Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sladký vánek - 28. kapitola


Sladký vánek - 28. kapitolaLidičky, moc se vám omlouvám ale nějak mi docházejí myšlenky.. asi jsem moc utahaná, tak se nezlobte za tuhle vysmolenou kapitolku.. :o)

 

28,


„A nebo zkoušíš jaké je to s těhotnou??“ vyprskla výsměšně a vrhla se na Bellu..

 

Ale nebyla tak rychlá jako já, postavil jsem se jí do cesty a ona do mě narazila. Využil jsem toho a uvěznil ji ve svém objetí, aby nemohla utéct. Co jsem však nečekal, byli její rty na mých..

„Já věděla, že mě miluješ..“ vzdychala slastně Tanya.

A já až teď uvědomil jak to musí vypadat. Byl jsem s Tanyou v opětovném objetí, které muselo vypadat dost vášnivě. Odvrátil jsem hlavu a uvědomil jsem si, že dosáhla toho čeho chtěla..

Koutkem oka jsem spatřil Bellu, jak má odvrácenou tvář a nepřítomně hledí z okna..  z koutku oka jí vytekla slza..

Popadl mě záchvat zuřivosti, ten kousek odpuštění co mi Bella dala byl pryč a mohla za to jen jediná osoba! Tanya! Popadl jsem jí ještě pevněji a odtáhl z Bellina pokoje a toužil jsem jí zabít. Ani jsem jí neprotáhl dveřmi a už jí měla v rukou Rosalie. Její myšlenky nebyli zrovna mírumilovné. To ničí! Ale její..  Tanya zasáhla Rosalino nejcitlivější místo. Její rodinu! Tu si Rose chránila ze všeho nejvíc a teď, když mělo do rodiny přijít miminko, ještě víc.

 

„Vezměte ji pryč, dál od Belli..“ řekl Carlisle rychle a neslyšitelně, aby to Bella nemohla slyšet.

 

Tanya se v rukou Rose kroutila a snažila se jí praštit a vyvlíknout, ale to si rychle rozmyslela, když uviděla Emmetta jak se na ní vražedně koukl.

Rosalie jí odtáhla ven před dům a pustila se do ní. Tanyu bych litoval. Ale to by bylo to poslední, čeho by se ode mě dočkala. Vlastně mi to dělalo radost, kdyby mi ji Rose nevyrvala z rukou, zabil bych ji.

„To je mrcha, chtěla zabít moji sestřičku a synovce. Rose jen do ní..“zuřil Emmet. „Ale stejně by to chtělo nějaké sexi oblečky a bláto.“ Usmál se pro sebe a rovnou se mi omluvil.

 

Carlisle se na to nemohl dívat a odtrhl je od sebe a požádal Emmetta s Jasperem aby Tanyu odvedli domu a postarali se o to, aby tam zůstala. Musím říct, že si jí hodlali cestou dobře vychutnat..

 

Uvědomil jsem si že je Bella v domě úplně sama a že se musí bát. Chtěl jsem se za ní vrátit a všechno jí vysvětlit, ale Alice mě zastavila, že by to nebyl moc dobrý nápad. Dal jsem jí za pravdu, tohle jí muselo dost rozrušit. Poprosil jsem Esmé jestli by se o Bellu nepostarala, ta s radostí přijala a rovnou jí odnesla jídlo, co jí přichystala.

 

„Proboha, Bello! Zlatíčko..   dej mi to, vždyť si ublížíš! Carlisle!“ vykřikla Esmé z Bellina pokoje.

Strach který mě polil, nebyl nic proti zděšení které se mě ve mě usídlilo, když jsem spatřil Bellu. Seděla pod postelí a se slzami na tvářích zuřivě trhala polštář na malé kousíčky. Snažila se na něm vylít všechnu svou vnitřní bolest. Trhala jím a bušila do něj, co jí síla stačila. Pírka létala po celém pokoji...

Esmé se jí snažila uklidnit a obejmou, ale ona se nenechala. Dál cupovala ten polštář na padrť. Stál mezi dveřmi a pozoroval jsem tu scénu před sebou..  Toužil jsem jít a vytrhnout jí ten polštář z ruky a utišit ji, ale to by bylo to poslední co chtěla. Nejspíš by mě s radostí vyměnila za chuml cárů a pírek a to jsem nemohl dovolit. Ublížila by si.

Okolo mě se protáhl Carlisle a ze své lékařské brašny rychle vytahoval injekční stříkačku a průhlednou kapalinu.

„Neublíží jim to?“ zeptala se za mnou se strachem Rose, ani jsem ji neslyšel příjít.

„Ne, jen je to uklidní a uspí.“ Odpověděl jí tiše Carlisle. „Esmé, Rose..  potřebuji abyste na chvilku Bellu podrželi.“ A obě jí jemně chytly a snažili přidržet. Pořád sebou cukala a byla vyděšená. Carlisle jí rychle vpravil jehlu do žíly a ona se hned začala uklidňovat a usínat. Rose Bellu uložila do postele a podívala se na Carleslea s otázkou v očích.

„Potřebuje klid..“ konstatoval Carlisle. „Takovéhle rozrušení nedělá dobře jí ani dítěti.“

 

Zůstal jsem u Belli a pozoroval její spánek. Ostatní zabalovali nejnutnější věci na cestu a občas, spíš každou chvíli chodili tiše kontrolovat Bellu, jestli je v pořádku. Měli o ní velký strach a proklínali Tanyu, že jí nezakroutili krkem..

Alice zabalila věci i mě, jen Belle neměla co tak už plánovala velký nákup. Tiše jsem jí varoval, ať na to zapomene. Carlisle mě upozorňoval, že se Bella nesmí rozrušovat a má být v klidu. Taky ho trápilo, že Bella nejí a jestli to takhle půjde dál, bude jí muset začít krmit uměle a teď ještě do toho ta cesta. Správně by Bella v tomhle stavu neměla cestovat, ale museli jsme odtud odjed, už to tu nebylo bezpečné. Se všema jsme pro jistotu naplánovali cestu s pravidelnýma zastávkami a odpočinkem pro Bellu.

 

 

((-- --))

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sladký vánek - 28. kapitola:

 1
30.06.2011 [17:58]

MatikEsmeCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!