Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Secret- 1.kapitola

LAPETER


Secret- 1.kapitolaMoje další povídka.. navazující na New moon po skoku z útesu... Bella skočí z útesu, ale Alice to nevidí, protože Jacob se neopozdí a tak skočí spolu. Bella pak konečně otevře svoje srdce Jacobovi...

                                        Prolog 

Dívala jsem se mu do očí. Byly zlaté. Musel být čerstvě po lovu. Jeho pokožka se na slunci třpytila jako kousky diamantů. V nose jsem cítila jeho vůni. Tu krásnou sladkou vůni. Najednou jsem ucítila strašnou bolest. Po tváři mi začaly téct proudy krve. Udělalo se mi mdlo z jejího pachu. Jednu ruku jsem si položila na hlavu. Bylo tam plno krve. Cítila jsem jak padám,upadám do bezvědomí. Poslední co jsem ještě  slyšela bylo NÉÉÉ!! Ten sametový hlas zněl jinak...

 

      

                                        1.kapitola

Dneska to jsou přesně čtyři roky od oslavy mých 18-ých narozenin. Dnes je mi 22 let, ale nejradši bych zapomněla, že něco jako narozeniny vůbec existuje. Za pár dní to budou čtyři roky co mě Edward i jeho rodina opustili kvůli tomu co se stalo na mé oslavě. Od té doby mám vždy při vzpomínce na ně, ale hlavně při vzpomínce na něj. Na mého vysněného prince Edwarda vždy takový zvláštní pocit. Bolestivý. Jako by se mi ždy v hrudi udělala obrovská díra a já se musim snažit udržet se pohromadě. Posledních pár měsíců nebo roků jestli se to tak dá nazvat se to ale o dost zlepšilo, protože mám Jacoba. Mého milého usměvavého přítele Jacoba. No on už vlastně není můj přítel. Nemůžu už ani říct, že je to můj kluk, protože dneska mě pozval do Port Angeles na večeři a požádal mě o ruku a já souhlasila. Takže je to vlastně můj snoubenec. Brr.. při té představě jsem se otřásla. Jsem snoubenka. Charlie ale nic nenamítal když ho Jake poprosil o mou ruku, ba naopak dalo by se říct že skákal radostí. To on hlavně chtěl abych byla s Jakem a od té doby co mě Edward opustil si to přál ještě víc. Proklínal Edwarda, nenáviděl ho.
Ráno když jsem se probudila polštář byl celý mokrý. Zase jsem až moc myslela na Edwarda. Pomalými pohyby jsem vstala a šla do koupelny. V obličeji jsem byla celá rudá z toho jak jsem celou noc probrečela, tohle už se stávalo mým zvykem vždy na moje narozeniny to dopadalo takhle. Rychle jsem se oblékla a umyla. Když jsem sešla do kuchyně na stolku ležel vzkaz od Charlieho:
Bello dnes jsem musel jet dřív. Jedeme do Port Angeles pomáhat. Místního šerifa tam zabilo nějaké zvíře. Zvíře? Divila jsem se, ale nechala jsem to být. Nasnídala jsem se a šla jsem se obout. Před domem už stál Jake s jeho novým autem. Spolu s Jakem chodíme na Seattelskou univerzitu, jen on je o rok níž než já. Nasedla jsem k němu do auta a on se na mě usmál.
,,Dobré ráno Bells. Tak jaký byly narozky?´´ řekl svým nakřáplým hlasem. Zmohla jsem se jen na chabý úsměv a v Jacobově tváři jsem uviděla, že pochopil. Otočil auto a jel druhým směrem.
,,Kam-´´ snažila jsem se zeptat, ale přerušil mě ,,Potřebuješ se odreagovat. Beru tě na pouť!´´ řekl s radostí v hlase.
,,Ty víš že na tohle moc nejsem..´´ špitla jsem. Ještě pořád jsem byla mimo a myšlenkama občas utekla k Edwardovi.
