další.
17.09.2009 (11:00) • Emrelky • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1515×
7.kapitola
Dnes jsem se do školy moc netešila, zase furt na mně budou koukat jelikož si myslí že jsem hezká to bude otrava.
Začla jsem se připravovat, dnes jsem měla naštestí jen 5hodin HURÁ!!!
Dala jsem si krásné šaty(fakt krásné):
a krásné boty:
Thomas už tu nebyl, tak jsem vyrazila.
Dnes jsem si chtěla zajet koupit nové auto nebo motorku tak jsem zvědavá co vyberu.
Jak mile jsem dojela na parkoviště všechny pohledy se stočily na mně a začlo se šuškat.
,,Tu kočku musím mít"
,,TY vole, tý to sekne!"
,,To je děvka,určitě si to vzala aby všichni na ni zejraly"koukla jsem se na tu osobu co to říkala byla to Tyla která byla zdejší drbna a takzvaná děvka jelikož každej kluk jí chtěl, ale potom co jsem nastoupila já, a Cullenovy moc o ni zájem nemají. KOukla jsem se na ni vražedně takže už přestala mě pomlouvat.
Koukla jsem na CUlleny kteří na mně koukaly s údivem,a já se usmála taky jsem mezi nima něco slyšela, ale pro lidskej sluch to nebylo slyšet, jelikož já jsem vlkodlak proč bych to neměla slyšet.
,,Fakt jí to sekne, Rose nechceš si taky koupit takové?"slyšela tomu jsem se musela zasmát.
HNed dostal pohlavek.
,,EMME!!Nekupuji si dost dobré oblečení? Když to hned ze mě strhneš!
Tomu jsem se musela začít smát,ale to co jsem slyšela mi smích zrazil.
,,Vidíte človek nebude,jinak by to neslyšela"koukkla jsem se kdo to říkal, a byl to Edward.
Koukla jsem na něj nechápavě, a on zase na mně.
Co jsou oni zač? Že by byli vlkodlaci? Blbost! To bych poznala.
Jsou krásní,bledí,chodí daleko do lesa, vlkodlaci jsou normální akorát víc tepleší tak to nebudou co tedy jsou?! Budu muset pátrat.
Pomalu jsem vyrazila do školy, všichni mi uhejbaly spíše kluci, jak kdybych byla nějaká bohyně. Té představě jsem se usmála.
Měla jsme první hodinu francouštinu s Cullenu jsem ji neměla, pak další matematika stou sem měla myslíš že se jmenoval Jasper, seděl zamnou ani jednou se nějak na měn nekoukal, když jo tak už tak zřetelně, pak biologii kterou jsem měla s Edwardem který sa na mně furt koukal, začlo mě to znervoznovat.
,,To je na mě tak zajimavého že na mě furt koukáš?!"to jsem nevydržela a řekla mu to.
,,Né promin"otočil se, ale v hloubi duše mě to mrzelo že se otočil proč?
Hodina skončila a já vyrazila na další hodinu španělštiny kterou jsem měla s Emmetem Cullenem, furt se něčemu smál, a mě taky někdy cukaly koutky.
Na řadu přišla fyzika a tu jsem měla s Rosalí na kterou kluci koukaly jak na bohyni a furt slintaly.
Nějak jsem se sní bavila.
,,Ahoj jsem Rosalie ty jsi Bella že?"zeptala jse mě a já s údivem na ni koukla.
,,Ahoj, ano jsem Bella těšímě"
Podala mi ruku a byla ledová. Hm... tak si to dáme dohromady.
Jsou krásní,bledí,chodí daleko do lesa,jsou studení, co tedy můžou bejt?
Usmála jsem se na ni, a do třídy vešel učitel, já začla pozorovat hodinu,ale zároven jsem furt přemejšlela.
HOdina konečně skončila a já šla si vyměnit učebnice do škříňky.
Když jsem dorazila kní byla odemčená.
To jsem ji zapoměla zamknout?
Otevřela jsem ji.
BEZVA!!!
