Tenhle dílek je trošku kratší. Ještě jsem nevymyslela co udělám s Bellou.. Zatím mě napadají jen kruté scénáře a myslím si , že ty by se vám nelíbili... PS: Nechte komentíky..
24.08.2009 (21:30) • Regi • FanFiction na pokračování • komentováno 1× • zobrazeno 8023×
10,
Musela vidět něco hrozného, Edwardův obličej byl zkroucený do bolestivé grimasy. Dlaněmi si přikryl obličej a padl k zemi s výkřikem... „NE!“
To už nahoru přiběhla rodina a s vyděšeným výrazem koukala na Edwarda s otázkou v očích co se stalo.
„Nic nevidím. Já ji nevidím! Nikde-nikdy. Její budoucnost zmizela, je jen tma,“ vzlykala Alice. Hned pochopili, že jde o Bellu, i co to znamená. Jen mrtvý nemají budoucnost.
„A co jste čekali? Byl to jen obyčejný člověk,“ řekla povrchně a s nezájmem Rosalie a odkráčela pryč. To už se na Carlislovým ramenu chvěla Esmé.
Tanya si přiklekla k Edwardovi, zvedla ho ze zemně a utěšovala ho. Z počátku si toho ani nevšiml, když se vzpamatoval tak jí hrubě odstrčil a zmizel ve svém pokoji, odkud se ozývali jen vzlyky bolesti, po zmařené lásce..
Cullenovi se cítili jako kdyby právě ztratily člena rodiny a věděli že o dalšího přicházejí . To nesmí dovolit. Doteď doufali že se Edward vrátí k Belle a budou spolu šťastní. Alice si přála zpět svou jedinou kamarádku co měla.
Jediní denalští prozatím nechápali co se děje.
Edward
Nevydržel jsem to. Ta nejistota, že není v pořádku, že jí někdo ublížil mě dohánělo k šílenství. Je tak křehká... Tak lidská...
Měl jsem chuť se za ní rozběhnout, kleknout si před ní a odprosit jí za to že jsem jí lhal. Říct jí že ona je můj střed vesmíru, jediná hvězda na obloze... Tohle mě trhalo na kousíčky. Ale chtěl jsem pro ní lidský život. Šťastný a bezpečný život s přáteli, dětmi, ten jí já dát nemůžu.
Jediný kdo mě teď mohl uklidnit je Alice. Věděla že přijdu, viděl jsem to v její myšlenkách.
Ale to co ve své vizi viděla, byla jen tma a nicota. Zpočátku jsem si to neuvědomil a pak mi došlo, že to může znamenat jediné...
„Ne!“ vylétlo mi z hrdla. Mým tělem projela prudká vlna bolesti. Nevěřím tomu!!! Ona nemůže být mrtvá. NE!
NE!! Ona musí žít. Musí žít pro něj, stejně jako on žije pro ni. Jeho láska žije, Bella žije. Říkalo podvědomí.
Pak přišlo poznání. Její neodolatelná teplá kůže, vůně... Čokoládové oči. Její sladký smích... Mumlání ve spánku, kdy mu vyznávala lásku. To již není!
NE. To nemůže být pravda!! Moje nitro mi říkalo, že jsem jí zabil já, jen já. Svým odchodem. Kdyby... Tehdy...
Už nikdy jí neřeknu, že to byla lež jsem jí lhal a jak moc jí miluju. Jak moc mě to mrzí...
Až teď jsem si uvědomil že se mě někdo dotýká. Tanya. Zvedala mě, ani jsem nevěděl že ležím na zemi. Bylo to odporné, byl jsem odporný, zrůda. Odstrčil jsem jí a utekl. Potřeboval jsem být sám. Potřeboval jsem zabít tu bolest ve svém nitru... Potřeboval jsem smrt. Jedinou utišitelku, jediný lék co pro mě existoval.
Ohlídl jsem se kolem sebe. V místnosti byla tma, přesto jsem viděl dobře. Měl jsem potřebu něco zničit, ale kolem mě bylo pusto. Nedokázal jsem poslouchat hudbu, ne bez ní. Všechna CDčka i s elektronikou leželo rozlámané na hromadě. Stránky roztrhaných knih se váleli po podlaze a černá kožená sedačka byla roztrhaná na cáry, nemluvě šatně. Už nebylo co zničit.
Stejně tak jsem zničil svou lásku.
V tu chvíli jsem věděl že se brzo spolu setkáme. „Brzo přijdu za tebou, lásko,“ zašeptal jsem do tiché místnosti, která pozorovala můj spád.
. . .
Autor: Regi (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Sladký vánek - 10. kapitola:
Prosíííím ...Nech su spolu ...Takto to nemôže skončiť !!!!
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!