Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Miluju mytické příšery 8.kapitola

náhrdelník La Push


Miluju mytické příšery 8.kapitolaDalší kapitolka. PS:pardon za gramatiku. Krátké, víc nebylo času.

Miluju mytické příšery 8.kapitola

Rozeběhla jsem k němu, a dívaly jsme se do očí.

,,Ahoj Edwarde"pozdravila jsem a přitom se usmála.

,,Ahoj Bells"taky se usmál.

,,Ehm... nechtěl bys ty a Alice zajít třeba nakupovat nebo tak něco?"zeptala jsem, přece vím že nejsou normální, no připadaj mi mile.

,,Rád, zeptám se Alice"usmál se na mně, a já zůstala na něj civět, jakej úsměv má.

,,Tak jo, j-já už musím za přítelem ahoj"otočila jsem se, a vydala se za Thomasem.

Přišla jsem k Thomasovi a objala ho, ale boužel Tala si nenechala blbé poznámky!

,,Vsadím se že to jen hrajete"řekla Tala, můj pohár trvělivosti přetekl.

,,CO SI MYSLÍŠ TY NAFINTĚNÁ KRÁVO?!MÁM TI SNAD DOKAZOVAT ŽE JSME PÁR?!A CO TI JE K SAKRU DO TOHO, S KÝM CHODÍM! ZAVŘI LASKAVĚ TU SVOJI AŽŽ MOC VELKOU PUSU!!!"

Nevím jestli Thomas a Edward měli otevřenou pusu a koukaly, tak tedy teď přímo měli spadlou pusu až na zem, a přímo na mě zíraly.

Chytla jsem Thomase za ruku, a před všemi jsem ho políbila. Polibek jsem začla co nejvíc protahovat, a nějak mi to nevadilo. Thomase jsem brala jako bráchu, no sice je zvláštní se líbat z bráchou, ale to je jedno.

Nakonec jsem se odtrhla, dala mu pusu na tvář, a usmála se. Koukla jsem přes rameno, na ostatní, jim málem neupadly oči z důlku.

Pomalu jsme vyrazily v ruku v ruce.

,,No teda Bells, to bych do tebe teda neřekl, před všema mě políbit, musím teda říc že to bylo hustý"začal se smát jako malej.

,,C, nemá prudit"zazubila jsem se a začla jsem se smát.

Došli jsme k autům a vyjely.

Jely jsme v tichu, ale Thomas ticho prolomil.

,,Tákkk tobě se Edward Cullen líbí jo?"praštila jsem ho přes hlai.

,,Hej vždyt je to pravda, pozvala si ho na rande"

,,Hele žádné rande to není, jdu i s jeho sestrou Alici teda ne na 100% ale asi ano, a co ti je do toho jestli se mi líbí nebo ne?"přitom slově jsem se začervenala.

,,Á já to veděl"začal se hrozně smát.

A to nejhorší přišlo.

,,Ach ta láska nebeská..........."začal zpívat, no ježiši! Musela jsem ho praštit aby se uklidnil.

Dojely jsme domů , a já zalezla k sobě do pokoje.

Začla jsem přemejšlet na Edwardem, mam ho snad ráda? Ale něco mi tu nesedí.

Bledej,krásnej,rychlej,nechodí za sluníčka, síla.

Musím zejtra do Port Angles, se kouknout.

Tala mě začla lézt na nervy co když začne pátrat jak je to mezi mnou a Thomasem? Co když zistí že je to jen hrané? Ach jo, to se nesmí stát.

Vylezla jsem s postele vzala lísteček a psala:

Thomasi, šla jsem se projít do hodinky jsem zpátky.

Pa Bella.

Nechala jsem ho na posteli, a vylezla jsem oknem.

Vydala jsem se k domu Taly, musela jsem zjistit jestli něco zkouší na mě a Thomase.

Jak jsem došla k domu, uslyšela jsem 2bušící srdce, a pootevřené její okno.

Pomalu jsem vylezla po stromě, k oknu. Stála u zrcadla.

,,To té káče nedaruji, co si to dovoluje"začla nadávat.Usmála jsem se ale úsměv my hned spadl co začla říkat.

,,No počkej já zjistím co je mezi tebou a Thomasem pár nejste to určitě to Vám sežere jen slepej!"

Vlezla jsem potichoučku do jejího pokoje a rozvalila jsem se na posteli a čekala až se otoči.

Když se otočila vypadala jako kdyby viděla ducha.

,,Co pak? Snad se mně nebojíš, přišla jsem na návštěvu nějak si my nelíbí že moc šmejdíš o kolo mě a Thomase"usmála jsem se.

,,Ja-jak jsi sem do-dostala?"koktala.

,,Normálně"ptala jsem s postele a šla k ní začla couvat až narazila do zdi.

,,Takže holčičko varuji tě, necháš toho nic se ti nestane, neposlechneš dopadneš velmi velmi špatně"začla jsem se smát.

,,NECHÁŠ TOHO?"zvýšila jsem hlas.

,,Ne"odpověděla.

,,Škoda špatná volba,ale pro tebe od zejtřka ti začne peklo pamatuj si to."

Bouchla jsem ji "jemně" do hlavy a upadla do bezvědomí.

Zvedla jsem ji, a položila jsem ji do postele.

Převlékla jsem ji aby si myslela že je to sen.

Vše bylo hotové tak jsem se vydala domů.

Sladké sny Talo.

Došla jsem domů, umyla jsem se a vydala se do postele.

Lehla jsem a poslední myšlenky patřily Edwardovi a ponořila do říše snů..................

Naše povídky



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Miluju mytické příšery 8.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!