alex se nejprve podíval na mě.

,,Neboj postarám se o ni.Vezmu ji domů ,ke Cullenům.'' řekla Leah.Alex na ni kývl.

,,Díky!A žádný lumpárny!Uvidíme se u Cullenů!''naposledy se na mě podíval a běžel do lesa za Brianem.

,,Tak pojď jdeme!''chytla mě za ruku a běžela se mnou k lesu.Před lesem se zastavila.

,,Tak to bude rychlejší!''usmála se na mě.Pustila mě,odstrčila a kousek popošla.Začala se třást a propukla ve velkého béžového vlka.Kývla na mě.Věděla jsem co mám dělat.Lehla si abych to měla nižší.Vyšplhala jsem jí na hřbet a chytla se jí chlupů.Vyrazila do lesa.Zavřela jsem oči a opřela si hlavu o její krk.Zaposlouchala jsem se.Kromě jejích zběsilých ran srdce,funivých nádechů a  dunivých kroků jsem neslyšela nic.Až na moje třepetavé srdce.Myslela jsem na Jacoba.Najednou jsem si uvědomila že mám ruku na její hlavě.Jestli Jacob stále patřil do smečky a byl proměněn ,věděl že na něj myslím.Leah mou ruku setřásla ve chvíli kdy jsem vzpomínala na chvíli kdy jsme se s Jakobem mazlili.Usmála jsem se a myslela na mé společné chvíle s Leou a ruku jí na hlavu vrátila.Leah najednou prudce zastavila před našim domem.Z domu bylo slyšet několik hlasů ale také tlukot srdce.Leah se otřásla a já pochopila.Slezla jsem jí z krku a ustoupila.Leah se proměnila.Hodila na sebe oblečení které měla stejně jako Jacob přivázané k noze a šla se mnou do domu.

Skoro nikdo si nevšiml že jsem zpátky.V domě byl takový zmatek že jsem se ani nedivila.

Carlisle,Alice,Esme,Emmett,Edward,Bella - ti všichni pomáhali.Pomáhali Carlisleovi s vlky nebo jen aby se ti zdraví cítili dobře.Jasper s Rose měli za úkol ty zdravé zabavit.Ale dělal to jen Jasper.Rose stála otřená o zeď se zacpaným nosem.Šla jsem k ní.

,,Promiň Rose!Ale vždyť to zas tolik nesmrdí!''Rosalie na mě zírala jak když se před ní vynořil duch.

,,Renesme?''ptala se a šahala na mě jakoby nevěřila že to jsem já.

,,Ano Rose?''

,,Renesme!?''zařvala a objala mě div se nerozplakala.,,O Renesmee tak si mi chyběla''

Najednou za námi bylo několik upírů a všichni dokola opakovali moje jméno.

,,Sakra co se to děje?Byla jsem pryč jen dva dny!''smála jsem.Rose mě pustila a všichni se hádali kdo mě obejme první.

,,Hej!Já jsem taky velmi rád že je Ness zpátky,ale potřebuji pomoct!Na přivítání bude čas později!''volal z patra Carlisle.

,,Už jdu!''volala Alice,procpala se ke mně,dala mi pusu na tvář,pohladila mě a řekla:

,,Jsem ráda že jsi zpátky!''a běžela za Carlislem.Přišla ke mně máma objala mě a cloumala se mnou.

,,Ooo Nessie!Měla jsem takový strach!''a objala mě ještě víc.

,,Ehm...mami?Chceš mě rozmačkat?''lapala jsem po dechu.

,,O promiň Ness''pustila mě a políbila mě na čelo.

,,Pusťte mě k mojí neteři!''dral se ke mně Emmett.Zasmála jsem se.Mezi mě a mámu se vecpal můj milovaný strejda.Prohlídl se mě od zdola nahoru a nakrčil nos.

,,Co je?''ptala jsem se.

,,Smrdíš!''

,,Už zase?!''

,,Promiň!''nadechl se,zadržel dech a přitáhl si mě k sobě.Držel mě dobrých pět minut.

,,Ehm,..Emme?Nechtěl bys mě pustit?Nebo jsi usnul?''řekla jsem vtipně.Pustil mě.

,,Ha ha ha!Moc vtipný!''loudal se k televizi.Následně mě objemul zbytek rodiny a šel dále pomáhat Carlisleovi.Já si dole povídala s Leou a ostatními.Konečně sešel dolů Carlisle s Alice.Ta hned běžela ke mně s plnou hlavou plánů jak mě vylepšit.

,,Johny a Brady ještě pár hodin a můžou jít.S Georgem to vypadá hůř vidím to tak na týden ,pak bude fit.Za tři dny si ho můžete odvést domů ,ale jak říkám-týden ležet!''konstatoval Carlisle.Rose zavrčela.

,,Rose!Musíš to vydržet!''káral ji Carlisle.Rose si šla pro uklidnění k Emmettovi.Ten si ji přitáhl k sobě na klín.

