Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejhezčí sen a nejhorší můra - 2. kapitola (Dárek)

BD 002,L,S,J


Nejhezčí sen a nejhorší můra - 2. kapitola (Dárek)Tak je tu další kapitola. Moc nevím jaké bylo vaše hodnocení, protože nejsem doma. Ale přesto vás prosím, napište do kementíků´=D.

2. Dárek

Stalo se to na moje narozeniny. Bylo mi 13 a měla jsem jít (po prázdninách) do sedmé třídy.

„Mami to jste nemuseli.“ Řekla jsem, když jsem v ruce třímala letenku do Velké Británie. To byl jeden z mých snů, odletět tam a podívat se, kde můj táta vyrůstal a nejenom to. Ty památky a všechno okolo. A nebyla tam jedna, ale dvě!!

„Ale museli zlatíčko, vem s sebou Káťu ta by si to taky užila.“  Ano, to vezmu. Určitě bude chtít jet, protože se tam taky chtěla podívat. Já se tak těšila až jí to řeknu.

 

(Byl to jakýsi výměnný pobyt. Pojedeme do nějaké britské rodiny, kde se o nás budou starat. Letadlo odlétá hned 1. září, což je za necelý měsíc.)

 

***

 

Už jsem seděla na šíleně rozpáleném zábradlí, kde jsme se s Káťou každý den scházely. Tak jsem se těšila, až jí to řeknu. No konečně už je tady.

„Ahoj!“ vyhrkla jsem na ni jakmile si sedla. Trochu vyvalila oči, ale odpověděla: „Ahoj.“ A podávala mi něco zabaleného se slovy. „Všechno nej., nej. k narozkám!!“ Vzala jsem si to od ní a položila jsem to na zem.

„Moc dík.“ poděkovala jsem jí.

„Ty to nerozbalíš?“ zeptala se trochu uraženě.

„Ale ano, později, teď ti něco musím říct.“

„No?“

„Nebudeš mi věřit co jsem dostala k narozeninám.!! Mám dvě letenky do Spojeného království. Jedeš se mnou?“ žádala jsem ji radostně.

„Pane bože, jasně, že jedu, teda napřed se zeptám, ale super.“ Jásala se mnou ještě chvilku a pak rychle běžela domů.

 

Sebrala jsem svůj dárek a rozbalila. Byl tam krásný náhrdelník. Byl s zelenými kamínky na stříbrném řetízku. Vzala jsem ho a pověsila na krk. Krabičku jsem si dala do kapsy a kráčela jsem radostně k domu. Byl už pozdní letní večer, šla jsem se vykoupat, vyčistit zuby a zalehnout do postele.

 

Ráno jsem se zbudila opět do chladnějšího ranního dne. Zazubila jsem se z okna a letěla jsem se dolů nasnídat.

„Dobré ráno.“ Pozdravila jsem celou svojí rodinu. Měla jsem poměrně velkou rodinu. Mamku, tátu, sestru a i bráchu.

„Ahoj Adie. Jak ses vyspala?“ optala se mě mamka.

„Dobře.“ Odpověděla jsem jí z plnou pusou a valila jsem se umýt. Když jsem se umyla koukla jsem se na hodiny, bylo ještě brzo. V deset jsem se měla vidět se Káťou, bylo osm.

 

Rozhodla jsem se, že jí zavolám, vzala jsem telefon a vytočila jsem její číslo.

„Ahoj.“ Ozvalo se z druhé strany. Už jsem jí ani neodpovídala a rovnou jsem vyhrkla: „Tak co?“

„No víš, jak jsem ti říkala, že dnes jedeme k moři? Moc protelefonuješ.“ Žertovala.

„Ale opravdu, prosím.“ Naléhala jsem.

„No víš,“ najednou zvážněla. „já nemůžu.“ Ooou. To ne!

„Aha, na víš ono je to na rok a kus.“ Vyšlo ze mě.

„Kdy odjíždíš?“ zeptala se.

„1.9.“

„Aha, to doma ještě nebudu.“  Řekla smutně „Něco mi slib…, Slib mi, že mi budeš psát! A rodiče říkali, že až mi bude 14, tak by mě tam možná mohli pustit.“ Káti je 14 v listopadu, což znamená, že by jsme se mohly vidět dřív než za rok, ale i tak je to dlouhá doba .

„Slibuju. Zatím ahoj.“ A zavěsila. Katy měla hodně přísný rodiče. I když ne, jen se o ni jen přirozeně báli.

 

***

Seděla jsem v letadle a opět přemýšlela o své kamarádce. Dohoda zněla: Budeme si psát dokud nepřijedu. Ale co když nepřijede vůbec? Měla jsem divné tušení… Co když?…

 

Ale musím se přiznat do VB * jsem se moc těšila. Letuška mě předá nějaké rodině hned na letišti. Opravdu super. Táta říkal, že si alespoň procvičím angličtinu, protože na mě jinak mluvit nebudou. No uvidíme jaká rodina to bude…

 

 

 

 

* - VB je zkratka pro Velkou Británii, stejně jako UK :-)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejhezčí sen a nejhorší můra - 2. kapitola (Dárek):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!