Tady je zase po dlouhé době nová kapitola. Měla jsem hroznej zásek a prostě mi nešla napsat další kapitola, doufám že ta příští bude rychleji. Prosím o komentáře, i když bych chápala kdyby to už nikdo nečetl, jelikož mě by asi taky nebavilo čekat. Moc se omlouvám a doufám, že se nová kapitola bude líbit.
31.07.2009 (20:00) • Lil • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1790×
10. kapitola – Lov… zvířat nebo lidí ?
Pohled Belly :
„Souhlasím“ Možná na tom i vydělám.
Zbavím se jich a nebudu nucena jim utíkat jak malé zbabělé dítě. To by byla výhra. Ale… co když se mi nepodaří nic ulovit. Vůbec nevím co mám dělat. Jak se postavit. Jak tu kořist vůbec vyhledat. Nevím jak jí chytit a nemám páru jak se napít. To mám do toho zvířete kousnout ? To se mi zdá… nechutný.
„Tak jdeš ?“ Zeptal se ten velký. Jeho úsměv byl nepřehlédnutelný. Zářil vítězstvím. No tak to teda nedovolím.
„Nebo snad to ubohé zvíře chceš ulovit z místa. Na to bych se rád podíval.“ Výsměšky. Zdá se že nic jiného v jeho slovníku nemá. Výsměšky, výsměšky a zase jenom výsměšky…
„Ne nechci. A mlč už…“ Řekla jsem mu tvrdě a usmála se nelítostným a rozhodně vítězným úsměvem. Teď vypadal uraženě, ale co mi je potom. To já bych se měla cítit dotčeně. To oni mi to udělali.
Ne teď se musím soustředit. „Co by dělal predátor na mém místě“ položila jsem si v duchu otázku. Pěkně blbou otázku. Jak mám asi vědět co by dělal predátor. Tak to zkusím jinak. Zavřu oči. Srovnám se do vzpřímené klidné pozice a pozvolna začnu dýchat. Zhluboka nádech a výdech. Nádech a výdech. Pořád dokola, až jsem něco ucítila. Nevím co to bylo, ale vonělo to… hezky… tak nějak chutně… ale ne zas tak moc… taková mezi chuť.
Ani jsem si nevšimla a už jsem přímo letěla. Les kolem mě se míhal hrozivou rychlostí, ale já přesto viděla každý detail každého lístečku na stromě. Bylo to fascinující, že při této rychlosti neztrácím jiné smysly. Vše bylo naprosto stejné jako když jsem stála. I dech jsem měla stejně vyrovnaný. Akorát běh je větší zábava. Vše je takové jiné, nové a neprozkoumané, ale na to mám dost času.
Běžela jsem a rychle se blížila k mé… jak tomu mám říkat ?... kořisti ? Rychle jsem se blížila k mé kořisti a nyní jsem naprosto přesně věděla co dělat. Věděla jsem jak se postavit a jak kořist skolit. Dokonce jsem věděla jak se napít. To mě potěšilo, i když na této situaci – lovení zvěře- není nic potěšujícího. Běžela jsem dál a zastavila se za jakým si křovím a pozorovala velkého medvěda. No teď když jsem tomu byla blíž tak mi to tak chutné nepřipadalo, spíše naopak. Ale musím to udělat. Musím se zbavit Cullenových. Prostě musím.
Pohled Edwarda :
„Souhlasím“ odpověděla Emmetovi. Zmátlo mě, že by se sázela. Mohla přece jednoduše odejít, i když nevěřím že by jí Carlisle nechal jen tak. Má velké výčitky. Neodpustil by si, kdyby zabíjela lidi. Nevím jestli ho ta sázka zastaví, ale to ona neví…
„Tak jdeš ?“ zeptal se Emmet s vítězoslavným úsměvem. To jí asi muselo vyprovokovat, měla takový výraz.
„Nebo snad to ubohé zvíře chceš ulovit z místa“ dodal posměšně. To jí asi muselo dorazit, jelikož na něj hned vypálila odpověď.
„Ne nechci. A mlč už“ odpověděla nelítostně. Vypadala, že přemýšlí, ale já nic neslyšel. To je divné. Vůbec nic. To se mi ještě nestalo. Je to takový… divný pocit. Jsem zvyklý číst myšlenky. Teď je to, jak bych přišel o jeden můj smysl. Štve mě to.
Najednou zavřela oči a zhluboka dýchla. Nádech a výdech. Vypadala tak pokojně. Tak jsem jí nikdy neviděl. Vždy byla buď šokovaná, smutná nebo nelítostná, ale klidná… to nikdy. V okamžiku zmizela. Běžela za svojí kořistí. Pomalu jsem jí sledoval jako zbytek mé rodiny. Po chvíli se zastavila za křovím a vyhlížela velkého medvěda. Nevypadala, že jí přijde nějak zajímavý. Když už téměř skákala, změnila náhle směr. Nevím kam. Nadechl jsem se a ucítil člověka. Rozběhl jsem se a za mnou všichni členové mé rodiny. Musíme to stihnout. Nesmí nikoho zabít. Neodpustila by si to a Carlisle taky ne.
Autor: Lil (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Nový začátek - 10. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!