,,Já tě budu držet za ruku.´´ hájil se. Pak trochu přidal na plyn až auto zakňučelo a já se lehce zasmála.
,,Jsem rád, že se směješ. Takhle ti to sluší,´´ usmál se na mě Jake ,,bude tam i Leah a Dean.´´
Dean to je nový přítel Lei pochází z New Jersey, ale když byl se školou na výletě do La Push se podívat na Quieletskou rezervaci potkal Leah a ta se do něj otiskla od té doby jsou spolu. Leah je teď posledních pár měsíců mojí nejlepší kamarádkou. Sice to není takové jako když jí bývala Alice, ale i tak se spolu hodně bavíme. Trávím totiž v La Push s Jacobem hodně času a když zrovna nehoní nějakého upíra nebo nedělají něco užitečného je se mnou. Leah už se vlkodlačích akcí už moc nezůčastňuje. Chce se zase stát holkou a ne běhat po lese jako vlkodlak. Už se jí zase vrátily všechny holčičí věci, který ztratila když se Sam otiskl do Emily. Zase jsem se nechala unést svými myšlenkami a probralo mě až když Jake zastavil a chytil mě za ruku. Pootočila jsem se na něj a usmála se. ,,Děkuju.´´ lehce jsem ho políbila a pustila jeho ruku, abych mohla vylézt z auta.
Jakmile jsem vylezla chytil si mě kolem pasu a to mi připomnělo, že i Edward mě takhle držíval. Začalo se mi dělat mdlo a cítila jsem že padám na zem. Naštěstí mě Jakovi ruce zachytily.
Když jsem se probrala stála nade-mnou i Leah s Deanem. Věnovala jsem jim jeden letmý úsměv a pokusila se vstát, ale hlava se mi zamotala znova. ,,Bello jsi v pořádku?´´ ptal se zoufale Jacob. ,,Není ti nic?´´
,,Já.. Já to bude dobrý.´´ odpověděla jsem, ale moc dobře jsem se necítila. Pomalu jsem se začala znovu zvedat a Jake mi pomohl na nohy. ,,Děkuju.´´ políbila jsem ho letmě na tvář a šla jsem se pozdravit s Leou a Deanem. Oba mě mile přivítali a šli jsme k první atrakci. Společně jsme se rozhodli, že pro začátek dáme něco míň náročnýho a tak Jake vymyslel že si zajdeme na řetízák. Všichni jsme se tam strašně nasmáli a pak jsme obešli ještě kupu dalších. Pak jsme se na chvíli od kluků s Leah odpojily a šli jsme na záchod.
,,Bello vím o co tě Jake včera požádal.´´ načala Leah. Hned jsem věděla kam tím směřuje.
,,Řekla jsem ano Leah,´´odpověděla jsem. Všimla jsem si jak si Leah oddechla ,,co je? Proč se ti tak ulevilo?´´ nechápala jsem.
,,Bello ty nevíš proč tě požádal o ruku právě v den tvých narozenin? On by počkal, ví že na to ještě nejseš pořádně připravéná, ale nechtěl aby si na svoje narozeniny měla jen špatné vzpomíky na Cullenovi a chtěl aby si vzpomínala na to jak tě požádal o ruku. Prosím nezkaz mu tu radost. On tě miluje.´´
,,On-on tak proto,´´ nezmohla jsem se na víc ,,to je tak krásný, romantický!´´
Najednou jsem ucítila jak se mi začal zvedat žaludek. Rychle jsem vběhla na nejbližší záchod a vyzvracela se. Leah stála přímo za mnou a nervózně se na mě koukala.
,,Bello ty?´´ drkotala Leah.
,,Asi mám střevní chřipku´´ odpověděla jsem. Vůbec mi nedocházeli souvislosti jako Lee.
,,Ty nemáš chřipku Bello zamysli se,´´ pořád jsem nechápala o čem mluví ,,seš těhotná.´´ oznámila mi, ale to už jsem padala k zemi a nevnímala svět kolem.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Secret- 1.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!