Takže konečně jsme dopsala 12. kapitolku..Nějak mi prostě znovu přilétnul nápad..Snad se bude líbit..slibuji, že 13. kapitolka tu bude dřív..Komentujte pls..
04.05.2009 (15:15) • Adushka9 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1544×
**** 3)Oslava s Jacobem ****
Už od samého rána, jsem měla motýlky v břiše...Uvolni se,,O nic nejde...to jsme si pořád opakovala..Edwardovi ze mě nejspíš brzy hrábne..Tak ne mno, ale štve ho to..Nemá Jacoba v lásce jak jsme si všimla...Chápu..Upír a vlkodlak, ale i tak..Asi v tom bude Bella..Jsme v klidu...Bells je má kamarádka..Jedna ze dvou nejlepších kamarádek..Žárlím snad?NE!to určitě ne..Edward se nad touhle myšlenkou ušklíbnul..Hodila jsem po něm pohled, který říkal „Nech toho!!" omluvně se usmál a odkráčel za piano..Hrál Bellinu ukolébavku..Je krásná..Ed má talent..
„Jul?Pojedeme už?Musím Tě ještě připravit.." řekla mi Alice..Rozloučila jsem se se všema a nasedla k ní do auta..Cesta k nám trvala krátce, Alice celou dobu plánovala, jak mě oblékne.Stále nebyla rozhodnutá..
Asi půl hodinu mě zkrášlovala, při tom zmatku jsem si ani nevšímala co na mě dává..Musela jsem mít stejně oči zavřené..Byla jsem ráda, v duchu jsem totiž už byla s Jakem..Začala se mě zmocňovat nervozita..
„Jul, to bude v pohodě, uvidíš.." povzbuzovala mě Alice.
„Tobě se to řekne..Ty a Jazz jste spřízněné duše.." mrkla jsem na ni.
„Fajn..Můžeš se na sebe kouknout.." řekla Al, čapla mě za ruku a dovedla před zrcadlo.Neodpustila si to svoje „tramtadadáá".Ušklíbla jsem se, ale oněmněla jsme úžasem.Měla jsem na sobě dlouhé volné šaty v mé oblíbené- strarorůžové barvě.Přes ně byl bílý svetřík na zahřátí, jelikož šaty byly na špagetová ramínka.Na temeni hlavy jsme měla seplé vlasy, jinak mi splývaly podél obličeje.Pár pramínků bylo nakulmovaných.Obličej jsem měla lehce nalíčen.Pudr,jemně narůžovělé tváře a oči, řasenka a mm-jahodový lesk na rty..
„Děkuji Al!!Ani nevíš, jak moc ti jsem vděčná!" rozplívala jsme se nad jejím "veledílem".
„Nemáš za co..Tady máš ještě bílé balerínky, obuj si je..A zítra mi povíš detaily.." líbla mě na tvář a pak už jsem jen slyšela motor jejího auta.Obula jsem si boty a uslyšela zvuk motoru a potom tak vytoužený zvonek..U dveří jsem byla tak rychle, jako ještě nikdy.Otevřela jsme dveře a Jake, který se doteď díval po okolí pohlédl na mě..Stál jako zkameněný..Ale přesto byl pořád dokonalý..Ach..Po pár stále ubíhajících vteřínách co se Jake nehýbal jsem musela něco udělat.
„Moment, ale já tě nezmrazila!!" začala jsem dělat rukama vlnky, ale ani to nepomáhalo..
„Eh..Mno..Páni..Vypadáš úžasně!" řekl nadšeně Jake.'Díky Alice' pomyslela jsem si..Jake mě chytl za ruku, galatně mi otevřel dveře od auta a potom sám nastoupil..
„Kam tedy vlastně jedeme, můj princi?" zeptala jsme se nejistě.
„Vidím, že má princezna trpí sklerózou.." ušklíbl se Jake a já se na něj uraženě podívala „V plánu je piknik na pláži v La Puch a později Tě chci vzít na své oblíbené místo." Mrkl na mě.
„Já myslela, že Tvé oblíbené místo je pláž.." usmála jsem se na něj.
„To sice ano, ale tomuhle místu se pláž nemůže rovnat." Uvedl mě do obrazu.
Zastavil u pláže za hranicí rezervace.Vystoupili jsme z auta.Dolehla ke mně vůňě moře.Teplý přívan větru si pohrával s mými šaty, vlasy a Jakovi zničil jeho gelem vystilingované vlasy.Ale jemu to slušelo možná ještě víc.Vymněnily jsme si dlouhý pohled.
„Už jsem ti řekl, jak moc ti to sluší?" zeptal se láskplně, stále na mě hledící Jacob.
„Mám dojem, že nejméně 3x."usmála jsme se na Jakea a sklopila oči dolů.Chytil mě za ruku a pronesl.
„Doufám, že máš hlad, nebo alespoń na něco chuť."
„Mám hlad jako vlk!" řekla jsem a pak mi došlo proč se naoko mračí.
„Hele, nepřebírej role Locková, jo?" řekl jakoby "nakvašeně".
„Promiň, ale mít hlad jako čarodějka..To zí divně." Vyprskal jsem smíchy.Jelikož jsme šli po pláži, sundali jsme si boty.Písek nám krásně vyčistí nehty a obrousí starou, odumřelou kůži-říkala teda máma mno.
„Páni!Jaku to je krása!To ty?" řekla jsem užasle.
Předemnou byla rozprostřená jemně červená deka, na ní košík s dobrotami a okolo plátky růží.Jake zrychlil a vzal z košíku červenou růži.
„Doufám, že se ti to líbí..Tady jedna růžička pro spanilou krásku." Podal mi růži.
„Páni děkuji..Je krásná!" odvětila jsem mu.
„Tobě se nevyrovná!" vzdoroval mi Jake.Cítila jsem, že se mi krev žene do tváří.."Kráska a zvíře.." pokračoval.
„A kde je to mé slíbené zvíře?A krásku tu teda taky nikde nevidím.." řekla jsem.
„Na krásku se právě dívám a zvíře je ve mně." Mrkl na mě Jacob a šibalsky se usmál..
Už jsme mu nevzdorovala..Hádali bychom se ještě dlouho.Jestli se to tedy dá nazvat hádkou..Usedli jsme na deku a Jake vytáhl koláč..Mmm.Chutnal skvěle..Pochlubil se, že ho sám pekl.Nakonec z něj vylezlo, že mu pomáhala Emily.Musela jsem se smát.Jak jsme tam tak seděli tak jsme se navzájem ponořily do očí toho druhého.Naše hlavy se začali přibližovat.Oba jsme věděli co přijde.Tedy mělo přijít kdyby...
Autor: Adushka9 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Hra osudu - 12.část(3.díl):
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!