Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nečekaně zamilovaná - 4. kapitola

Sraz Ostrava!!! 34


Nečekaně zamilovaná - 4. kapitolaMoc moc bych vám chtěla poděkovat za hezké komentáře, které mě povzbudili k dalšímu psaní. Doufám, že se vám kapitola bude líbit. Děkuju, že mojí povídku vůbec čtete. Díky

Nový přítel a možná konkurent?
 

Ale když jsem vstoupila do třídy tak všichni utichli a dívali se na mě a na Edwarda. Edward si toho absolutně nevšímal a šel ke své lavici a já jsem po chvíli šla za ním. Když jsem stála u Edwardovi lavici tak se třídou rozlehl šepot. Edward si toho vůbec nevšímala poklepal rukou na místo vedle sebe.Tak jsem rychle hodila tašku pod lavici a přisedla si k němu.
„Proč na nás všichni tak zírají“ zašeptala jsem.
„Protože se nestává často, aby se Culen bavil s někým jiným než se svojí rodinou“řekl a vypadal, že se baví mojí stydlivostí.
„Proč se semnou vlastně bavíš“zeptala jsem se ho. A odpověď mě opravdu zajímala.
„Protože se chci s tebou kamarádit, jsi bezva, jsi jiná než ostatní“ odpověděl a mě jeho odpověď zklamala, ale co jsem čekala, že mi řekne? Že mě má rád? Jsem naivní, vždyť se známe teprve dva dny, co jsem čekala.
Asi jsem vypadala zklamaně, protože se mě hned zeptal „Je ti něco?“
„Ne všechno v pořád“ přesně po tom co jsem mu odpověděla přišel učitel a zahájil hodin. Já jsem se zvedla a šla mu dát papír na podepsání.
„A slečna Swanová, vítám vás u nás na střední, doufám, že se vám u nás bude líbit“ řekl mile a poslal mě zpátky na místo. Hodina proběhla v klidu s Edwardem už jsme moc nemluvili. Dělala jsem poznámky, ale moc se mi to nedařilo, pořád jsem po něm nenápadně pokukovala, ale nebylo tak nenápadné, protože se na mě pořád díval a nespustil ze mě oči. Bylo mi to nepříjemné, musela jsem se pod jeho pohledem červenala, když si toho všiml tak se jen pobaveně uškliblb a pak se otočil na učitele a dával pozor.
Když zazvonila, dala jsem si věci do batohu a otočila jsem se na Edvarda, který se právě zvedal, pořád měl na tváři ten pokřivený úsměv, který se mi tak líbil.
„Co máš další hodinu“zeptal se mě.
„Mám angličtinu“ odpověděla a podívala jsem se na něj.
„To je škoda já mám matiku, ale alespoň tě doprovodím, tak pojď“řekl zklamaně.
„Dobře,díky. Uvidíme se na oběde?“ zeptala jsem se nesměle a usmála se na měj.
„Jasně, počkám na tebe před jídelnou, platí?“ oznámil mi s úsměv na rtech.
„Tak jo na obědě“odpověděla jsem mu a už jsem otáčela a šla jsem na angličtinu.
„Ahoj“ stačil ještě říct.
Těsně před zvoněním jsem vešla do třídy, kde už byl učitel. Dala jsem mu papír na podepsání a šla si sednout na poslední místo vedle nějaké dívky.
„Ahoj, já jsem Angela“ řekla a podal a mi ruku.
„Ahoj já jsem Bella“podal jsem jí ruku na spět.
Hodina uběhla rychle a já vyrážela na další. Na hodinách jsem poznala ještě Jessiku a Mike, kteří mě s Angelou doprovodili na poslední hodinu před obědem, kde konečně zase uvidím s Edwarda.
Když jsme dorazili do třídy bylo jediné volné místo u nějakého hezkého kluka, měl černé vlasy a bledou pleť, ale ne tak jako Cullenovy. Měl zelené svítivé oči, které na mě hleděli se zájmem. Náš oční kontakt jsem ukončila jako první a mířila ke katedře, kde jsem dala učiteli papír na podepsání. Učitelka mě posadila k tomu klukovi se zvláštníma očima. Sotva jsem si sedla hned začal mluvit.
„Ahoj já jsem Alex Stan, ty jsi určitě Bella že, celá škola o tobě mluví.“
„Jo jsem Bella a ano jsem tu nová a ahoj.“
Zazvonilo a hodina začala.
Celou hodinu jsem si povídala s Alexem, byl velmi upovídaný a také měl zajímavý život, přistěhoval se stejně jako já z New Yorku a tak jsme vzpomínali na to jaké to tam je a jak se mám stýská. Alex byl fajn a docela vtipný. Hned jsme se stali přáteli a než zazvonilo věděla jsem o něm skoro všechno. Kde bydlel, že nemá sourozence a také jako já bydlí jen s matkou je zajímavý. Nejen jako osoba, ale má hodně dobrých vlastností, myslím, že z nás budou skvělí přátele.
Najednou zazvonila a já si začala balit věci, když v tom na mě promluvil.
„Bello nechceš si sednou na oběd k nám?“zeptal se nesměla a na tváři měl šibalský úsměv.
„Ne děkuji, já budu sedět s Edwardem, ale děkuju, možná někdy jindy.“
„Dobře, ale doprovodit tě můžu, nebo ne?“řekl rychle.
„Jasně tak jdeme, už mám hrozný hlad.“
Společně jsme vyšli ze třídy a mířili na oběd. Před dveřmi do jídelny na mě čekal Edward a netvářil se nějak přívětivě spíš se mračil, ale ne na mě, mračil se Alexe. Proč asi? Asi neměli rádi. Já se před dveřmi odpojila od Alexe jen s jednoduchým ahoj a zamířila jsem k Edwardovi, který se na mě usmál, opravdu velice rychle mění nálady a společně jsme vešli do jídelny. Kde to najednou…
                                  
                                 Pro vás napsala Lin
 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nečekaně zamilovaná - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!