Tak lidi tady je další díleček povídky. Tentokrát vypráví Edward a konečně se začne něco dít. Tak si ho užijte a dyžtak zanechejte komentář ať vím jak se vám to líbí
19.05.2009 (18:51) • Freecoollinka • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1975×
Edward
Hned jak odešla dolů vyskočil jsem z okna a šel jsem tam kam mě nohy zavedly. Z hlavy jsem pořád nemohl dostat toho Luka. Zajímalo by mě co to přede mnou tají. Všichni o něm mluvili jako by to byl její přítel. Při tomhle pomyšlení ře měla někoho přede mnou jsem měl chuť do něčeho praštit. Naštěstí jsem se stál procházel ulicemi města pro mě tak známého ale zároveň i neznámého. Teprve po chvíli když jsem přestal slyšet všechny myšlenky všech lidí okolo jsem si všimnul že stojím uprostřed nějakého bohem zapomenutého dětského hřiště. Nesnesl jsem pomyšlení na to že Bella patřila někomu jinému než mě. Měl jsem sto chutí požádat Alici aby se Belly opatrně zeptala na toho Luka. Ne. Takový bídák zase nejsem počkám si na to až bude rozhodnutá mi to říct sama. Chtěl jsem jí zase u sebe v náručí, cítit její natolik vábivou vůni která ve mně vzbuzuje hrozné myšlenky, vidět jí jak se směje. V tu chvíli jsem nemyslel na prozrazení a rozeběhl jsem se takovou rychlostí jako nikdy. Nalézt dům její babičky byla hračka. Vylezl jsem oknem do jejího pokoje a zjistil že už spí. Jen tak informativně jsem se podíval na hodiny. Bylo půl jedné. Z chodby jsem Alicin hlas jak telefonuje s Jasperem. Zajímalo by mě co se Belle zdá. Zdá se jí snad o mě nebo o tom Lukovi o kterém nevím nic. V plánech na zítra jsem měl jasno. Půjdu s holkami nakupovat i když jim převážně posloužím jako nosič alespoň budu s Bellou. Přesunul jsem se na jednu provizorní postel pro nás a pozoroval Bellu. Byla kouzelná furt se vrtěla a někdy udělala pohyb jakoby chtěla někam vkročit. Musel jsem se smát. Chvíli jsem koukal do prázdna a chvílema na ní co vyvádí. Pak jsem si všimnul že svítá. Za chvilku jsem uslyšel štrachání a do pokoje vešla Alice.
„kde si byla celou dubu dobu" ptal jsem se Alice
„jen jsem si zaběhla zalovit ale moc toho tady není" řekla a posadila se vedle mě.
„Alice vadilo by ti kdybych se k vám dneska přidal?" zeptal jsem se a přitom koukal na Bellu.
„ne" řekla a v hlavě už plánovala jak jim budu pomáhat.
Asi něco kolem půl osmé se Bella probudila.
„Ahoj spáči tak co už se těšíš?" vzala si první slovo Alice
„dobré ráno miláčku" pozdravil jsem ji a dal pusu na čelo.
„Ahoj Alice to víš celá nadšená" řekla jí a usmála se na ní pak se otočila na mě a ve tváři lstivý výraz.
„Ahoj lásko nezapomněl si na něco?" zeptala se a já začal přemýšlet na co jsem mohl zapomenout.
„no já bych teď uvítala snídani do postele" řekla a začala se smát. Alice si mě začala představovat u plotny jak něco kuchtím. Já jsem přemýšlel co bych jí tak mohl uvařit. Neumím vařit ani jako člověk jsem to nepotřeboval.
„no tak já si uvařím něco sama" řekla zvedla se a odešla do koupelny.
Šla do kuchyně a když jsem přišel za ní tak vytahoval sedm hrnečků a nalejvala do nich čaj.
„na co sedm hrnečků?" ptal jsem se
„ no dva pro rodiče dva pro prarodiče a tři pro mě Alici a tebe" usmála se na mě a pak ještě dodala:
„ale pít to nemusíte ani jsem vám nechystala hemenex můžete říct že nejste zvyklí snídat" řekla a dál porcovala vajíčka se šunkou na talíře.
„to seš hodná že nás kryješ" řekl jsem a představoval jak bych musel sníst vajíčka se šunkou.
„a to ještě nevíš jak moc hodná budu" řekla mi a podívala se na mě takovým tajemným pohledem
„a jak hodná budeš" ptal jsem se
„rozhodla jsem se že ti povím o Lukovi až se zítra budeme procházet městem" řekla mi a já už se nemohl dočkat zítřka
„a co to způsobilo" zeptal jsem se a sledoval jak si dává vajíčka na talíř
„jo já ti to řeknu a ty se budeš smát" řekla a nacpala si celé vajíčko do pusy
„nebudu prosim prosim" škemral jsem aby mi to řekla nebo taky prasknu
„tak dobře zdálo se mi o Lukovi" odmlčela se a podívala se na mě. Jak jsem asi vypadal? Byl jsem naštvaný na toho Luka že jí leze do snů. Jo a co by se jí mělo zdát o mě jak lovím nebo něco takového? Znovu mě přepadla touha do něčeho praštit.