Všechny věci byli proházené, a nejhorší na tom bylo že jsem měla ulepené učebnice!!
Jakej parchant by tam lezl!!!
Otočila jsem a byla jsem pořádně naštvaná, a koukala na lidi kteří se na mně pobaveně na mě koukají!!
Ale oči my střelily k Tyle, která se blbě culí!
Nastražila jsem svoje vlkodlačí uši a poslouchala.
,,Dobře jí tak, krávě jedné namyšlené!"tak to byla ona.
No počkej ty to schytáš! V hlavě se mi spořádaval útok až budu vlkodlak.
Myšlenku jsem hned zahnala, nechtěla jsem ji zabít jen se pomstít, ale hlasi ve mně se praly.
Zabiješ ji jak budeš vlkodlak!
NE!Nemohu si dovolit další obět!
Ale jo můžež jen ty to musíš chtít!Pojď zabijem ji při úplňku.
Ne ne, nesmím nesmím dalšího zabít!
Ale ano smíš!
Nesmíš to udělat!
Udělej to!
NE
JO
Takhle dokola se dohadovaly moje já. Vlkodlačí a lidskej.
Poslechla jsem lidskej.
Já ti něco ale provedu!Něco co tě bude mrzet ale co by to mělo bejt?!
Už vím!!!!
Tyla měla dlouhé vlasy až po zadek, tak co třeba bychom jí je ošmikaly?:-D(vím blbej nápad ale nic mě nenapadlo)
Nebude těžké vedět kde bydlí haha ty to budeš mít. Dnes večer.
Poslední hodina.
Chemie.
Pomalu jsem vyrazila na chemii,a šla si sednout na místo.
Do učebny přitančila Alice.
Sedla si vedle mě.
,,Ahoj Bello jak se máš?"
,,Ahoj Alice, celkem to ujde jsem jen naštvaná co ty?"
,,Já se mam celkem dobře, to seš naštvaná co ti udělala Tyla viď?"jak otom veděla.
,,JAk otom víš?"
,,No viděla jsem ji, uděláš ji zza to něco?"zeptala se mě.
,,No jo,zejtra příde trošku z jinejma vlasama"přitom jsem se zazubyla.
Pak jsme se už nějak nebavily.
Byl nakonec oběd, a já se šla najíst.
Sedla jsem si daleko,takže jsem měla celkem klid.
Nakonec jsem vyrazila do drogerie, koupit barvu na vlasy.
Byla tam celkem hezká prodavačka.
,,Dobrý den, chci se zeptat máte barvu na vlasy fialovou a černou?"
Prodavačka se na mě ze zájmem podívala.
,,A ¨dobrý den o jistě máme, ale kvám se moc nehodí"jak je pozorná usmála jsem se.
,,To není pro mě ale pro kámošku."
,,To jistě, hned Vám to přinesu"
Nachvilku odešla a já čekala.
Zachvilku donesla požádané barvy,a podala mi je.
Já zaplatila a odešla jsem.
Byl večer a já pomalu vyrazila na můj menší výlet.
Došla jsem k jejímu baraků,už bylo zasnuto, hledala jsem kde má pokoj, a našla jsem ho.
Okno měla otevřené bezva.
otevřela jsem ho a šla do vnitř.
Měla to celkem hezké,spala v klidu.
Pomalu jsem přišla kní a vzala nůžky ostříhala jsem ji do tak asi k uším,vypadalo to celkem hrozně to nevadilo.
Párkrát, se otočila tak jsem ji boužel musela zpívat.
Nakonec jsem na ně dala barvu.
Vypadala komicky. Pomalu jsem vylezla ven.
Krásné vlasy Tylo. Začla jsem se potichu smát.
Zalezla jsem k sobě do pokoje, a zalehla. To mě zajímá jak se bude tvářit až to zistí.
A já upadla do tvrdého spánku.
Ráno jsem se probudila,a šla se připravit.
Už jsem byla na cestě do školy.
Jak já se teším do školy.......
Autor: Emrelky (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Miluju mytické příšery 6.kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!