Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Gossip girl - 1. kapitola

Adioma


Gossip girl - 1. kapitolaNová povídka. Možná bude přibývat o něco pomaleji, protože rozhodně nechci zanedbávat Amores Perros. Vím, že dneska byla na Primě premiéra Gossip Girl, u nás Super drbna (nesnáším české překlady), ale už mám tenhle díl napsaný o něco déle, vážně...Teď k příběhu: Je to vlastně místo Rozbřesku. Bella je s Edwardem, ale rozhodla se, že chce zkusit alespoň jeden rok na univerzitě. Tam potkává staré známé a celkem se to zamotá. Nečekjte nějakou velkou fantasy věc, jde spíš o citové záležitosti. Někde se to možná bude rozcházet s knížkou, ale je to můj příběh a já si s ním můžu dělat, co chciXD Jedná se vlastně o názor náhodného pozorovatele. Chci vědět váš názor, jestli to má cenu rozepisovat. Enjoy

1. kapitola

 

Ahoj lidičky. Kdokoliv říká, že ho nezajímají osudy ostatních, tak ho zajímají ještě víc než ti, kdo to přiznají.

Já vím všechno. Cokoliv se zde, na Dartmouth College, šustne, tak jsem první kdo ví. Mám pár svých zdrojů, které zde budu zveřejňovat samozřejmě pouze pod přezdívkou. Ti mi textovkou pošlou žhavou novinku, nejlépe s peprnou fotkou a já vám, věrným čtenářům, vše zde napíšu.

Vaše Gossipka

Byl krásný slunečný letní den. Takovéhle dny bývají plné radosti a spokojenosti. Tenhle ovšem ne. Byl to poslední den prázdnin, což znamenalo pro většinu studentů jeden z nejhorších dnů. Vědět, že tenhle krásný den je poslední, kdy si můžete v klidu vyjít s kamarády, být se svým partnerem nebo se jen tak poflakovat venku nebo na nákupech, je jeden z nejhorších pocitů na světe, tedy alespoň podle většiny školou povinných.

Tohle ovšem neplatí pro mě. Pro mě školní rok jako ráj. Přes léto se toho moc neděje a právě školní rokem začíná ta pravá akce. Kamarádky se začnou svěřovat o svých letních láskách, objevují se prváci, pár nových studentů z jiných škol, rozchody po dlouhém odloučení a samozřejmě začínají večírky. Pro mě jako pastva. Každý pátek a sobotu se něco děje. Večírek kvůli oslavě narozenin, na začátek roku, získání řidičáku nebo prostě jen tak, že je hezky. Důvod se vždycky najde. A na správném večírku se vždycky něco semele. Něco o čem vás, moji milý čtenáři, můžu obeznámit a o čem se můžete podělit se svými přáteli.

Teď už dost řečí. Školní rok začíná…

Dartmouth College byla rozdělena do dvou části. První byly školní prostory, kde se odehrávalo veškeré vyučování. Univerzita měla různé podobory, které ale splývaly v jednu velkou masu lidí. Většina studentů se neznala ze školy nebo z přednášek, ale z mimoškolních aktivit.

Druhou částí byla studentská. Šlo o koleje, které byly rozděleny na dívčí a chlapeckou část. Žádné překvapení, že obě části byly od sebe každá na jiné straně, když tu ta naše stařičká budova stojí už od roku 1769.

Právě před tu dívčí kolej právě přijelo stříbrné Volvo. Pneumatiky přejely přes kamínky na příjezdové cestě. Jak rychle auto přijelo, tak i zastavilo. Okolí koleje se hemžilo spousty novými studenty, taky nebylo divu, že se skoro nikdo se neohlédl zrovna za tímhle autem.

Pouze pár párům očí neunikne vůbec nic. Přesně tak, moje milé zdroje. Auto ještě ani nezabrzdilo a mě už došly esemesky. Auto byl nový model, který se teprve začalo vyrábět v Evropě, takže muselo být hodně drahé. Musel to být někdo z bohaté rodiny. Nebojte milí čtenáři…vše hned pro vás zjistím.

Chvíli se vůbec nic nedělo. Studenti vesele procházeli kolem. Sami měli dost problému se svými věcmi, které museli odnést na kolej, loučení se svými rodiči a hledání starých kamarádů, aby se podělili o své zážitky.

Auto stálo beze změny zhruba asi čtvrt hodiny než z něj vyšla brunetka. Byla hezká, ale rozhodně by nezaujala gossipčiny přisluhovačky, kdyby nevyšla zrovna z toho auta a nebyla oblečena podle poslední módy. Nebyly ty jen obyčejné kousky oblečení, ale originální kousky od nějakého návrháře. Muselo se nechat, ta holka měla styl. Jen vypadala poněkud nervózně a rozhozeně. V její tváři se míchal strach a smutek, ale v jejích očích se zračila i zvědavost. Když vystoupila, rozhlédla se po obrovské budově před ní a nestačila ani zavřít pusu nad tou krásou. Potom se znovu naklonila do auta a po krátké chvilce se otevřely dveře od kufru. Chudák holka musela sama vytáhnout celkem objemný kufr a dotlačit ho před auto, kde se znovu nahnula do vnitřku auta, kde tentokrát byla o něco déle. Poté se narovnala a mávla do auta, které odjelo pryč z areálu univerzity. Dívka se za mizejícím Volvem ještě chvíli dívala než zmizelo úplně.

