Univerzita se blíží a loučení je nevyhnutelné. Opravdu to Charlie snáší tak jednoduše, jak to vypadá? A chudák malá Ness..
16.04.2009 (16:26) • blondeTeru • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2610×
2. Návštěva u Charlieho
První jsme jeli k Charliemu. Byl vždycky rád, když viděl svou dokonalou vnučku.
„Ahoj děti" přivítal nás, když jsme vystoupili z auta a Ness se k němu okamžitě rozběhla a skočila mu do náručí. Vlepila mu pusu na tvář „Chyběl jsi mi dědo"
„I ty mě holčičko" řekl Charlie a pocuchal ji na vlasech.
„Ahoj tati" řekla jsem a letmo ho políbila na tvář.
„Charlie" pokývl Edward hlavou.
Charlie se ještě úplně tak nesmířil s tou realitou, že jsem byla už paní Cullenová, tak jen nepřítomně kývl Edwardovým směrem a opět se vrátil duchem ke mně a Nessie.
„Pojďte dál, zrovna mám čerstvou pizzu" sdělil Charlie.
Vešli jsme s Edwardem v ruku v ruce dovnitř. Jak dlouho jsem tu nebyla? Čtvrt roku? Půl roku? Bylo to už dávno, co jsem tu uklízela, tak jsem očekávala že tu bude mírný nepořádek.
„Ty sis najmul nějakou uklízecí službu?" zakřenila jsem se na Charlieho zároveň udivená nad tím pořádkem okolo.
„Myslíš, že neumím domácí práce? Než ses ke mně nastěhovala, taky jsem se o dům dokázal postarat sám."
Stále jsem se na něj usmívala, pomáhala tomu i Nessie, ověšená Charliemu kolem krku.
„Tak" posunul k nám pizzu, když jsme se usadili v obýváku na gauči.
„Co vás ke mně tak najednou přivádí?" a zkoumal naše obličeje. Zřejmě si ještě nezvykl na můj nový upírský obličej. Žádná chyba, jen dokonalost. Sama jsem si ještě nezvykla.
Nessie se přesunula ke mně na klín a já začala.
„Za týden nám začíná první semestr na univerzitě."
Charlie vůbec nebyl nadšený, že pojedu a tak daleko s Nessie... navíc s Edwardem. Místo reakce na moje konstatování Charlie pohlédl na Renesmee.
„Nessie, beruško, nemáš hlad?"
Ness se na mě nenápadně koukla. Z jejího výrazu jsem vyčetla, že by si dala mnohem raději nějaké čerstvé zvířátko. Je fakt, že na lovu jsme řádku dní nebyli. Nakonec se Ness trochu donuceně natáhla pro trojúhelník pizzy. Charlie se mezitím zklidnil.
„New Hampshire, to se teď teda moc neuvidíme" jakoby mluvil k Nessie, ale věděla jsem, že to bylo směřováno na mě.
„Budou různé svátky, na které sem budeme jezdit." ujistila jsem ho.
Charlie byl stejně vážný, jako vždy když jsem něco provedla. Jako po mém nehlášeném výletu do Itálie nebo když přišel na to, že vlastním motorku. Přesný výraz něčeho jako „Rozhodně ne! Nepustím tě tak daleko! Je to nebezpečné.." z myšlenek mě vytrhlo až Charlieho zvednutí se ze sedačky. Namířil si to ke dveřím. Chtěl nás už vyprovodit?
„Budete mi chybět." Znělo to upřímně, ale pochybovala jsem, že se to vztahovalo i na Edwarda.
„Můžeme si volat. A psát. Rychle to uběhne, uvidíš." líbla jsem ho na tvář.
Edward si s Charliem podal ruce. Myslím, že Charliemu ani nedošlo, jak chladný stisk můj muž má. Asi byl mírně nadšený z toho, že ho nebude muset nějakou dobu vidět.
„Ahoj dědo" pronesla Renesmee a Charlie se po ní natáhl.
„Ty mi budeš obzvlášť chybět, princezno." a pořádně ji objal.
„Tak si to tam užijte a pořádně se učte."pronesl nadneseně a pustil Ness.
Nasedali jsme pomalu do Edwardova Volva a mávali Charliemu na rozloučenou.
„Bude se mi po dědovi stýskat" řekla Nessie.
„To i nám" a kdybych mohla plakat, slzy by se mi nahrnuly do očí.
Edward mě chytil za ruku.
„Kam to bude teď paní Cullenová?"
Věděla jsem, že do La Push už nemůžu a Edward by mě stejně ani nepustil. Dřív než jsem stihla cokoliv navrhnout, promluvila za mě Ness.
„Domů. Jack tam na nás už určitě čeká." z jejího hlasu zněl jak smutek tak i radost, že Jakea uvidí.
„Copak tě trápí Nessie?" zeptala jsem se.
„Že se s ním budu muset loučit" řekla.
Až teď mi došlo, že Jake se jí jen tak nevzdá a Ness to zřejmě taky neponese nejlíp.
předchozí 1.kapitola další 3.kapitola
Autor: blondeTeru (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Immortal love - 2.kap.:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!