Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Full Moon - 3.Součástky na auto

WfE


Full Moon - 3.Součástky na autoFull Moon třetí kapitola...

 

3.Součástky na auto


Sobota ráno, 20 listopadu. Díky Bohu, že nemusíme o víkendech chodit do školy asi bych to nepřežil. Protáhl jsem se a uslyšel, jak mi křuplo za krkem, nejspíš jsem blbě spal.

Vstal jsem a oblékl se, našel jsem v šuplíku nějaké neidentifikovatelné ponožkya natáhl si je na nohy. Vyšel jsem z pokoje a uviděl Billyho s Harrym sledující fotbalový zápas. Vždycky mě fascinoval americký fotbal, hlavně jak do sebe vrážejí kvůli jednomu pitomýmu míči, jenže oni to dělaj proto, že za to dostanou pěknou sumu peněz, fakt úžasný.

,,Čau tati. Aho Harry.'' pozdravil jsem ze slušnosti. ,,Ahoj Jacobe, ty jsi každou chvíli co tě nevidím větší.'' okomentoval můj růstový skluz Harry. Poodešel jsem do kuchyně, abych se podíval co je v ledničce a zjistil jestli má vůbec cenu si chystat snídani. V lednici jsem objevil slaninu a vejce, takže si udělám na snídani vejce se slaninou. Rozbil jsem čtyři vejce, nakrájel slaninu a hodil to na pánev.

Během vaření skončil zápas a Harry odešel, zdálo se mi, že prásknul trochu dveřmi, takže nebyl spokojený s výsledkem zápasu.

Najednou zazvonil telefon. ,,Já ho zvednu! '' zařval jsem na celej barák: ,,Haló,tady Blackovi?'' zeptal jsem se do sluchátka a z něho se ozvalo: ,,Čau Jaku, musím se ti omluvit, ale dneska za tebou s Embrym nepůjdeme, protože se naše mamky  rozhodly, že jsem vyrostly a půjdou nám koupit nějaký nový hadry a boty, a jelikož mamka přemluvila Embryho mamku, že by bylo lepší, kdybychom jeli s nima, abychom si to oblečení a boty vyzkoušeli, znáš moji mamku, jak nevěří těm písmenám, co značí velikost.''mluvil Quile a v jeho hlase šlo poznat, že by radši byl zůstal doma než jít nakupovat s mamkou. ,,Tak si to nakupování užijte.'' poškládlil jsem ho. ,,Jo, jasně doufám, že v tom obchoďáku nebude nikdo ze školy. Čau.''.

Takže na dnešek nemám vůbec žádnou práci, tak bych se mohl věnovat svému autu. Teď jsem si vzpomněl, Billy mi slíbil, že mi koupi potřebné součástky. ,,Tati máš dneska něco na práci?'' vrátil jsem se do kuchyně, kde už byl Billy. ,,Dneska na práci nic nemám, co potřebuješ Jacobe?''. ,,No. Ty jsi mi v loni slíbil , že když předám Belle vzkaz, že my koupíš součástky na auto, vzpomínáš si?''. ,,Jo, vzpomínám. Tak si napiš, co potřebuješ a zajedeme do Port Angeles.'' podal mi papír a tužku.

Začal jsem přemýšlet, jaké součástky budu potřebovat. Takže motor je v pohodě, potřebuje jen trochu vyčistit, jenomže celý výfůkovej systém je v háji, ale nějaký trubky mám, takže potřebuju jen katalyzátor. Přední světla jsou ok, ale žárovky ne. Zadní odbočovací světla jsou na maděru, ne že bych je nějak moc potřeboval, ale nechci dostat pokutu za nedostatečnou výbavu vozidla. Plastová mřížka do nárazníků je nalomená, takže potřebuju novou, ale ta se dá sehnat. Jenom si netroufnu na brzdový systém. Ostatní věci už mám. Takže jsem Billymu podal papír a on ho začal číst: ,,Katalyzátor, žárovky do předních světel, zadní odbočovací světla, plastová mřížka, brzdový systém. Souhlasí?'' zeptal se a já na to odpověděl: ,,Jo.''.