„a pak se mi zdálo o tobě. Zobrazili se mi všechny plusy a mínusy a řekla jsem si že když tě mám můžu ti důvěřovat tak není důvod abys něco nevěděl" řekla mi a já byl najednou šťastný jako blecha. Ono se jí zdá o mě! Tak jsem jí nechal najíst. Pak přišla Alice jestli už můžeme vyrazit. Oba jsme přikývli a šli ven kdy vzala auto kterým sme přijeli.
„tak vy dva ještě sjedeme pro Lusy a Liz a můžeme se nechat vábit obchůdkama" řekla Bella a mě to docela překvapilo
„tak co Edwarde nebude ti vadit být celý den se čtyřmi holkami" smála se Alice. Jen jsem se na mí zatvářil a vyjeli jsme. Holky na nás mají čekat u Lusy doma.
„Belloooooooooo" slyšel jsem jak se vítaly a pak spoustu tich formálních otázek typu jak se máš a co děláš. Pak na nás Bella zamávala aby jsme vystoupili. Tak jsme to s Alici provedli. Holky na nás jenom zůstaly koukat a já se divil že neotevřeli pusy.
Bella si k nám stoupla a začala nás představovat.
„tak toto je Alice moje nejlepší kamarádka ve Forks" ukázala na Alici a pak si stoupla vedle mě a dala mi pusu.
„no a toto je Edward Alicin bratr a můj přítel" řekla. Já si domyslel jednu zásadní věc kterou neřekla. Holky koukali snad ještě víc.
„tak Edwarde a Alice toto je Lusy" ukázala na menší špinavou blondýnku
„a toto je Liz" ukázala na brunetku asi stejně velkou jako Lusy.
Nastoupili jsme do auta a vyjeli jsme.
„tak co holky k našemu oblíbenému?" zeptala se holek Bella
„no jasně" odpověděla ji Liz.
Cesta ubíhala docela rychle holky se ptaly jak jsme se poznali. Do rozhovoru se zapojovali všichni. Pak jsme zastavili před takovou halou snad ještě větší než letiště.
„tak vítejte v našem oblíbeném a zároveň největším obchodním centru v Chicagu a státě Illinoa" řekla Bella a já viděl Alici jak nevěřícně kouká a přemýšlí jestli je větší než ten v L.A. Vystoupili jsme z auta a vešli do obchodního centra.
„no tohle je můj ráj tady odsaď mě už nikdo nedostane" řekla Alice celá v šoku
„tak jdeme prošmejdit ty obchůdky ne" povzbuzovala Liz
„jo Liz má pravdu, Bello, musíme ti koupit nový šatníka taky něco celý mojí rodině" řekla Alice a už holky táhly do prvního obchodu kde se to Alici líbilo. Nevylezly dokud neměly alespoň pět plných tašek oblečení. Já se za nima táhnul jako pejsek co občas skočí do auta s taškama a zase se vrátí. Připadalo mi že si Liz Lusy a Bella nákupy užívají stejně jako Alice. Když jsem si to uvědomil začínal jsem litovat toho že jsem sem s nima chodil ale chtěl jsem podpořit Bellu i když jak vidím tak nemusím. Blížil se čas oběda. Tak jsem se rozhodl že je pozvu.
Jo to není špatný nápad já mezitím skočím ještě pro pár věcí. Řekla mi Alice v duchu.
„tak co holky čas oběda zvu vás" řekl jsem jim a vzal za ruku Bellu.
„to není špatný nápad už mám hlad jako vlk" řekla Bella a už šla vpředu.
Vedla nás do jedné restaurace v nejvyšším patře centra.
„tak dáte si něco k pití" ptala se nás taková starší servírka hned jak jsme si sedli ke stolu.
„tak já si dám vodu a holky ..." řekl jsem abych vypadla jako člověk
„my si dáme třikrát 7up" řekla za holky Lusy.
Pak si holky objednaly špagety a já se vymluvil na to že mi není dobře. Hned jak holky dojedly a já to zaplatil přišla Alice že si chvilku budu povídat s Lusy a Liz abychom měli s Bellou chvilku o samotě. Bella si po obědě protřebovala odskočit a tak jsem na ni tu chvilku počkal. Zničeho nic jsem ucítil pach stoprocentně upíří ale nikoho koho bych znal.........
Autor: Freecoollinka (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Existují šťastné konce???- 17. část:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!