Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nessie a Jacob: 15.část

Na internete sa objavil nový kreslený obrázok z Úsvitu.


Další díl. Kují za komentáře u předešlých dílů, moc mě podporují ve psaní :)

Na pláž mi to netrvalo dlouho, šla jsem ke břehu kde jsem se posadila na naplavené dřevo. Sedla si a pozorovala krajinu, byla už zima, ale ještě nebyl sníh. Vítr si pohrával se žlutými listy na zemi.

,,Já vím, že má o nás strach, ale je to úplně zbytečný.‘‘ mluvila jsem k svému miminku a hladila jsem ho přes tričko, pod kterým se mi začalo rýsovat. Něco mě chytlo okolo pasu. Strašně jsem se lekla.

,,Promiň.‘‘ zašeptal Jacob a políbil mě na krk. Jeho teplá náruč byla nepředstavitelně příjemná. Přitáhl si mě do náruče a hladil mě po vlasech.

,,Miluju tě.‘‘ zašeptal mi do vlasů, které byli ještě mokré, ale když tady je Jacob, tak budou suché co nevidět.

,,Miluješ mě, ale přesto nebudu mít líbánky jaké bych si přála.‘‘ zašeptala jsem ani nevím jestli jsem chtěla aby to slyšel.

,,Až se tě bude smečka ptát jaký byli líbánky, tak jim řekneš ,Jo, bylo to supr, dívali jsme se na filmy a pak jsme si povídali.‘‘‘ napodobovala jsem jeho hlas, jak nejlíp jsem mohla. Jacob se hlasitě zasmál.

,,Oni to pochopí a navíc jim do toho nic není.‘‘ odpověděl s jistotou Jake.

,,Jacobe, jednou, i když si teď myslíš že je to absurdní, ale jednou budeš chtít vzpomínat na naše líbánky aspoň teda já. A navíc líbánky zažiju jen jednou a chci aby to bylo podle našich představ.‘‘ zkusila jsem to takhle, vím moc dobře, že chce abych byla šťastná. No, uvidíme co bude.

,,Dobře, uvidíme.‘‘ uzavřel Jacob a já věděla, že mám vyhráno. Byla jsem šťastná. Dala jsem mu hlavu na rameno a políbila ho na krk. Nadechla jsem se, ale to jsem neměla dělat, jeho vůně mi náramně voněla. Začalo mě pálit v krku. Sakra! Hned jsem se vykroutila jsem se z jeho objetí a šla co nejdál, než mě přemůže žízeň. Soustřeď se! Musíš se soustředit! Připomínala jsem si dokola.

,,Ness, co se stalo?‘‘ zeptal se zmateně Jacob, který už teď stál na nohách a chtěl jít ke mně.

,,Prosím, nechoď ke mně!‘‘ zakřičela jsem, co když ztratím kontrolu. Musím zavolat Carlisleovi a to hned.

,,Co jsem udělal?‘‘ ptal se dál Jacob. Mělo mě napadnout, že si bude myslet, že udělal něco špatně.

,,Nic jsi neudělal, musím rychle mluvit s Carlislem.‘‘ řekla jsem a běžela upíří rychlostí k domu.

 

Vpadla jsem do dveří a běžela co nejrychleji k telefonu. Vytočila jsem Carlisleovo číslo a čekala až to vezme. Na druhé zvonění to zvedl.

,,Halo, tady doktor Carlisle Cullen.‘‘ představil se do sluchátka a čekal na mojí odpověď, neměl tušení kdo volá.

,,Tady Nessie, potřebuju pomoc, já… já mohla jsem ho zabít…‘‘ začala jsem rychle mluvit do sluchátka.

,,Ness, uklidni se a řekni mi co se stalo. Něco s Jacobem?‘‘ zeptal se. Hlas měl vážný, profesionální, jen párkrát jsem ho slyšela takhle mluvit.

,,Byla jsem s Jakem na pláži a pak jsem ucítila jeho vůni…‘‘ Carlisle zadržel dech. ,,Musím si zajít na lov. Nevím jestli bych to na té svatbě zvládla. Myslíš, že můžu když jsem těhotná?‘‘ zeptala se s nadějí v hlase. Opravdu jsem se bála jak to zvládnu na svojí svatbě aby to neskončilo zle. O smečku jsem strach neměla, ale bude tam Charlie, Sue a Billy.

,,Myslím, že ano, ale jen když to bude nutný, to dítě je člověk, napůl. Vydržíš to do zítřka Emmett s Jasperem půjdou s tebou, ale pokud to nevydržíš půjdu s tebou dneska a v nemocnici to nějak zařídím.‘‘ zeptal se Carlisle.

,,A nemohl by Emmett s Jasperem dneska?‘‘ zeptala jsem se. Nechtěla jsem tahat Carlisla z práce, když teprve nastoupil. Teď pracoval v Port Angeles kde ho hned vzali a ve Forks se nikdo z Cullenů neukazuje.

,,No, oni jeli s Alicí na nákupy a znáš Alici.‘‘ zasmál se do telefonu Carlisle. Jo znala jsem Alici, nenechá je odjet, i když se vsadím, že oba si to přejí. Přemýšlela jsem jestli to vydržím do zítřka, myslím že jo. Zítra by to mělo stačit, ta žízeň se dá vydržet, není tak nesnesitelná.