Vzal peníze a já mu pomohl z domů, z rampy do auta a už jsme jeli. Samozřejmě tyto součástky nebudeme kupovat v prvotřídním obchodě, koupíme je sice použité, ale levnější a někdy použité součástky vydrží déle než nové.

Když jsme dojeli před obchod, vystoupil jsem a sundal vozík z korby a položil ho vedle dveří řidiče, podržil jsem vozík a Billy na něj vsklouznul.

Otevřel jsem dveře a vytlačil Billyho vozík do obchodu: ,,Tak tady máš ten papír a najdi si, co potřebuješ.'' podal mi papír na kteraj jsem napsal, co potřebuju. Vzal jsem košík do ruky a dlouho mi netrvalo než jsem vše našel. Dal jsem košík na pult a zavoval na klábosajícího Billyho.

Cestou domů jsem se Billyho zeptal: ,,Víš tati, nezdá se ti poslední dobou  trochu divné chování Paula, Jareda a Sama?''. Podíval se na mě a ihned zpátky před sebe: ,,Ne, tobě jo?''.

,,No včera jsme byli s klukama Quilem a Embrym v krámu a Paul Quilovi prostě zničehonic vzal z ruky tyčinku a trvdil, že je to sranda a znáš Quila, jak se naštve při každé ptákovině. Potom něco Paulovi řekl a Paul se naštval a začal se třepat a vypadalo to, že chce na Quila skočit, ale Sam mu položil ruku na hruď, jako by ho zadržel či co.''. Zamyslel se: ,,Ale Jaku, kluci jsou prostě v pubertě nevyzpytatelní a lehce se naštvou a když je člověk naštvaný taky se zatřese, Sam udělal jen dobře, že zabránil Paulovi, aby se s Quilem popral.''.

Pane jo a je to tady zase, kdykoli se Billyho zeptám na Sama a jeho vrstevníky má vždy nějaký kladný argument. Jo jasně, vždy se o Samovi mluví jako o hrdinovi a tak se se mnou zachází úplně normálně. Jak to, že Sam chodí na rady a já ne? Vždyť můj pradědeček Ephraim Black byl cosi jako vůdce kmene a Billy má také důstojné postavení, tak proč já ho nemám taky?

Vzpomněl jsem si na Bellu: ,,Billy nevíš, jak se má Bella?''. ,,No teď na tom moc dobře není, zhruba před dvouma měsíci ji našel Sam ztracenou hluboko v lese, víš jak Culenovi odjeli.''. ,,Jo a on ji opustil? Nechal samotnou v lese?''. ,,Charlie říkal, že Bella to nechce přiznat, ale nejspíš jo.''. Zamračil jsem se, jak to mohl udělat? Ten Cullenovic kluk. Nechat ji tam samotnou v lese? Co kdyby se ztratila nebo ji napadl medvěd?

Je dobře, že Cullenovi odjeli, však to tady v La Push kluci oslavili, že zapálili oheň, Charlie to musel přijet vyřídit.

Billy začal mluvit, když já jsem byl zamyšlenej: ,,Charlie říká, že Bella je teď jako bez duše.''. Chudák Bella musí to být pro ni teď těžké, měl bych za ní přijet anebo radši ne, určitě teď bude mít vztek na všechny chlapi na světě, tak bych se tam neměl radši ukazovat.

Dojeli jsme domů a začalo pršet a tak, jsem neměl náladu na stavění auta. Sedl jsem si na sedačku a pustil televizi, dávali tam zrovna film Mumie, jo ten už jsem viděl, ta počítačová animace mumie se jim docela povedla.

,,Odkdy se ty díváš na hororové filmy? Nebude se ti o tom zdát?''přijel Billy do obýváku. ,,Ale tati, na horory se dívám už od 8 let, co jsem začal poznávat ty nepodařené triky a zdát se mi o tom nebude. Není to tak docela horor, jenom hlavní postavou je mumie ,co chce zničit svět nic víc, jako vždycky.'' . ,,Zajímavé, tak to jsi půjdu dát šlofíka.''. ,,Dobře.'' odpověděl jsem a pokračoval ve sledování toho ,,hororu''.

