Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sladký vánek - 20. kapitola

The Host


Sladký vánek - 20. kapitolaJelikož jsem slíbila za komentíky brzo další kapitolku, tak jí tady máte... Ale omluvte chyby, psala jsem jí vážně na rychlo. Snad se i tak bude líbit :o)

 

20,

 

„Bello, a čí je to dítě?“ zeptala se...  a pohladila mě jemně po bříšku.

„MOJE. A jestli se mě ptáš na otce toho dítěte, tak není. Odešel a já se o tom nechci bavit.“ Znovu jsem se rozbrečela. Bylo to tak moc bolestivé. Jak ráda bych jí řekla že bude babička. Vím, že by z toho měla radost, ale nemohla jsem nic riskovat. On už mě nemiloval a já nehodlala připustit, že by mi vzal mi i mého drobečka.

Už se mě na nic neptala. Objala mě a začala kolíbat jako malé dítě. Po chvilce mi přestali téct slzy a já usnula v jejím náručí.

 

Když jsem se probudila, uviděla jsem Esmé jak si něco šeptají s Carlislem. Všimli si, že jsem už vzhůru a Esmé se mě hned začala ptát zda nemám hlad. Ten jsem měla a pořádnej, tak jsem jen kývla a ona hned odběhla.

„Bello, jak se cítíš?“ ptal se mě Carlisle a zkontroloval mi hlavu.

„Dobře. Kde Jake?“

„Bello, Jake a Seth museli na nějakou dobu odejít, ale vrátí se pro tebe., Řřkl. Oni mě opustili? Nevěřila jsem.

Carlisle pokračoval „Ty upíři, co jsi v obýváku viděla byli naši přátelé Denalští. Smečka z La Push zabila Irinina partnera, ale to už asi víš, a chtěli abychom jim vlky vydali. To jsme neudělali, ale museli odejít z Denali. Jake ti to chtěl říct sám, ale ty jsi spala. S Jakem jsme se dohodli, že až ti bude lépe, tak se odstěhujeme dál na sever a on si pro tebe příjde.“ To poslední slovo řekl jako by nechtěl aby se to stalo. Jakoby nechtěl, abych odešla.

„Kam šel?“

„Jake šel odvést Setha domu. Je to pořád ještě dítě a měl by být u rodiny.“

 

Esmé se přiřítila s tácem plným jídla.

 

„Nevěděla jsem na co budeš mít chuť, tak jsem vzala kousek od všeho,“ říkala radostně.

„Nemusíš se namáhat,“ odvětila jsem, ale radost jsem jí tím nezkazila.

„Tak co budeme dělat? Můžeme si zahrát nějakou hru nebo ti můžu číst...  Co chceš. Nebo si můžeme dole pustit nějaký film a společně se na něj kouknout. Alice ti koupila nějaké věci, tak se můžeš převlíknout.“ Snažila se mě zabavit a já abych jí nemusela odpovídat, jsem si nacpala plnou pusu jídla.

„Cokoliv budeš chtít,“ dávala mi na výběr.

„Nechám to na tobě, ale napřed bych se ráda převlékla.“

 

Když jsem dojedla, tak mi Esmé pomohla se vykoupat a převléknout. Když jsem se pak viděla v zrcadle, musela jsem uznat, že mi to slušelo. Bílé tričko s volným bříškem, černé legíny a bílé balerýnky. To všechno doplňovat šedivý svetřík. Bylo moc hezké.

Do pokoje přilítl Emmett a vzal mě do náruče.

„Emmette!? Co to děláš?“ vykřikla jsem .

„No, když to tobě to hrozně trvá. A já už chci hrát!“ řekl naštvaným tónem a smál se jako sluníčko.

„Co hrát?“ zeptala jsem se vyděšeně a bála jsem se co Emmetta zase napadlo!

„Monopoly, přece.“ A hodil po mě pohled, že jsem nechápavá. Tomu jsem se musela zasmát. A byla jsem ráda, že to není něco bláznivého. Nesl mě dolu do obýváku kde byla rozložená hra a zbytek rodiny.

 

Za Emmettem se objevila Rose a napomínala ho, že se mnou musí opatrně.

