Hádejte koho potká Jake v lese? A mám pro vás dobrou zprávu!! Asi tak za dva dílky se potkají... Hádejte kdo?? A chci komentíky, bez nich nepokračuju!
31.08.2009 (14:30) • Regi • FanFiction na pokračování • komentováno 1× • zobrazeno 8102×
13,
Alice
„To není možné!“ vydechla jsem nad svou vizí, Edward vyznávající lásku Belle a probrala se zpátky do reality.
„Miluju tě,“ zaslechla jsem šepot z jeho pokoje. Hned jsem se za ním rozběhla a za mnou běžela moje nechápající rodina. Proběhla jsem kolem Esmé u Edwardový dveří a rozrazila je. Před Edwardem klečela Tanya a oba byli spojeni v polibku. Najednou jako by se Edward probral a uvědomil si co se stalo.
„Tanyo?“ Roztřásl se a podíval se do její spokojené tváře. V jeho tváři se objevila neskutečná bolest a zklamání.
„Co to tu děláš? Nemůžeš ho nechat na pokoji!“ vyjela na Tanyu Rosalie a už jí tahala z pokoje. Tanya se jí bránila se slovy „On mě miluje.“
„To tak!“ řvala na ní Rose bránící svého bratra a na místě by jí roztrhala, kdyby jí Eleazar nezastavil.
Druhý den jsme koupily dům v lese nedaleko Eleazara a jeho rodiny. I přesto co se stalo jsme byli přátelé a chtěli jsme jim být na blízku. Ale Edward už nemohl zůstat v jednom domě s Tanyou. Nastěhovali jsme se hned i když dům ještě nebyl upraven. Ale to jsme zvládli během pár dnů, vždyť jsme upíři. A ty nákupy.. Esmé mě sice nenechala nakupovat nábytek, ale já si to vynahradila, koupila jsem všem nový šatník!
Jediný koho ty úžasné kousky modelů nenadchli, byl Edward. Ani mě nepustil do svého pokoje abych mu tam je tam vybalila. Vlastně tam nepustil ani Esmé aby mu tam vymalovala a dala nábytek. Zůstal tam sám se svým zoufalstvím a čtyřmi holými stěnami..
. . .
Jake
Šli po nás a byli každým dnem blíž a blíž. Cítil jsem je. Ten jejich smrad byl všude. Kroužily pořád do kola a uzavírali nás v kruhu, aby jsme jim nemohli utéct.
Teď jsme byli s Bellou na Aliašce, blízko nějaké přírodní rezervace. Belle poslední týden nebylo dobře, snažila se to nedávat najevo, ale byla čím dál tím slabší. Měl jsem o ní strach a nevěděl co mám dělat.
Právě teď spala a já se snažil vymyslet co budeme dělat dál. Pomalu nám docházeli peníze, hlavně díky tomu, že jsme poslední týden byli ubytováni v jednom motýlku, nebyl drahý, ale stejně to narušilo náš rozpočet.
Rozhodl jsem se udělat Belle večeři, i když toho moc nedokázala sníst, a sobě taky. Naštěstí to byla taková malá provizorní kuchyňka i s malou ledničkou. Vytáhl jsem maso a nějakou zeleninu. Snad to bude Bells chutnat.
„Jaku, co to děláš?“ ozvalo se za mnou.Otočil jsem se a podíval se Belle do vybledlé tváře.
„Jen se ti snažím udělat večeři. Proč si nejdeš lehnout? Přinesu ti jí do postele.“ A šibalsky jsem na ní mrkl a ona se na mě usmála.
„Mám žízeň, až mě škrábe v krku. Jen se napiju a půjdu si lehnout.“ A už chmatala po vodě. Vypila čtyři sklenice a pořád vypadala že nemá dost.
„Co děláš dobrého?“ zeptala se.
„Maso a zeleninu. Jak ti je?“
„Dobře. Ale co to tady tak hezký voní?“ ptala se. Začichal jsem, ale nic zvláštního jsem necítil.
„Nic necítím, Bello. Co máš na mysli?“
„No, tu vůni. Je to příjemně sladké. Ty to vážně necítíš?“ Rozhlížela se kolem sebe a hledala tu vůni. Vždyť mám lepší čich než ona, tak proč nic necítím?
Její zrak spočinul na mase, kterému věnovala zděšený pohled. Ze začátku jsem to nepochopil, ale pak mě to udeřilo jako blesk. To maso bylo krvavé!
Pak o krok ustoupila a podívala se na bříško, které si držela. Nakonec skončil její pohled na mě. Byl jsem zmatený a nezmohl jsem se na nic než jen se na ni vyjeveně zírat. Bella se pořád na mě koukala a čekala na mojí reakci.
Nechtěl jsem aby byla upírka a to dítě jí měnilo. Musel jsem se uklidnit, cítil jsem jak se neovládám a vyběhl jsem ven. Akorát jsem stihl doběhnout na kraj lesa a proměnil jsem se. Potřeboval jsem se proběhnout a uklidnit se. Ale nemohl jsem se vzdalovat od Belli, ty pijavice tu pořád byli a číhali.
Najednou někdo narušil můj klid a zakořenil se v mé hlavě.
„Hej, chlape! To je síla. Belle voní krev.. A co jsi čekal? Vždyť to děcko je upíra, a ty se krví živý. Jo a kde se pořád flákáš? Už jsem se bál že tě nenajdu!“ Slyšel jsem myšlenky jiného vlkodlaka.
Uslyšel jsem za sebou šustnutí a otočil jsem se tím směrem. Uviděl jsem menšího šedivého vlka.
„Sethe?“
„Co tu děláš, brácho?“ Nevěřil jsem že ho tu vidím.
„No, to je nadšení! Říkal jsem si že se ti bude hodit pomoc s těma pijavicema. Hele, jak to že tě slyším?Od doby co jsi opustil smečku, tak nic. A teď zase slyším jen tebe. Čím to je?“ štěknul na mě.
„No, asi tím že jsi opustil smečku jako já a teď jsi jakoby v mojí smečce,“ pověděl jsem mu a on se šťastně zatočil.
„Ale netěš se. Vracíš se hned domu, zpátky do rezervace!“ vyjel jsem na něj. Dost mě naštvalo, že už nemám své soukromí.
„Tak s tím nepočítej. Cítím je... Jsou okolo a není jich málo. Půjdeme za Bellou? Už dlouho jsem jí neviděl“ Přeměnil se zpátky do lidské podoby. Zaúpěl jsem, chtěl jsem se ho zbavit a on se nenechal. Neubránil jsem se tichému zavití. Seth se po mě kouknul a vyložil si to špatně.
„Ty jsi si roztrhal oblečení při přeměně. To jsi musel být dost v háji. Ještě že jsem si vzal dvoje, jinak by jsi šel zpátky nahý,“ odvětil a odvázal si kalhoty i z druhé nohy a jedny mi podal.
Tak moc jsem si přál, aby ten prcek zmizel...
Když jsme přišli zpátky, hned nás do nosu praštila lahodná vůně jídla. Maso a zelenina. Bella uvařila. Bylo mi jasný že zase nic nesnědla a ani nesní. Nandal jsem jídlo Sethovi a sobě. Ten se do toho pustil, že se po jídle ani nezaprášilo.
V hlavě mi vrtala otázka a nedávala smysl.
„Sethe? Jak si nás vlastně našel?“
Autor: Regi (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Sladký vánek - 13. kapitola:
Zase úplne súhlasím s Nikol18 .... KRáááSA
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!