Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I want my dad 4-druhý konec

Stephenie Meyerová - komiksová biografie


I want my dad 4-druhý konecTakže kdo je zastánce Bells a Edwa tak tady máte ještě jeden konec! x)

Bella:

,,Nemáš na obličeji nic ale víš co jsou to nákupy s Alicí? To je skoro vražda" řekl a zase se usmíval.
,,Edwarde nech toho nebo pojedeš taky!!!!" zakřičela na něho Alice ze svého pokoje, jakmile slyšel její hrozbu samozřejmě, že se utišil a nemluvil o tom.
Když jsem dojedla to vynikající jídlo šla jsem najít mého malinkého pejsánka. Našla jsem ho na zemi, kde si sním, hrál Emmet.
,,Emmete nech ho! bude mít chudák nějakou psychickou újmu z tebe" vzala jsem si ho a šla mu najít do kuchyně něco k snědku. Našla jsem tam nějaké pamlsky určený zrovna pro psy, třeba měli minulý majitelé tohohle domku psa. 
Sedla jsem si před televizi a hledala nějaký film, na který bych se chtěla podívat. Nakonec jsem tam našla něco rodinného, ale název už si nepamatuji. Asi u uprostřed filmu mě zazvonil mobil a já ho ihned vzala, neuvědomila jsem si, že to může být někdo, koho zrovna slyšet nechci.
,,Prosím?" zeptala jsem se a potom byla dlouhá odmlka.
,,Ahoj Bells, pamatuješ si ještě na mě?" zeptal se mě ten nádherný hlas který jsem tak dobře znala, ten hlas který jsem tolik milovala a kvůli kterému bych skočila do ohně, kdybych musela.
,,Ahoj Taylore, samozřejmě že si na tebe pamatuji zapomenou se nedá" všechny vzpomínky vypluli na povrch a ukazovali se stále dokola.
,,Přijíždím do Forks zpátky co kdybychom se k sobě zase vrátily?“ nemohla jsem si ty slova zprávně srovnat, chtěla jsem ho tak strašně moc ale co Edward? On v mém životě hraje důležitou roly a možná ještě větší. Jak moc bych tímhle svým rozhodnutím všem ublížila?
,,Promiň Taylore, ale budeš si muset najít někoho jiného, já už mám toho, koho miluji“ oznámila jsem mu do telefonu z kterého se neozýval žádný hlas, byl překvapený.
,,Chápu, byl jsem moc dlouho pryč, ale stejně přijedu, potřebuji si něco zařídit“ dopověděl a položil mi to, já jsem měla ale telefon pořád u ucha. Podívala jsem se na Edwarda, který se na mě usmíval tím nádherným úsměvem. Přišla jsem blíže k němu abych se mohla dotknou jeho dokonalé tváře.
,,Copak sis nemyslel, že bych si vybrala jeho“ pohladila jsem ho po tváři.
,,Myslel jsem že si vybereš jeho“ uznal poraženě.
,,Jak sis něco takového mohl myslet, si nejdůležitější v mém životě“ políbila jsem ho ale on mi to neopětoval, odtáhla jsem se a podívala se do jeho obličeje.
,,Pořád jsem poněkud šokován“ 
,,Měly bychom zajet domů“ chtěla jsem být konečně doma a užívat si trochu té rodinné pohody.
,,Pojďme“ vzal mě za ruku a šly jsme k autu, Nikki za námi došla spolu s Edem (pejskem).
Když jsme jely domů Edward si zase užíval tu svojí rychlou jízdu a nebral ohled na to že do nás může někdo nabourat. Doma jsme byly ale rychle tak jsem se šla osprchovat, když jsem byla hotová šla jsem hledat Eda. Uviděla jsem ho, jak se u Nikki v pokoji dívají na nějaký film.
,,Na co se díváte zlatíčka?“ zeptala jsem se.
,,Na rákosníčka“ odpověděla nadšeně Nikki.
,,Já si půjčím na chviličku Edwarda ano zlatíčko?“ ikdyž jsem nepotřebovala její souhlas zeptala jsem se, má ho moc ráda a já jsem za to ta nejšťastnější máma na celém světě.
Zatáhla jsem Edwarda do svého pokoje a zamknula dveře, začala jsem ho ihned líbat, protože jsem po něm strašně toužila. Skončily jsme na posteli, kde nás vyrušila Nikki která klepala na dveře.
,,Mami to už byly chvilka“ a dál mi klepala na dveře, s takovouhle nebudeme být chvíli sami jenom večer.
Edward se zvednul a šel ke dveřím které odemknul a do pokoje se ihned nahrnula Nikki.
,,Mami tebe je špatně?“ zeptala se mě když se na mě podívala.
,,Je mi skvěle proč?“ nechápala jsem kam tímhle naráží.
,,No většinou když není noc neležíš v posteli“ 
,,No víš mámě se jenom zatočila hlava“ dal jí vysvětlení Edward, možná by se mi mohla zatočit hlava s toho jak je krásný a nádherně líbá.
Najednou někdo zazvonil a Nikki ihned utíkala dolů ke dveřím.
,,Mami to je pro tebe!!“ zakřičela tak hlasitě že jsem ji slyšela až sem do svého pokoje.
,,Kdo to může být?“ zeptala jsem se spíš pro sebe než pro Edwarda který to vědět nemohl. Když jsem přišla dolů bylo to naprosté překvapení, ve dveřích stál Taylor.
,,Taylore co tady děláš?“ zeptala jsem se šokovaně protože mě nenapadl rozumný důvod, co tady dělá.
,,Přišel jsem se podívat, jak se ti daří, ale vidím, že skvěle máš dceru a manžela“
,,Ano mám dceru ale tady Edward je jenom můj přítel“ oznámila jsem mu, ikdyž jsem nemusela.
,,Takže neměl odvahu si tě vzít, když tě zbouchnul?“ vyjel na mě ostře.
,,Edward mě jak ty říkáš nezbouchl byl jsi to ty!“ zakřičela jsem na něho a potom mi to došlo co jsem provedla, okamžitě jsem chtěla vzít ty slova zpátky ale bylo pozdě.
,,J-j-j-á to není možné“ 
,,Ale ano je ale ty k ní do života nepatříš a ted vypadni!
,,Ale tohle nezáleží jenom na tobě ale také na NAŠÍ dceři“ vyjel na mě, samozřejmě ale já ho v jejím životě rozhodně nechci.
,,Ale já vás nechci poznat, neznám vás a jako svého tátu beru Edwarda“ řekla a přitiskla se k Edwardovi.
,,Nejsi tady vítán takže můžeš odjet zpátky“
,,Tak lehko se mě nezbavíš“ řekl a šel ke svému auta, za chvíli jsme jenom sledovaly jako odjíždí z našich životů.
,,Edwarde jak to myslel?“ 
,,Myslím že o něm ještě hodně uslyšíme“
Nikki šla do svého pokoje dokoukat pohádku a já s Edwardem? My jsme se šly sobě věnovat do našeho pokoje, samozřejmě jsme zamčely.

Shrnutí!!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I want my dad 4-druhý konec:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!