je! tu! DALŠÍ!!!! nic moc dílek, ale je na světě. V íte, zdá se mi, jakoby se ze mě vytrácel veškerý um. musím víc psát... ale jak na to?:D a prosim komentujte...
09.06.2009 (19:30) • KristenCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2064×
19. kapitola - Malé problémy
„Jak dojemné," vešla do pokoje Jane. Zasmála se své ironii, jen tak pro sebe.
„Ach - Janey \čti Džejní/!" pronesl Aro - trochu zoufale.
„Ano Aro? Co hodláš udělat? Zabít mě?"
„To jistě ne." Odvětil jí mile Aro.
„Cože? Ty si vážně myslíš, že ti to někdo uvěří?" vložil se do hovoru Edward. Jane na něj vycenila zuby, tak jsem jí to oplatila. No ne? Musela jsem bránit to jediné, na čem mi záleží! Jen jestli i jemu tak záleží na mě. Přecejen to byla zkouška, odvykačka.
„Nikdo nás tady neviděl, nezapomeň." Vedl Edward dále svůj tichý rozhovor s Jane.
„Jistě, ale Bella bude celá zářit. Myslíš, že si toho nikdo nevšimne? Co třeba Marcus?" vysmívala se mu Jane. Chtěla, abychom to věděli. Abychom rozuměli.
„Ano, to jistě. Máš pravdu." Zamyslel se. „Je tu jedna možnost... ale teď - Aro - pošli ji pryč." Přiložil mu ruku na kůži.
„Jistě. Skvělý nápad, Edwarde. Schovejte se zpět, Carlisle." Pokynul Aro zpět k otevřené zdi. Všichni Cullenovi se vměstnali zpět do chodbičky.
„Isabello - Bello, omlouvám se - posaď se. Vše ti vysvětlím." Posadil se vedle mě. „ Felixi, Demetri!" zavolal k sobě stráže. Lekla jsem se. „Bello, klid." Pošeptal mi tak tiše, že jsem to sotva slyšela.
„Odvěte ji, prosím. Ať se uklidní, vidí všude Cullenovi. Asi je přetažená, nebo má žízeň. Vemte ji na lov." Poručil majestátně Aro. Upíři jen přikývli a vykonali rozkaz.
„Pojď Jane, dáme si nějakého dobrého voňavého človíčka." Zasmál se Felix. Jane kupodivu neodporovala.
„Nedělám si srandu. Vážně tu byli. Však vy jednou doplatíte na svou hloupost." Pronesla naprosto znuděně. Kde se to v ní jen vzalo?
„Takže, Bello. Edward vymyslel, že ti dám další úkol. To by vysvětlovalo, proč jsi tak šťastná - jako tehdy - i to, proč zmizíš. Vymyslel to vážně skvěle. Musím uznat, že mi to udělalo velkou radost - to, že jste se dali dohromady."
„No, víš, Aro. My se budeme brát."
„To je ještě lepší." Jásal Aro.
„Děkuju." Myslela jsem to vážně.
„Bratře? Co se to děje s Jane?" vlezl do pokoje Caius.
„Nevím. Belle jsem zadával další úkol a ona sem vtrhla. Asi je přepracovaná. Teprve před dvěma dny se vrátila z boje s novorozenými. To by to vysvětlovalo, ne?" zasmál se Aro něžně na svého bratra.
„Á, Bella nás opět opustí? Není divu, když ten svůj poslední úkol tak zpackala. Náprava?" mile mi pohrozil.
Vše proběhlo podle plánu. Arovi nebylo snadné nevěřit tuto lež. Byla jsem ale bez své lásky, tak to trvalo strašně dlouho.
***
http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/milujici-zradce-20-kapitola-den-d/
Autor: KristenCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Milující zrádce - 19. kapitola (Malé problémy):
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!