„No jo, Rose. Ale když ona je tak těžká! Měla by držet dietu, je jako koule. Jen se na ní podívej!“ Hodil výraz, já za to nemůžu. A položil mě do křesla, od Rose a Esmé si vysloužil pohlavek z každé strany. A od Edwarda tiché zavrčení.

„Jeho si nevšímej, zlatíčko. Je ještě v pubertě.“ Omlouvala ho Esmé. Bylo to vážně vtipné. Musela jsem se mu smát a Emmett udělal uraženého a naštvaně odcházel, najednou si to rozmyslel a přiběhl zpátky.

„Já chci červenou!“ Už se natahoval po červené figurce, ale Rose ho plácla přes ruku.

„Ta je moje! Vezmi si jinou,“ zavrčela na něj.

Celou tu scénku před sebou jsem pozorovala se smíchem.

„Nechte toho. Jdeme hrát,“ ozval se za mnou Carlisle a přisedl si k nám. Edward si sedl na proti mě, celou dobu mě pozoroval a mě bušilo srdce o závod.

 

 

Edward

Všichni se dobře bavily, viděl jsem to v jejích myslích, ale já měl oči jen pro ni. Všimla si že se na ni dívám a sklopila oči. Mateřství jí nádherně slušelo.

 

Všem se ulevilo, že se vše tak dobře vyřešilo s Eleazarem a jeho rodinou. Málem došlo k válce, ale díky Carlislemu se vše vyřešilo diplomaticky.

Jediný problém s Tanyou. Když uviděla Bellu stát nad schody přísahala jí pomstu, za moje odmítnutí. S Carlislem a dohodli jsme se že odteď budeme Bellu hlídat, alespoň do té doby než se přestěhujeme, a všichni s tím souhlasili. Akorát Rose byla proti. Ta navrhovala, aby jsme tu svini Tanyu roztrhali. Většina z nás nebyla proti, ale nebylo by to správné.

 

Pořád jsem se na ní nemohl vynadívat, byla tak krásná...  Chvílemi si pohladila bříško a v očích ji lpěla láska, i když se mračila nad tím že prohrávala, tak jsem jí nenápadně podstčil nějaké žetony, ale odmítla a věnovala mi krásný ruměnec. Celá Bella.

Esmé se na nás nemohla vynadívat. Měla z toho radost. Celá její rodina byla po hromadě a šťastná. Hráli jsme celé odpoledne a Emmet nás celou dobu bavil.

Večer už byla Bella unavená, tak jí Carlisle odnesl zpátky do postele a Esmé jí dělala večeři. Byl jsem jí za to vděčný. Pořád jsem jí viděl v Jakobově hlavě celou pohublou. Esmé to věděla a uklidňovala mě, že na ní dohlídne. Věřil jsem jí.

Esmé odnesla Belle jídlo a zůstala s ní. Celou dobu jsem jí sledoval v myšlenkách. Radovala se že Belle chutná, ale moc toho nesnědla, tak jí Esmé musela přemlouvat aby snědla ještě tročku. „Kvůli děťátku,“ to na Bellu zabralo a snědla ještě trochu. Přitom Esmé utekla myšlenka „Chudinka Bella, tolik si toho vytrpěla a teď zůstane na to děťátko sama. Doufám, že Edwardovi nebude vadit když jí občas pomůžu.“ Jak to myslela sama? Vždyť nebude sama. Bude s Jakem...

Po chvilce Bella usnula.

„Už spí Edwarde, už sem můžeš jít. Vím, že na to čekáš.“ Poslala mi myšlenku.

Měla pravdu. Toužil s ní být, až to bolelo, ale ona se mi vyhýbala. Nevěřila mi a já jí to nemohl mít za zlé.

Tiše jsem vešel do Bellina pokoje a ve dveřích jsem zastavil Esmé.

„Esmé? Jak si to myslela s tím, že zůstane sama. Vždyť bude s Jakem, čeká s ním dítě,“ zeptal jsem se jí tiše, nechtěl jsem vzbudit Bellu. Ona jen nesouhlasně zavrtěla hlavou.

„A to je právě to, nečeká. To děťátko není Jaka,“ odpověděla.

 

 

((-- --))



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sladký vánek - 20. kapitola:

 1
30.06.2011 [16:24]

MatikEsmeCullenKrása krása krása krása krása .... Úžasné ... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!