Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Miluju mytické příšery 1.kapitola

dfv


Miluju mytické příšery 1.kapitola1 kapitola pro Vás napsala nikytka. Hezké čtení.

1.Kapitola

 

Když jsem byla v lidské podobě, bylo mi zle z toho, co jsem. Nedokázala jsem zapomenout, jak jsem zabila toho malého chlapečka. Když on za nic nemohl! Byla jsem stvůra, co zabijí nevinné.

Thomas mě zamykal do pokoje,dal mříže na okna. Marně. Vždy, když jsem se proměnila, rozdrtila jsem je. Takhle to chodilo už dlouho.

Začalo se psát o vraždách. Nikdo nikdy nenašel žádné důkazy, které by našly pachatele.

Jen otisk zubů. Thomas už nevěděl jak mi pomoct.

 

Bylo pondělí, a my jsme se přihlásili do školy. Těšila jsem se že nebudu furt doma,ale zase sem měla strach,že si najdu přátele které při své podobě vlkodla nechtěne zabiju. To jsem opravdu nechtěla.

 

První den ve škole:

Když jsme přijely na parkoviště, všichni na nás s udívem koukali. Byli jsme trochu odlišnější, hezčí. Ten den svítilo sluníčko.Celej den se o nás povídalo. Už to bylo hrozné.

Těšila jsem se na večer, že se pujdu projít.

Učitelé nás stále představovaly třídě, která z nás byla nadšená.

Za tejden měl bejt úplňek.Bezva! Další lidská obět pro nenasitného vlkodlaka.

Když jsme přijely domů Thomas mě volá.

„Bello, pojď sem na chvilku"Přišla jsem k němu, a sedla si.

„Ano co se děje?"zeptala jsem se nervozně.

„Víš, že za tejden je úplněk že?"Jen jsem přikývla.

On si jen povzdechl.

„A to znamená další obět"řekla jsem smutně, zdálo se ,že ho taky mrzí.

„Ano,boužel"řekl mi s lítosti. „Už nevím, jak ti pomoct,musím najít někoho, kdo ti pomůže,třeba je jich víc, co jsou jako ty" Třeba že by fakt někdo existoval jako já?To snad ne!Ale třeba měli dobré sebeovládání.

Problém,když se proměním, nevím o sobě.

Thomas pak začal hledat na internetu, v knihách,ale zatím se ničeho nedopídil. Ach jo.

Měli jsme ze školy úkoly tak jsem je začala psát. Byly celkem lehké. Já byla ve druhém ročníku, Thomas ve 3.

Když už byl večer, vyrazila jsem na procházku. Jak jsem šla přes les, uviděla jsem blýzkat se jezírko. Šla jsem směrem k němu. Přišla jsem na malou louku, byla nádherná, a to jezírko... Strašně mě to uchvátilo. Vtom mi do nosu, praštil smrad. Fuj!!Co to je?!Bylo to příšerné, připomínalo mi to upíra.Počkat, vždyď upíři tu nejsou, to bych si toho všimla. A Thomas taky.

 

Když jsem přišla domů Thomas začal na mě křičet.

 

„Kde si byla?!Víš, jak jsem se o tebe bál?!"

 

„Nejsem malá holka"křikla jsem na něj.

 

„Jo to nejsi, ale jsi vlkodlak, kterej se neudrží" jen při úplňku.

 

„Fajn byla jsem na procházce v lese,pak jsem byla u jezírka, spokojen?"

 

„NE!"Ve městě jsou upíři, a ty sama už nikam tahle večer chodit nebudeš!"

 

„Ty mi rozkazovat nebudeš!"už jsem chtěla odejít, když mě chytl za ruku.

 

„Bello, promiň, mám o tebe strach"

 

„Já se taky omlouvám neměla jsem na tebe tak vyjet"pak mě obejmul.

 

Začala jsem brečet.

 

„Já nechci bejt vlkodlak, co zabíji lidi"

 

„Uvidíš, že se to nějak vyřeší" Pak jsem vstala a odešla k sobě do pokoje, kde jsem si lehla a usnula.

 

Tejden upynul jako voda. Dnes je úpněk.

Přišla jsem večer ze školy. Byl tam nějakej parlament. Thomas dal mnohem silnější mříže na moje okno. Šla jsem spát. Přesně o půlnoci jsem vstala a koukala na měsíc.

Začala jsem se přeměnovat. Už jsem byla s přeměnou hotová a zavyla jsem. Thomas byl hned u mně v pokoji.

 

„Bello, prosím, zkus zapojit svoji mysl, ať nikoho nezabiješ!"

Boužel jsem udělala vše, jako vždy. Rozbila jsem mříže a přistála na všechny čtyři nohy.

Jakej krásnej pocit!

 

„Bello ne!"křičel za mnou Thomas, ale já bežela směr: les. Potkala jsem jeden pár. Mladá dívka a mladej kluk. Začali oba křičet.

 

„Pomoct, vlk!" Marně. Skočila jsem po nich a zabila je. Nakonec jsem utíkala na louku kde jsem si lehla, a pak jsem se rozhodla vrátit domů.

Jaká jsem to stvůra!

 

Ale jsem štastná že mám zase svůj kožich!

 

 

Napsala: Nikytka

Naše povídky



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Miluju mytické příšery 1.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!