Když film skončil , Billy se probudil a šel si něco nachystat k jídlu, tedy nešel on jel. ,,Jaku, vadilo by ti, kdybys šel nakoupit?''. Nakoupit? Nakupování je pro ženský: ,,No, jasně že nevadí, napiš mi, co mám koupit.'' podíval se do ledničky, chvilku přemýšlel, něco poškrtal a pak mi papír podal i s penězi a taškou.

Mám já vůbec na výběr? Když odmítnu zemřeme hlady, ale nebudu muset jít nakoupit, když půjdu nakoupit nezemřeme hlady, ale budu se muset zvednout. Stoupl jsem si, vzal bundu, boty a vydal jsem se vstříc osudu.

Vešel jsem do krámu, uviděl jsem tam Emily, Samovu holku, podívala se na mě: ,,Ahoj Jacobe.''. ,,Ahoj Emily.'' oplatil jsem ji pozdrav. ,,Co jdeš nakupovat?'' zeptala se. ,,Ale, máme doma prázdnou ledničku a tak mě Billy poslal na mysi s úkolem doplnit ledničku.''. V jejím obličeji se objevil úsměv:,,Aha, tak to tě nebudu rušit'' šla k pultu zaplatit.

Podíval jsem se na seznam vajíčka - celé plato, chleba, 10 rohlíků, máslo sýr - tvrdý, smetana - ke šlehání,nějaké ovoce a zelenina , těstoviny, slanina. Celé plato vajec? A to si Billy myslí, že ho nerozbiju? Má ve mně velkou důvěru. Tvrdý sýr? On existuje i jiný? Jo, vlastně měkký. Smetana ke šlehání? A nemůže být bez šlehání? Nějaké ovoce a zelenina teď v zimě? Vezmu nějaký jablka a mrkev, papriku a rajče, jo zní to dobře. Těstoviny? Vezmu radši nějaké univerzální.

Takže, když jsem nakoupil a došel domů. Vybalil tašku s nákupem a Billy mi pomáhal vrátit naší ledničce to na co byla vynalezena - na uchování potravin, které tam před tím nebyly, jsem se šel umýt, vyčistit zuby a spát.

*   *   *

Sakra! Vzbudil jsem se uprostřed noci. Zase měze spaní probudil sen, ale dnes v noci to nebyl sen, kde vystupoval červeno - hnědý vlk, nadměrných rozměrů a nebyl tam Cullenovic kluk.

V tom sně byl sice vlk, ale nebyl červeno - hnědý a velký jak osobní automobil, prostě to byl normální bílý vlk. Stál někde v lese, trochu jsem to tam znal, bylo to někde tady v La Push.

Stál tam v záři paprsků slunce, jeho kožich nabral nádherný nádech bílé, čistě bílé barvy. Přiblíži jsem se k němu a podíval jsem se mu do očí. Ty oči byly zářivě modré, u vlků jsem to ještě neviděl.

Chtěl jsem ho pohladit, šáhnout si na tu krásnou srst , ale když jsem chtěl ho chtěl pohladit jako by se rozplynul, jako duch, jako hustá mlha.

Otočil jsem se, měl jsem divnej pocit. Uviděl jsem toho samého vlka, co jsem viděl před chvílí. Začal výt, pak se tam objevil druhý, třetí až tam byla celá smečka vlků. Začal jsem křičet: ,,Dost!'' bolela mě z toho hlava v tom jsem se vzbudil.

Pane Bože, to není normální, aby se mi několik nocí po sobě zdálo o mega velkých a normálních vlcích? Je to divný, vždyť já nemám nic společného s vlky.

