Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Existují šťastné konce???- 20. část

2.Yasmine-Zářivá


Ahoj mí milí čtenáři. Zase se po dlouhé vracím, ale s bídou. No přepisovala sem to do počítače hodně dlouho a jak tak počítám, tak zbývá maximálně 5 dílů možná ani to ne. A taky už mám napsanou novou povídku od začátku do konce, ale ještě neni přepsaná v PC. No to je tak všechno a hezký počtení.

Po příjezdu jsme začaly vybalovat. Alice mi podávala moje tašky a Edward mi je pomáhal nosit do pokoje. Když jsem donesla poslední tašku, tak jsem se svalila na postel. Unavená jsem sice moc nebyla, ale byla jsem ráda že jsem doma.

„Bello jestli seš unavená, tak my pojedeme domů sami“ oznamoval mi Edward.

„Ne já si jen užívám, že jsem doma“ řekla jsem a posadila se na posteli.

„Tak Bello, už pojedem tešim se, až ostatním ukážu co jsem jim koupila“ postakovalu tu Alice.

„Jo jo, už bežím“ řekla jsem a pomalu vyšla k autu. Nastartovala jsem a mohli jsme vyjet.

„Vypadáš dobře Bello, po tom co se ti v pátek stalo“ začala Alice a mě bylo jasné na co naráží.

„Edwarde?“ pokynula jsem k Edwardovi.

„Dobře, já jsem to Alici řekl, když jsme jeli do Forks a ať se ti to líbí nebo ne, tak to musíme probrat s rodinou“ vysvětloval Edward.

„OK, ale budu při tom já Luka znám a vím, jak by mohl postupovat“ řekla jsem a dál dávala pozor na silnici. Když jsme přijel,i tak před domem stála celá jejich rodina.

„Ahoj, všichni“ pozdravila jsem je a zamkla auto.

„Budu s váma potřebovat mluvit“ oznámil jim Edward, vzal mě za ruku a táhl mě celým domem do jídelny.

„Tak co potřebuješ“ vyzval ho Carlisle a všichni si sedli ke stolu.

„Stala se taková věc. Objevil se Bellin bývalý přítel, taky upír.“ Obeznámil je se situací Edward. Emmett už chtěl něco říctm ale Alice ho zastavila.

„Jenže Luke, ten upír pořád Bellu miluje“ procedil skrz zuby.

„A ty si myslíš, že bude chtít Bellu zpět“ zhodnotil Jasper.

„Přesně“

„To si nemyslím, jestli Luke viděl celou rodinu v Edwardově minulosti, tak se do toho hnát nebude“ vlezla jsem jim do diskuse se svojí teorií.

„Počkat, jak viděl v Edwardově minulosti“ nechápal Emmett .

„Má dar vidět minulost při dotyku“ objasnil rychle Edward.

„Bello, takže ty si myslíš, že po tobě nepůjde?“ ptal se Carlisle.

„Ne na to je, až moc chytrý“

„Ale jestli že ví, kde bydlíme a kde bydlíš i ty, tak by jsme tě měli pro jistotu hlídat“ zauvažoval Jasper.

„To je dobrej nápad. Mohl bych u tebe být každou noc a ve škole si hlídaná, ale jak to udělat o víkendu a odpoledne“ dělal, že přemýšlí a hlavou pokynul k Alici, která už to mezitím zřejmě vymyslela.

„No..tak jsme kámošky a ty se chodí navštěvovat, nebo společně učit, a tak různě ne? A o víkendu by jsme mohli jezdit nakupovat, nebo bys tu u nás mohla být, nebo něco takového“ vyložila Alice plány. Mě se docela dost zamlouvalo.

„A já bych řekla, že s tim naši budou souhlasit“ zakončila jsem to.

Zvedala jsem se k odchodu když na mě zaútočila Alice se svojí otázkou:

„Bello a nechceš jet někdy v nejbližší době zase do Chicaga?“

„Zatím ne, až někdy o prázdninách“ zamávala jsem jí na rozloučenou, a taky všem ostatním.

Edward se mnou šel, až k autu a snažil se mě marně přemluvit, abych u nich zůstala, alespoň do večera.

„Edwarde nemůžu, jak dlouho ti to mám ještě opakovat, musím taky udělat všechny domácí úkoly co jsem si myslela, že udělám hned po tom co se vrátíme“ znovu jsem mu to vysvětlovala.

„No dobrá, tak dobře, ale v noci za tebou přijdu“

„Jo, v noci už budu spát jak poleno od toho, jak koukám do knížek nebo do počítače“ vybavila jsem si co se chystám udělat.

„To je jedno, stejně tě mám hlídat“ nedal si pokoj.

Já jsem už seděla za volantem a čekala, až mi uhne z cesty, abych mohla vyjet. Nakonec ke mně přišel.

„Tak ahoj a pamatuj v noci jsem u tebe“ políbil mě přes otevřené okénko a já mu zamávala a odjela směrem k nám domů.

Doma jsem byla asi tak, za čtvrt hodiny a hned jsem šla do pokoje, kde jsem si otevřela diář, kde mám napsáno všechno možný i nemožný, pak učebnice a notebooka. Jestliže jsem přijela domů kolem šestý večer, tak kolem jedenáctý jsem to všechno měla hotový. Skočila jsem do koupelny, a pak rovnou do postele. Asi za tři minuty už jsem o sobě nevěděla a byla duchem nepřítomna.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Existují šťastné konce???- 20. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!