Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nový začátek - 5. kapitola

Renesmee


Nový začátek - 5. kapitolaDoufám, že se vám tahle kapitola bude líbit. Je dost krátka a ne moc zajímavá, ale rozhodněte sami. Zanechte prosím za sebou nějaký ten komentář. Předem díky.

5. kapitola – Záhadný telefonát

Pohled Edwarda :

Carlisle a Esme jsou pryč. Jeli se podívat na náš nový dům ve Forks. Docela se celá rodina těšíme. V tom malém městečku se nebudeme muset moc skrývat, jelikož tam pořád prší a slunce tam je pomalu zázrak. Ale zase tam bude školní atrakce. Všichni na nás budou zírat a budou se taky chtít seznamovat a až zjistí, že o jejich náklonnost nestojíme, začnou pomluvy a pak všechny omrzíme. Já to budu mít asi nejtěžší, jako vždy. Nyní se, ale každý věnujeme své zábavě.

Alice má nejmilejší sestřička šla nakupovat. Jak jinak. Je to takový malý elfík a maniak do nakupování, který vidí do budoucnosti. Jednoduše řečeno. Ale rozumí mi, krom Carliela a Esme asi nejvíc. Jsem docela zvědavý jak to vyřeší svojí situaci s nakupováním ve Forks, kde nejsou skoro vůbec žádné obchody, jelikož to je opravdu malé, a když říkám malé tak myslím opravdu malé městečko. Řekl bych že to nějak vymyslí. Jako vždycky, když jde o nákupy.

Rosalie sedí v obýváku a čte si nějaký ten holčičí časopis. Co bych taky od ní mohl čekat jiného. Naše rodinná kráska. Neuznává, že by někdo mohl být hezčí než ona. Je vysoká, má blond vlasy a přesně takové rysy jako mívají modelky. Ale ta její nafoukanost. Ale sestra je to dobrá. Na prvním místě má vždy blaho celé rodiny. To jí nemůžu upřít.

Jasper jen tak sedí před televizí a nedočkavě čeká na Alici. Nikdy s ní nechce na její nákupy, protože přesně ví jak by to dopadlo – použila by ho jako převlékacího panáka, ale nikdy bez ní nevydrží dlouho. Zažil si svoje a je velmi opatrný, ale na to jsme si zvykli. Má po celé paži půlměsíčkové jizvy z jeho minulosti, medové vlasy a je to prostě Jasper.

Emmet se spolu s Jasperem dívá na televizi, ale ten jí věnuje pozornost. Hrají tam jeho oblíbený baseball. Už vidím jak při příští bouřce bude žadonit abychom si zahráli. Je z nás nejsilnější a taky nejtrapnější, jak rád říkám. Pořád srší optimismem a jeho hroznými vtipy. Někdy si říkám kde je bere. Ale jako brácha je k nezaplacení.
No a já. Já sedím ve svém pokoji a poslouchám hudbu a myšlenky mých sourozenců. Někdy bych svou schopnost, čtení myšlenek rád vypnul, ale bohužel nemám takovou možnost. Takže každý den, u mě i celou noc, celý den, a znovu i noc, musím poslouchat otravné výplody mysli všech kdo jsou v dosahu. Jasper to nemá taky jednoduché. Cítit a ovládat pocity druhých to musí být taky otrava.

„Emmete, ani to nezkoušej.“ zařval jsem na mého bratříčka- vtipálka. Zase vymýšlel jak mě vyprovokovat k boji. Myslel jsem že mu ten baseballový zápas vydrží trochu déle.

„Ale Edííí, nebuď takovej. Jen jeden zápas.“ Žadonil, ale stejně předem věděl co mu na to řeknu.

„Ne“ odpověděl jsem a v tu chvíli mi začal zvonit telefon. Podíval jsem se, kdo volá a byl to Carlisle. Na nic jsem již nečekal a telefon zvedl.

„Ona, co se děje ?“ Zeptal jsem se do telefonu.

„Edwarde, okamžitě přijeďte všichni do Forks.“ Vychrlil na mě takovou rychlostí, že kdybych nebyl upír nevěděl bych co po mě chce.

„Ale proč ???“ zeptal jsem se trochu zmateně.

„Všechno ti vysvětlím až jsem přijedete. Ale pospěšte si.“ Řekl a než zavěsil v pozadí byl slyšet nějaký křik. Tohle opravdu nechápu. Proč mi neřekl jaký důvod má k tomu, aby nás žádal jet do Forks. Muselo se něco stát. Rychle jsem seběhl dolů, kde byla již i Alice. V tom shonu jsem si ani nevšiml, že přijela.

„Rodino, musíme jet do Forks. Carlisle nás tam potřebuje. Prý vše vysvětlí až přijedeme, ale máme si pospíšit, takže balíme a jedem.“ Pověděl jsem jim a oni na mě chvilku zírali, ale pak se vzpamatovali. Začali jsme všude pobíhat. Každý jsme si zabalili nejnutnější věci a sešli jsme se v předsíni.

„Tak můžeme ???“ Zeptal jsem se jich a všichni pokývli hlavou na znamení souhlasu. Já, Jasper a Alice jsme jeli s mým volvem a Emmet a Rosalie si sedli do Rosalininého BWM. vyrazili jsme směr letiště. A já přemýšlel co se mohlo stát tak důležitého, že tam musíme přijet za nimi.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nový začátek - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!