Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Skutečnost nebo sen?

 Edward


Skutečnost nebo sen?Tak jsem se rozhodla napsat jednorázovku. Už jsem totiž dokončila moji povídku temný úplněk a tak by mě zajímalo co budete říkat na tohle. Je to po tom, co Bella bude chtít skočit z útesu, ale Jake jí zachrání...

  Bylo jarní odpoledne, seděla jsem uprostřed jeho louky. Teď už je ta louka ale moje. On je pryč. Už skoro rok.  Dívala jsem se do slunce a sluneční paprsky mě hřály na kůži. Pomalými pohyby jsem si lehala na zem do měkké trávy. Byla tak akorát vysoká a voněla po fialkách. Zavřela jsem oči a přestavovala si, že je tu se mnou. Viděla jsem jeho tvář. Každý záhyb jeho rtů. Představovala jsem jak jeho rty spočinou na mých a spojí se v jedno. Cítila jsem jeho vůni. Zhluboka jsem se nadechla a ucítila vůni jeho pokožky. Tak živé představy jsem už dlouho neměla. Začal foukat lehký větřík a vůně jeho pokožky jako by se přibližovala. Vzpomínala jsem jak jsme tu byli spolu poprvé. Měli jsme jet do Seattlu, ale bylo moc slunečno na to, aby on upír jel někam kde je slunce. Myslela jsem na první polibek od něj. Jak jsem málem omdlela pod dotyky jeho rtů. A pak jsem myšlenkami zabloudila i na ty horší chvíle. Jak mě James kousnul, a chtěl mě zabít, ale on můj Anděl mě zachránil. Vysál mi jed z těla a oheň ustal. Pak jsem se zastavila u toho, jak mě opustil ,,Bude to jako kdybych nikdy neexistoval´´ to byla ta nejhorší věta co kdy řekl. Měla tolik významů. Mohla znamenat například že mě nemiluje. Nebo snad chtěl zapomenout? I po těch několika měsících ho však miluji stejně. Moje láska nevymyzela, jak říkal. Ba naopak je ještě silnější. Myslím na něj dnem i nocí. Ale je tu Jake. Můj vysmátý Jake co mě má rád. Ne on mě dokonce miluje a já jeho. Sice ne tak jak by si on přál, ale miluji ho jako svého přítele. Nejlepšího přítele co jsem kdy měla. On je moje druhá polovina, bez něj se nemůžu smát. Škoda, že tu dnes není se mnou. Pořád se svými ,,bratry´´ hledají Victorii, aby jí zničili. Ona je však mazaná a vždy se jí podaří vyklouznout. Tak mi chybí. Oba. Každý jinak. Edwarda už jsem neviděla tak dlouho. Už tak dlouho jsem ho neměla u sebe a nemohla ho políbit. Teď je tu,ale i Jake. Můj nejlepší přítel. To on mě držel nad vodou, když mě Edward opustil a drží i teď. Byl to on kdo mi zabránil skočit z útesu, protože byl moc velký proud. Znovu zavál větřík a já to ucítila znovu. Jeho vůni. Vůni mého Edwarda mé životní lásky. Byla to ta nejkrásnější vůně za několik posledních měsíců. Jak je, ale možné že ji zas cítím. On je pryč a jak řekl už nikdy se nevrátí. Nemiluje mne. Vůně se začala přubližovat a začínala mě lechtat v nose. Lehce jsem se usmála nad tou představou. Umírám? Nebo proč je to tak intenziní. ,,Bello?´´ ozval se z lesa jeho hlas. Ten sametový hlas co jsem vždy tak milovala a kvůli kterému jsem dělala všechny adrenalinové věci jak to jen šlo. Sním? Nebo opravdu umírám? Proč slyším jeho hlas a cítím jeho vůni. V tu samou chvíli se mých rtů dotklo něco studeného. Krásného. Jeho a moje rty splynuly v jedno. Začala jsem ho usilovně líbat a své ruce zabořila do jeho vlasů. Je skutečný? Nebo opravdu sním? Jestli ano je to ten nejkrásnější sen na světě a je tak živý... Ucítila jsem jak přes celé moje tělo probíhá nával tepla. Jeho polibky pokračovaly a byly stále naléhavější a vášnivější. Nevěděla jsem zda otevřít oči, ale když je otevřu probudím se z tohoto krásného sna? Nebo tam bude stát on. Můj Anděl. Moje životní láska. Jemně jsem sjela z jeho vlasů níž a chytila ho kolem pasu. Jeho ruka náhle spočínula na mé. Neváhala jsem a rozhodla se, že přece jen ty oči otevřu. Tak krásný sen se mi sice nezdál už dlouho, ale co když to není sen a je to skutečnost. Třeba je živý a vrátil se pro mě. Možná mě pořád miluje a nechtěl už být déle beze mě. Jak by se však mohlo stát tohle skutečností. Taková krásná chvilka. Musí to být sen krásný sen. Nejkrásnější v mém životě. Najednou jsem ucítila jak mě v očích začalo něco pálit. Slzy? Byly to snad slzy štěstí. Teď už jsem neměla na vybranou. Musím je otevřít. Ale ten sen nesmí skončit. Musí pokračovat a můj Anděl nesmí zase zmizet. Musí tu být. Pomalými pohyby jsem začala otevírat oči. Začal mi do nich svítit sluneční žár, tak že jsem nic neviděla. Otevřela jsem je tedy ještě o kousek výš. A o další a další... Náhle jeho polibky ustaly. Zmizel? Byl to jen sen? Tohle všechno se mi jen zdálo a teď jsem se probudila. Najednou mi začaly téct slzy proudem a nemohla jsem je zastavit. On tu není. Nikdy tu nebyl. Byl to jen výplod mé fantazie. Přes slzy jsem nic neviděla. Lehce jsem zvedla levou ruku a otřela si levé oko. Najednou jsem před sebou spatřila postavu, jak se nademnou krčí. Byl to muž s krásně bronzovými vlasy. Edward? Ne to nemůže být on. On mě už nechce nemiluje mě aspoň tak mi to řekl když mě opouštěl.Otřela jsem si i druhé oko a pohlédla mu do tváře. Jeho zlatavé oči se vpíjely do mých. Moje srdce začalo být jako na poplach. Jeho kůže se na slunečním světle třpitila jako jeden diamant vedle druhého. Ano je to sen. Tohle nemůže být skutečné. Zalila mě vlna štěstí. Alespoň ve snu jsem s ním. Po takové době. Ty jeho dotyky a polibky byly jako živé a ta vůně a ten hlas, ale je to jen sen a doufám, že se z něj už nikdy neprobudím. ,,Bello.´´ jeho rty se pohnuly ve tvaru slova mého jména. Vzhlédla jsem a znovu se mu podívala do tváře. Byla tak andělsky krásná. Krásnější než v mých mlhavých vzpomínkách. ,,Edwarde...´´ vydechla jsem a v tu samou chvíli jsem omdlela a ucítila dotek jeho studených paží, jak mě chytli před pádem. Takže to přece jen nebyl sen...

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Skutečnost nebo sen?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!