Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Secret- 3.kapitola

James


Secret- 3.kapitolaTřetí kapitolka..

Ten den byl úžasný. Den po mých narozeninách. Věděla jsem co musím teď udělat. Když mě Jacob večer dovezl domů tak jsem se s ním patřičně rozloučila a domluvila se na zítřek, že spolu pojedeme do školy. Zavolala jsem Lee a domluvila se s ní na devátou, že mě vyzvedne a pojedeme spolu do Port Angeles se odreagovat a na nějaké nákupy. Charlie sice ze začátku váhal, ale pak mi to dovolil, když jsem mu slíbila, že budeme co nejdřív zpátky a zejtra půjdu normálně do školy a nebudu se ulejvat jako dneska. Z toho dnešku totiž moc nadšený nebyl. Nemá rád, když neví kde jsem, ale věděl že jsem s Jakem a to ho prý uklidňovalo.
Chvíli před devátou Leah zazvonila a já jsem jí seběhla otevřít. Měla na sobě světle modré šaty po kolena a na krku jí visel stříbrný přívěšek ve tvaru srdíčka. Vlasy měla vyčesané do krásnýho drdolu a pár pramínků jí spadalo podél ramen. Když jsem ji spatřila tak jsem úžasem vydechla. Lehce se zasmála mé reakci a pak vešla ladným krokem dovnitř. Podívala jsem se na její nohy. které zdobyli krásné stříbrné boty na vyšším podpatku. ,,Leah ty-´´ nezmohla jsem se navíc.
,,Je kouzelná.´´ ozvalo se zpoza dveří a Angela věšla taky dovnitř. Byla ustrojená podobně krásně, jen v jiné barvě. Obě vypadaly jako pohádkové princezny. Angela moje druhá nejlepší kamarádka se dostala na univerzitu do New Yourku a tak se vídáme jen zřídka. Naposledy jsem ji viděla asi před půl rokem. Rychle jsem se k ní rozběhla a obejmula ji. Pak jsem se ale lehce odtáhla, abych jí nezničila ten krásný účes a nepomačkala šaty.
,,Myslela jsem, že by si Ang ráda viděla a řekla jí tu novinu.´´ objasnila mi Leah.
,,Jo sem tady. Stejskalo se mi. A copak to máš za novinku?´´ ptala se Angela.
,,Všechno řeknu,´´ usmála jsem se ,,ale teď pojďte ke mě do pokoje musím se převléct.´´
,,Ne ne , nic takovýho. Dneska na to máš lidi.´´ oznámila mi Leah a spolu s Ang nás táhla do mého pokoje.
Tam mě obě dvě začali společně oblékat a líčit. Já jsem ale nic neviděla, protože jsem musela mít zavřené oči. ,,Ang a jak se máš?´´ ptala jsem se. ,,Psst!´´ okřikla mě Leah. ,,Nehejbej se.´´ Tak jsem musela bez pohnutí sedět a nesměla jsem pronést ani slovo. Ne že by mě to vadilo, nikdy jsem nepotřebovala moc mluvit, ale s Angelou jsem se už tak dlouho neviděla. Asi po hodině se mnou holky skončily a dovolily mi otevřít oči. Když jsem se pak podívala na sebe do zrdcadla, jako kdyby tam stál někdo jiný, mnohem krásnější. Vlasy jsem měla stáhnuté nahoru a pár zakudrnacených pramínků mi spadalo do obličeje. Oči jsem měla jako mrkací panenka a pusu mi zdobil světle růžový lesk na rty. Ve výstřihu na krku byl malinký přívěšek který se třpytil jako Edwardova kůže na sluníčku. Při vzpomínce na něj jsem se zase celá otřásla a ruce si obtáhla okolo hrudi. Angela i Leah se na mě vystrašeně koukali. ,,Bello?´´ vykřikla Leah, která mě zachytila před pádem.
,,To byly jen vzpomínky.´´ ujišťovala jsem je.
,,Zase Edward,´´ řekla Ang smutně ,,Bello netrap se kvůli němu.´´
Obě ke mně přišly a každá mě obejmula z jedné strany. ,,Dneska na něj nebudeme myslet ano? Budeme si užívat´´ rozhodla jsem a vydala se směrem ke dveřím.

Společně jsme jely do Port Angeles. Cesta nám trvala něco okolo hodiny a když jsme dorazily první co jsme udělali tak Leah zajela do Mcdonalda. Tam jsme se pořádně najedly a vydaly jsme se na nákupy. Byly jsme asi v pěti obchodech a každá sme si vybrala něco na sebe. Bylo to senzační. Všechny sme se strašně moc nasmály. Bylo to prima bejt zase jenom mezi holkama.
Pak sme, ale museli už jet k Paulovi, protože oslavoval narození jeho dcerky. Má jí s Jacobovou sestrou do které se otiskl. A protože se narodila den po mě tak jí daly jméno Izabela jako já. Měla jsem z toho krásný pocit, že se nějaké děťátko jmenuje podle mě. Na oslavě bylo plno lidí.Sam a Emily, Embry, Jared, Seth... Všichni jsme se náramně bavily. Jacob s Deanem se ale opozdily a Angelin Ben nedorazil vůbec.
Doma jsem se pak rychle rozběhla do koupelny a vůbec mi nebylo divný proč s sebou holky táhnou takový tašky. Vytáhla jsem těhotenskej test a čekala na výsledek.....



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Secret- 3.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!