,,Musíš to vydržet zlato.Nebo můžeme jet na dvoču jestli chceš?''plánoval Emmett,vzal Rose do náruče a odnesl jí do svého pokoje.

,,Takže jaký byl důvod vaší návštěvy?''zeptal se Carlisle Ley,přitom si elegantně sedl na gauč vedle Esme a pár vlkodlaků.

,,Hledali jsme Jacoba.''řekla smutně Leah a podívala se na mě.,,Sam nás poslal se po něm podívat.Už se hodně dlouho neukázal.Měli jsme o něj strach.Máme.''dodala.

,,A pak jste narazili na partu zdejších vlkodlaků''tipoval Edward.

,,Jo přesně.Hledali jsme zde kdyby se náhodou Jake schovával poblíž Renesmee.''zase se na mě podívala.A nebyla jediná.Přišlo mi to divné.

,,Ness?Nechceš si sednout?''ptala se mě máma s ustaraným výrazem.Loudala jsem se od okna k gauči a flákla sebou vedle Matthewa.

,,Samozřejmě jsme ho nenašli,místo toho smečku mladých vlků,kteří hned zaútočili.Samozřejmě jsme se bránili-''

,,A my zase chránili svou smečku''skočil jí do řeči Alex.

,,To vám nikdo nebere!Mohli jste nás vyslechnout než jste se zachovali jak pitomci!''

,,Bránili jsme svoje území!Chtěl bych vidět vás jak byste se zachovali!''

,,Určitě ne jak vy!Podívejte kolik zranění jste způsobili!A stejně i když vás bylo víc největší škody jsou na vaší straně!''

,,Už jsi řekla!Jsme mladí!A mladí občas dělají chyby!Ale z chyb ze učí!''

,,Pche,....''

Jejich hádka pokračovala.Všichni ostatní pozorovali a občas přidali komentář typu 'správně řečeno' a podobné.Ta jejich hádka mi lezla na nervy.

,,Tichoooo!''zařvala jsem a vstala.,,Chováte se oba jak pitomci!''všichni ztichli.

,,Já to rozsoudím!Smečka z Lu Push tu chvíli zůstane!Potřebuji si s nimi promluvit.''podívala jsem se na Carlisleoho.Ten jen kývl hlavou v souhlasu.Na schodech se objevil Emmett ruku v ruce s Rose.

,,Ostatní co tu nemají co dělat ven!''rozkázala jsem a ukázala ke dveřím.Brian se zvedl a šel ke mně.

,,Dobře ty!''usmál se na mě.Zašklebila jsem se na něj. Loudal se ke dveřím.Alex šel za ním.Stihnul mě obejmout při čemž táta trochu vrčel.

,,Někdo by tu měl zůstat s Georgem a Johnym''zmínil se Matty a stále seděl.

,,Fajn ty tu zůstaneš.''ukázala jsem na Mattyho.

,,Tak čau zejtra!Přines nějaký zprávy o Van ať mam čím potěšit George.''rozloučil se Matty a plácnul si s Alexem.,,Čau''kývl k Brianovi.Ten mu kývl zpátky a šel ven.

,,Tak čau kámo!''Alex ho plácnul po zádech a šel pryč.

,,Ty a ty spíte v pokoji pro hosty!''ukázala jsem na Setha a Collina.,,A ty na gauči!''řekla jsem Mattymu.

,,A co Leah?''ptala se Bella,která Leu stále neměla v lásce.

,,Ta spí u mě!''řekla jsem,vzala Leu kolem ramen a šla do pokoje.,,Jdu si lehnout je mi špatně''a to jsem neměla říkat.V tu ránu u mě byla celá rodina.Následovali otázky typu

'co tě bolí';'co se děje';'nemáš horečku';'udělám ti heřmánkový čaj',......

Jedině táta zůstal v klidu sedět.

,,Sakra buďte ticho!''okřiknul je táta.,,Bolí jí jen hlava,je unavená.Nechte jí jít si lehnout!''

Najednou bylo ticho.Všichni na něj zírali jako když neví o čem to mluví.

,,Díky''šeptla jsem k tátovi s děkovným pohledem a táhla Leu ke mně do pokoje. Rozplácla jsem se přes celé moje dvou lůžko a zavřela oči.Cítila jsem jak si někdo sedl na kraj postele.

Přece jen mi je k něčemu dobré.To dvojlůžko.Smrskla jsem se na půlku a udělala Lee pohodlí.

,,Dobrou šiptla jsem a zívla''

,,Dobrou a díky''odpověděla mi Leah.Já vnímala jen na půl.Netrvalo dlouho a ponořila jsem se do opravdového spánku.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sluneční svit-3.kapitola:

 1
1. Anna
07.08.2013 [19:28]

Brian mi připomíná kámoše ten taky říká dobře ty když někdo řekne něco podobnýho Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!