Narovnala si béžové sáčko a postavila kufr na kolečka a zamířila k hlavním dveřím koleje, kde se konala  registrace.

A právě zde Jenny4 zachytila její jména…Bella Swanová, číslo pokoje 313.

¤¤¤

 

Uhlídat příjezd tolika nových prvňáků je i nad moje síly. Sítě mám rozhozené na více místech, ale ne všichni mají čas se starat o ostatní. Ještě, že ale máte mě a i když jsem neměla zpozorovat všechny, tak myslím, že to nejdůležitější jsem pro vás zajistila.

Ve stejnou dobu, i když pár metrů od sebe, zastavily tři auta. Všechny řídily dívky a všechny tři, i když o tom teď nemají ani tušení, budou mít brzo spousta společného. První auto byla černá stará dodávka. Nikdy by mě ani nenapadlo se o ní zajímat. Jen Girly27 mi napsala, že tak ošklivé auto v životě neviděla a až později mi došlo, jak moc tahle holka do příběhu zapadá…Ozvalo se bouchnutí, jak se motor vypnul. Pár studentů se za tou ráno polekaně otočilo. Kdo by se nelekl rány jako z pušky. Úlek ale vystřídal posměch. Z auta vystoupila velmi naštvaná dívka. Středně vysoká, všedně oblečená s krátkými černými vlasy. Její pleť byla tmavá s červeným nádechem takže nejspíše indiánka. Neurvale práskla dveřmi, které s kupodivem takový náraz vydržely. Rukou si zastrčila za ucho pár pramenů, které ji neposedně spadly do tváře. Naštvaně střelila pohledem po kolemjdoucích, kteří si pobaveně měřili její náklaďáček. Pod jejím zamračený pohledem všem zmizel posměšný škleb z tváří a radši svoji pozornost zaměří někam jinam. Naposledy se rozhlédla po nádvoří a když už neměla koho svým pohledem zabíjet, tak stočila pozornost ke svému autu, odkud vytáhla svoji ne moc velkou cestovní tašku a zamířila k přihlášení na kolej.

Girly27 sama neměla moc dobrý styl v oblékání a možná právě kvůli své slabosti, si všímala toho stejného u ostatních. U této indiánské dívky nás hlavně nezapomněla zkritizovat chlapeckost jejího oblečení a přiložila i fotografie. Osobně si myslím, že se zpátky do módy vrací trocha méně ženského stylu. Proč vám tohle všechno říkám? Protože tahle nenápadná a nejspíš i velmi vzteklá dívčina se jmenuje Leah Clearwaterová, která bydlí v pokoji číslo 313...

¤¤¤

 

Teď už asi chápete o co mi jde...pravdu mají ti, kdo řekli, že o pokoj číslo 313. O tomhle pokoji uslyšíme ještě hodně a bude kolem něj ještě tolik tajemství, které je na mně, abych vám je odhalila.

Další auto bylo červený Mercedes. Trochu starší, ale podle zářivosti barvy, byla majitelka ráda středem pozornosti. A tohle auto přilákalo pozornost. Ze dveří hbitě vyskočila drobná dívka. Měla na sobě riflovou minisukni a tyrkysové tričko za krk. Povýšenecky se rozhlédla po budově koleje a rychlím pohledem zhlédla i svoje publikum. Její zelené oči kontrastovaly s ohnivě červenou barvou vlasů sestříhané na krátko, vzadu nejkratší a postupně se prodlužovaly dopředu.

Oblečení dobrý, auto skvělé, vystupování sebejisté…tak zněly moje informace. Tahle dívka to tu rozhodně rozhýří. Jméno prvačky je Charlotte Thomasová a tipovali byste se správně, když řeknete, že její pokoj je číslo 313...

¤¤¤

 

Auto, které zabrzdilo jako poslední, bylo světle modré BMW. Auto nedávné produkce, skvěle nablýskané a vystoupila z něj sama dokonalost. Dlouhovlasá blondýnka s mušími brýlemi na očích a skvělou postavou. Na sobě měla jen samé kousky od návrhářů a i když nebyla moc vysoká, její typickou postavu modelky podtrhovaly boty na vysokém podpatku. Její krásný obličej potrhl milý úsměv, kterým si prohlížela budovu koleje. Nebyla to arogance ani namyšlenost, jen čistá spokojenost z hezkého počasí a nového prostředí. Z kufru auta vytáhla objemný kufr na kolečkách a vydala se směrem k budově koleje.

Tak tohle je pecka. Sexy kočka se zjeví zrovna u naší univerzity. Většina lidí tu byla moc chytrých na to, aby byli i hezcí. Někdo takový se tu moc často nenajde. Většina těch in lidí byla z přípravky, která tu u Dartmouthu byla. Většina z nich ji stejně neudělala a pak skončila ve firmě svých bohatých rodičů. I koleje jsou rozděleny na lidi z přípravky a z univerzity. Samozřejmě, že větší sranda je u přípravky, kde nejsou jen nudní šprti. Jenže pokoj 313 je univerzitní a tam přesně naše nová školní krasavice míří. Náš poslední kus skládanky Audrey Leroyová…

¤¤¤

Tak to je pro dnešek vše, přátelé. Nebojte, co nejdříve se ohlásím, abych vám řekla poslední drby z naší rozlehlé univerzity a hlavně tajemství ze zamčených pokojů koleje.

Krásný den přeje Gossipka.

 

Shrnutí ¤ Další



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Gossip girl - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!