,,Myslím, že do zítřka to vydržím, ať pro mě přijedou v poledne, budu na ně čekat.‘‘ řekla jsem Carlisleovi.

,,Dobře, hned jak dorazím domu jim to vyřídím, vsadím se, že tam budu dřív než oni. Měj se hezky Nessie a zítra se když tak zastav. Dávej na sebe pozor.‘‘ rozloučil se a zaklapl telefon.

 

Zaklaply se dveře a v nich stál Jake. Musela jsem ho hodně vyděsit, ale nemohla jsem tam sním být, mohla bych mu ublížit.

,,Ness, řekneš mi konečně co se stalo?‘‘ zeptal se rozrušeně a čekal na mojí odpověď s rukama založenýma na prsou. Přešla jsem malou chodbičku k Jakovi.

,,Zítra jdu s Emmettem a Jazzem na lov.‘‘ řekla jsem opatrně, věděla jsem jak se k tomu Jacob staví, nesnáší když chodím lovit. Díval se na mě zmateně a znechuceně.

,,Nemůžeš, vždyť si těhotná.‘‘ začal Jake.

,,Mluvila jsem s Carlislem, je to dohodnutý.‘‘ uklidnila jsem ho.

,,Proč? Proč se musíš chovat jako upír?‘‘ zeptal se, teď už bylo jeho znechucení očividní. Z jeho hlasu to dominovalo. Nevím proč, ale začala jsem z něho mít strach, to je absurdní Jake by mi nikdy neublížil.

,,Renesme!‘‘ vyžadoval jsi mojí pozornost a začal mluvit hlasitěji.

,,Možná že jsi si nevšiml, ale já jsem UPÍR! Ať se ti to líbí nebo ne, já na ten lov půjdu. Nenechám to zajít tak daleko. Mohla jsem tě na té pláži zabít! Dál se o tom nehodlám bavit!‘‘ ukončila jsem ten rozhovor. Dál se o tom nebudu bavit, nemůže mi v tom bránit.

,,Nessie, omlouvám se.‘‘ začal Jake. Byla jsem ráda, že už se nemusíme hádat.

,,Dobře, jestli chceš můžeš jít s námi.‘‘ nabídla jsem Jakovi a vykouzlila na tváři ten nejhezčí úsměv co jsem zvládla.

,,Díky, radši budu jíst jako člověk.‘‘ řekl. On musí všechno zkazit.

,,Jaku, já se snažím být člověk, ale nezapřu, že jsem poloviční upír.‘‘ Vážně jsem se snažila být jako člověk seč mi síly stačily, ale občas se moje žízeň ohlásí a já nemůžu riskovat, ne když žiju s Jakem.

,,Já vím, nechci se už hádat.‘‘ zakončil to Jake a položil mi na tvář jeho obrovskou dlaň a dotkly jsme se svými rty. Musela jsem se odtáhnout jako první než to zajde až moc daleko a moje vášeň se změní v žízeň a já se neudržím.

 

Uvařila jsem Jakovi oběd. Zapečené těstoviny se sýrem. Dala jsem si taky trochu, moc mi to nechutnalo, ale asi to bude teď mými chutěmi, protože Jakovi to chutnalo, ale aspoň se snažil aby to tak vypadalo.

,,Hele, nech taky něco Billymu!‘‘ okřikla jsem ho, když už si nandával třetí talíř.

,,Já za to nemůžu, je to strašně dobrý.‘‘ mluvil s plnou pusou. Rychle jsem vstala a šla pro talíř abych nandala Billymu, dokud ještě něco je. Nandala jsem jídlo na talíř a dala ho do lednice. Sedla jsem si zpátky k mému talíři a začala jíst. Dala jsem si těstovinu do úst a zvedl se mi žaludek. Hned jsem běžela na záchod. Rychle jsem si dala vlasy z obličeje.

,,Nessie? Jsi v pořádku?‘‘ zeptal se Jake na chodbě, když šel za mnou.

,,Jo! Už je to v pohodě.‘‘ křičela jsem a rychle jsem si vyplácla pusu a omyla obličej. Jake otevřel dveře a podíval se na mě.

,,Už je to dobrý.‘‘ řekla jsem, už to bylo dobrý. Jake mě objal okolo pasu a zabořil obličej do mých vlasů.

,,Opravdu?‘‘ zeptal se a líbal mě na krk.

,,Půjdu si lehnout, pokud chceš jít semnou…‘‘ otočila jsem se a chytla ho za límeček u košile.

,,Ness.‘‘ vzdychl Jacob. Fajn, takže to mám prohraný.

,,Dobře.‘‘  uznala jsem a naklonila jsem se k jeho uchu. ,,Budu hodná.‘‘ zašeptala jsem. Vyčistila jsem si zuby a šla k Jakovi do pokoje si lehnout. Zabořila jsem hlavu do polštáře a vdechovala Jakovu vůni.

Předchozí // Další



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nessie a Jacob: 15.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!