Vstal jsem a šel do kuchyně napít se. Podíval jsem se skrze okno, venku byla ještě tma. Měl bych si jít lehnout nebo se o to a spoň pokusit, zítra musím do školy a kdybych nespal, tak bych určitě usnul v hodině a nebylo by to dobrý, první hodina je angličtina  a já si měl připravit obsah o Bouřlivých výšinách...do prkýnka, já na to zapomněl, taková hovadina ani jsem to nečetl, ale počkat, my to přece máme na VHS jako film.

Podíval jsem se na hodiny a spočítal, že mi po filmu zbydou čtyři hodiny spaní, to by mělo stačit.

Otevřel jsem skříňku, hned v prví řadě jsem tu kazetu uviděl. Pustil jsem televizi a video a začal sledovat film. Vzal jsem si papír a tužku pro poznámky, třeba nesmyslných jmen jako je Heathcliff, Bože to je  jméno, chudák chlap.

Uprostřed filmu mi začaly padat víčka, ale musel jsem to vydržet až do konce, takže jsem  si udělal kafe, které moc nemusím.

Film skončil, začal jsem psát velice stručný obsah, ten děj byl tak zamotaný, ale stejnak si myslím, že za to může Kateřina, chovala se k tomu Heathcliffovi dost blbě a pak zcfoknul a choval se jak pošuk. Ach ty ženský. Ale jinak super děj, na konci jsou oba mrtví, jako vždy, jako v každém románě třeba i Rome a Julie zemřeli pro lásku.

Oči se mi opět začaly zavírat, ale tentokrát jsem  tomu neodpíral, ustlal jsem si na gauči, náš gauč není moc velký a tak, jsem se musel skrčit, zhasl jsem lampu a usnul.

*   *   *

Billy do mě šťouchl: ,,Jaku, vstávej musíš do školy.''. ,,Jo vždyť už jdu.''otevřel jsem oči. ,,Jak to, že spíš tady v obýváku?'' zeptal se Billy. ,,To je dlouhá historie.''. ,,Aha. No měl bys ses jít obléct. Chceš nachystat snídani?''. ,,Ne. Nestihl bych školu.'' volal jsem z pokoje skrz otevřené dveře. Někdo zazvonil, asi to byli kluci Quile a Embry.

,,Dobrý den Billy, Jake je nemocný?''. ,,Ne, není, teď se obléká. ''. ,,Už jsem tady, Čau kluci.''. ,,Tak jdem?'' podíval se na mě Embry. ,,Jo, jasně, tak čau Billy!'' hulákal jsem před domem. ,,Nashle Billy!'' hulákali Quile a Embry. ,,Co se ti stalo, že jsi zaspal, hmm tedy skoro.'' podíval se Quile na hodinky. ,,Víš, jak jsem měl mít ten obsah o Bouřlivých výšinách?''. Embry se zamyslel, Quile taky, chvíli jim trvalo než si vzpomněli, co jsme minulou hodinu angličtiny probírali a Quile se ozval: ,,Jo, ta hovadina od té spisovatelky...''. ,,No to je teď jedno, najdu si to v učebnici, ale já na to zapomněl a vzpomněl jsem si na to o půlnoci a tak, jsem ten obsah dělal z filmu.''. ,,Jacobe! My tě teď můžeme vydírat, že jsi podváděl.'' zasmál se Embry.

,,No tak kluci.'' koukl jsem se na oba prosebným pohledem. ,,Jaku, vždyť nás znáš.''. ,,Tak co chcete?''. ,,Měli jsme mít úkol do španělštiny .'' řekli oba zároveň, Embry mě plácl po rameni: ,,Jo, ten jsem stihl v hodině.'' řekl jsem jim. ,,Tak tím pádem je to v pohodě.'' odpověděli oba zase zárověň a mě to trklo, že ho chtějí ode mně opsat.

Ve škole to byla pohoda. Před angličtinou jsem se podíval na obsah, který jsem večer tedy vlastně ráno napsal a zjistil jsem, že ten obsah nedává smysl, tak jsem ho poupravil, naštěstí to učitelka zbaštila, že jsem tu knihu četl a dala mi A-.


 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Full Moon - 3.Součástky na auto:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!