Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nečekaně zamilovaná - 7. kapitola

milujicizradce


Nečekaně zamilovaná - 7. kapitolaTak tady je další kapitola, sice malinko pozdě, nečekala jsem, že mi to zabere tolik času, nato, že jsem jí dělala dlouho je nezáživná, ale celkem zásadní. Uvidíte v příštím díle, nebo možná až v dalšim. Tak čtěte a komentujte. Díky moc za komenty, které mě podpořili v té nejtěžší chvíli. Diky. Jste boží.

 

Konečně šťastná !!!

Pohled Belly:

 

Když mi řekl, že mě miluje stejně jako já jeho, byla jsem nejšťastnější člověk na světě. Když mě políbil, byla jsem jako v sedmém nebi.

Nikoho šťastnějšího na světě byste asi těžko našli.

Na louce jsem zůstali až co setmění v těsném objetí a šeptající slova lásky, které mě vždy zahřáli u srdce a dělali mě ještě šťastnější. Dívali jsme se společně na hvězdy a seděli vedle sebe, cítila jsem se po dlouhé době opravdu šťastná. Věděla jsem, že jsem našla vše co v životě potřebuji. Mám milující matku, která mě miluje a nahrazuje mi i další členy rodiny, které nemáme. Mám kluka, kterého nadevše miluji a on mě. Mám přátelé, které mám velmi ráda. Myslím, že jsem dosáhla neskutečného štěstí, kterého se nechci vzdát a doufám, že mě o něj někdo nebo něco nepřipraví.Z mého přemýšlení mě vytrhla až Edward.

„Na co myslíš"zeptal se mě se zájmem a zvědavostí v očí.

„Na to, že jsem teď nejšťastnější člověk pod sluncem. Mám lásku, rodinu a přátelé, které nadevše miluju."odpověděla jsem mu tím nejpřímějším hlasem.

„Miluju tě"zašeptal mi do ucha a než jsem stačila říct něco dalšího  políbil mě naléhavým a o to krásnějším polibkem. Když už jsem lapala po dechu, odtáhl se a opřel se čelem o to mé. Vzájemně jsme si hleděli do očí a já v těch jeho viděla jen neskonalou lásku a vím určitě, že viděl to samé v těch mých.

Bylo asi deset hodin večer, když jsme se rozloučili a já rychle běžela domů, byla jsem jistá,že má matka bude zuřit a věděla jsem stoprocentně, že se jejího rodičovského výslechu nevyhnu.

Ale když jsem dorazila domů, čekalo mě překvapení. Nikdo tam nebyl a můj vzkaz ležel pořád na tom samém místě kam jsem ho položila, takže tu mamka určitě nabyla a nešla hledat, což je dobře, protože moje matka se ztratí všude, ještěže jsem toto nezdědila po ní. Určitě zařizuje zase tu svojí naléhavou záležitost. Už párkrát dorazila až takto pozdě, vždy mi řekla jen"Musela jsem si něco zařídit" když jsem se jí ptala co nikdy mi neodpověděla, tak jako na mé otázky týkající se mého otce. Vím, že přede mnou něco skrývá, ale nevím co, ale určitě něco velkého, protože mi vždy říkala všechno, ale tyto zásadní otázky mi nikdy nezodpověděla i když jsem jí žádala, nikdy mi odpovědi neprozradila.

Když jsem slyšela auto na příjezdové cestě rychle jsem vyhodila papírek do koše a utíkala do svého pokoje a rychle zalezla pod deku a začala předstírat spánek.

Dole jsem slyšela klapnout zámek, potom dupání po schodech a zavrzání mých dveří a do mého pokoje vnikl slabí proužek světla z chodby, po tom co se máma ujistila, že jsem v posteli zavřela a šla do svého pokoje.

Do rána jsem střídavě myslela na mámu a její pozdní příchod, ale ta se mi hned vypařila z hlavy, protože jsem začala přemýšlet o Edwardovi, jak byl dneska pozorný a milý, naprosto božský a ten jeho úsměv, který mě vždycky udělá šťastnou a ještě víc, když vím, že patří mě.

Ani jsem se nenadála a zvonil mi budík. Toto tak rychle uteklo??? Asi jo, když myslím na Edwarda tak je všechno hned krásnější a hlavně to utíká rychleji. Rychle jsem vstala a šla do koupelny, kde jsem si jako každé ráno dala uklidňující koupel, když jsem vylezla vyčistila jsem si zuby a běžela do pokoje se obléct. Dneska jsem chtěla, aby mi to slušelo a tak jsem se chvíli hrabala v šatníku, nakonec z toho vyšli jako vítězové černé rifle a modré tričko s Dlouhým rukávem a přesto vestičku hnědé barvy, která ladila s mými vlasy, když jsem se podívala do zrcadla tak jsem byla spokojená, ještě jsem si dala čelenku do vlasů, popadla batoh a sešla po schodech dolů do kuchyně kde jsem si začala dělat chutnou snídani. Což znamená miska cereálií a mlékem. Když jsem se koukla na hodiny zjistila jsem , že je celkem pozdě a tak jsem do sebe rychle hodila zbytek snídaně a mléka, misku s hrnečkem do dřezu a už jsem se obouvala a brala bundu z věšáku. Mamku jsem nevzbudila, určitě se bude chtít vyspat, když se včera vrátila tak pozdě a tak jsem ani nezakřičela ahoj a potichu jsem zabouchla dveře.

Když jsem se otočila, čekalo na mě překvapení, před naším domem stálo Edward, který se opíral o volvo a díval se na mě, když si všiml jak udiveně se na něj dívám, usmál se a odlepil se od volva a šel mi naproti.

„Ahoj lásko"řekl a dal mi jemnou pusu, ale já jsem polibek prohloubila a potom jsem se odtáhla a objala ho kolem pasu.

„Ahoj, co tady děláš"zeptala jsem zvědavě.

„Přijel jsem tě vyzvednou, chci, aby každý věděl, že spolu chodíme a že jsi teď jen moje"řekl hrdě a s láskou v očích

„A seš si jistý, že jsem jenom tvoje"zeptala jsem se zaujatě a se smíchem v hlasem.

„Stýskalo se mi" řekl.

„Mě taky, miluju tě"řekla jsem čistou pravdu.

„Já vím i já tebe" odpověděl jsem a něžně se usmál.

Potom nic neřekl, tomu jsem se jen zasmála a ještě jednou ho jemně políbila.

Vzal mě za ruku a jemně mě popostrčil k volvu. Galantně mi podržel dveře a já si nastoupila.

Edward rychle obešel auto a nasedl. Zachvěli jsme jeli směr škola.....  

                                                                                   Pro vás napsala Lin

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nečekaně zamilovaná - 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!