Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Secret- 4.kapitola

the break dawn


Secret- 4.kapitolaDoufám, že se vám moje povídka líbí.

,,Negativní´´ řekla jsem tichým hlasem a na tváři jsem ucítila, jak mi začly téct slzy proudem. Nikdy jsem po dítěti nijak zvlášť netoužila, ale teď moc bych si ho přála a ono žádné není a nikdy nebylo. Hlasitě jsem zavzlykala a Leah si mě přitáhla k sobě. Začala jsem vzlykat ještě hlasitěji. Proč jen jsem to říkala Jakovi chudáčk, bude nešťastný. Tak moc z toho měl radost. Cítila jsem jak mi to padá z ruky. Ten těhotenskej test co mi oznámil že žádné miminko nebude. Ten co zkazil tuhle krásnou chvilku štěstí tenhle den. Slzy pořád tekly stále intenzivněji. Nebylo to jako když ně Edward opustil. Nebyla to sice taková bolest, ale byla veliká. Já brečela pro nic. To děťátko nikdy neexistovalo a já brečím protože není. Přece jen jsem měla pravdu, když jsem Lee říkala, že mám chřipku. ,,Promiň´´ řekla Leah smutným hlasem. ,,Ty za to nemůžeš. To-to já jsem se na to moc chytla.´´ řekla jsem zkrz vzlyky. ,,Pojď si lehnout ano?´´ ozvala se Angela, která právě vcházela za námi do koupelny.
,,Ale vy?´´ špitla jsem.
,,To bude dobrý. Já už sem nám rozestlala.´´ oznámila mi Ang a šla se postavit po mé levé ruce. Lehce mě za ni stiskla  a společně s Leah jsme šli ke mně do pokoje. Když jsme tam vešli tak mi spadla čelist. Na zemi byly dané tři madračky a včude okolo nich byly svíčky a poházené listy růží. Bylo to nádherné jako z nějakého filmu. Podívala jsem se nejprve na Angelu a pak na Leu. Obě se začali smát a skočily do matrací. Vlezla jsem si za nima a po tvářích mi už netekly slzy smutku, ale štěstí.
,,Všechno nejlepší k narozeninám.´´ řekly holky sborově. Oboum jsem věnovala úsměv. Leah vytáhla laky a všechny nás nalakovala. Pak jsme si zkoušely všechno oblečení co jsme si dneska nakoupily a nakonec jsme si povyměňovaly i ty krásný šaty co jsme měli dneska na sobě a ve kterých jsme pak šli na párty, kterou pořádal Paul, protože se jim s Jacobovou sestrou narodilo miminko.
Okolo třetí hodiny jsme zhasly a zalezly do peřin. Vzpomínka na dnešní den byla krásná. Na to jak moc jsme si to užily a co všechno jsme zažily.
V noci se mi zdál sen. Jako by se všechno zase najednou vracelo. Zase vzpomínky na něj na Edwarda byly jako živé nevím proč tomu tak je, ale pořád na něj musím myslet. Zdálo se mi, že sedím na naší louce, kde mě poprvé políbil a on tam za mnou přijde a v náručí drží něco malého. Je to holčička s bronzovými vlásky a zelenýma očičkama, které měl Edward když byl ještě člověk. Ta malinká ke mě natahuje ručičky a já si ji bez váhání vezmu a pak mě Edward políbí. Najednou jsem se s křikem probudila. Obě holky vedle mě se vzbudily a nervózně na mě koukaly.
,,Bello?´´ řekla tichým hláskem Ang.
,,Jsem v pořádku. Můžete si lehnout. To je dobrý. Všechno je dobrý.´´ uklidnila jsem je. Angela vstala a řekla nám, že si zajde na záchod. Já si zase zpátky lehla a co nejusilovněji jsem si přála, aby pokračoval ten krásný sen o Edwardovi a té malé...

Angela
Bella byla tak jiná poté co ji Edward opustil. Smutná, křičela ze spaní a slzy jí tekly proudem. I po těch čtyřech letech co už uběhly k němu nepřestala cítit takovou lásku a oddanost. Vstala jsem a šla na záchod. Leah i Bella si zase lehly a tak jsem  tam co nejpotišeji došla. Rozsvítila jsem si a šla směrem k záchodu, když v tom jsem uviděla Bellin těhotenský test. Šla jsem směrem k němu, že ho vyhodím, když v tom mě na něm něco zaujalo. Bylo tam něco víc než Bella viděla...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Secret- 4.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!