Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Existují šťastné konce???- 16. část


ahoj lidi tak tady máte další dílek mojí povídky

Ráno jsem se probudila se skvělou náladou a taky s trochou podezření jestli tady Edward celou noc zůstal. No kdo by tady na mě koukal jak spím. Rozhlédla jsem se po pokoji a nikde jsem ho neviděla. Tak jsem šla ke skříni že si vyberu nějaké oblečení na cestu. Otevřu skříň.

„bafffffff"

„áááááááááááááááááááá" křičela jsem jako o život protože jsem se už dlouho nelekla.

„děje se něco Bello" slyšela jsem ze zdola mamku a nevěděla na co se vymluvit.

„vymluv se na pavouka" slyšela jsem Edwarda jak mi radí

„nemůžu pavouků se nebojím" řekla jsem mu rychle

„ále jenom tady na mě spadl hřeben" křikla jsem na mamku a slyšela Edwarda jak se mi směje

„vidíš co mi provádíš a vůbec proč si u mě ve skříni" ptala jsem se ho

„no tvoje mamka tady tak před pěti minutama byla tak jsem se někam musel schovat" pokrčil rameny.

„a nic lepšího než na mě vybafnout tě nenapadlo tak když už si u mě ve skříni tak mi podej nějaký tričko s džíny" řekla jsem mu protože pořád stál ve skříni. Ja jsem se šla umýt do koupelny. Hodila jsem na sebe sprchu vyfoukala vlasy a vzala na sebe džíny a triko a šla do pokoje. Když jsem přišla viděla jsem na posteli v komínku nějaká trička a džíny a na nich lísteček.

Bello běžel jsem domů připravit se na cestu. Přijeď tak za půl hodiny. Musíme dodržet plán. Edward.

Tak jsem vytáhla z pod postele mojí mini cestovní tašku a naskládal jsem tak věci sebou. Pak jsem sešla dolů hodila věci na židli. Uvařila jsem si čajík a upekla pár toastů a nasnídala s. potom jsem se vydala k nim domů aby jsme mohli vyjet.

Za chvilku jsem u nich byla. Když jsem zatáčela k jejich domu už na mě čekal Edward s Alicí. Byli už připravení a tak stačilo nasednout a odjet zpět ke mně domů. Když jsem přijížděla viděla jsem taťku jak doplňuje olej do motoru.

„hele koukejte vy dva co teď provedu" řekla jsem a slyšela Alici jak se směje. Potom jsem zmáčkla klakson a taťka nadskočil ale do hlavy se nepraštil. To jsem ani neměla v plánu.

„ahoj tati tak nás tu máš" pozdravila jsem ho s úsměvem

„Isabello já tě roztrhnu jak hada víš ja jsem se lek" začal taťka ale stihla jsem ho utnout než se rozpovídal

„jo vim jak ses lek a už to neudělám" řekla jsem mu

„Ahoj vy dva vás jsem ještě nepozdravil Carlislovi a Esme to opravdu vadit nebude když vás ukradnu na Velikonoce?" ptal se taťka a mě probodával pohledem za to jsem mu udělala

„ne ti budou rádi že se nás zbaví a navíc skvělá šance jak se dostat do Chicaga" ujala se slova Alice

„tati za jak dlouho vyjedeme" zeptala jsem se na docela důležitou otázku

„asi tak za 15 minut jenom naložíme pár věcí" řekl taťka a jsem šla na zahradu do své oblíbené houpací sítě.

„tak co budeme dělat těch 15 minut" ptala jsem se tich dvou

„no já bych věděla můžu se ti mrknout do šatníku?" zeptala se Alice

„jo klidně" řekla jsem jí a viděla prchla do mého pokoje

„teď si z ní udělala nejšťastnějšího upíra na světě" poznamenal Edward když se posadil do sítě.

Chvilku jsme na sebe jen tak koukali ale pak u koukání na sebe nezůstali a začali se líbat. A líbali by jsme se ještě teď kdyby nás nezradila síť a nevyhoupla nás na zem. To už jsem nevydržela a začala se smát a Edward se mnou. A přidali jsme na smíchu ještě protože se nad náma zjevila Alice a vypadala že dostane infarkt.

„co... se děje Alice" dostala jsem ze sebe přidušeně

„já fakt nechápu jak si v tomhle mohla chodit" řekla a zkřížila si ruce na prsou

„proč minulej čas" ptala jsem se a s pomocí Edwarda si zase sedla do sítě

„to všechno půjde pryč" řekla a ukázala na hromadu mého oblečení pod oknem.

„Alice to je celý můj šatník" řekla jsem už trošku naštvaně

„nene jenom 90 procent některé topy se daly snést" řekla hrdě

„mě je to jedno když mi koupí nový šatník..." řekla jsem. Alice jen zatleskala a odešla tu hromadu někam pryč.

„hej vy tři jedeme" křikla po nás mamka a my jsme si šli nasednout do našeho Berlinga.

„tady máte nějaké pití a sváču na cestu" hodila po mě mamka tašku když už jsme seděli vzadu. Já seděla uprostřed Edward po mé pravici a Alici jsem měla po levici. Alice seděla oči zavřené a nad něčím přemýšlela. Jak mi potom řekl Edward koukala do budoucnosti a přemýšlela co mi nakoupí. Já a Edward jsme si povídali kam všude zajdeme a pak jsme probírali různá vědecká témata. Asi po 4 hodinách taťka zastavil že si musí odpočinout a tak mě napadlo co kdyby řídil Edward.

„tati, co kdyby řídil Edward zase na chvilku když nechceš za volant pustit ženskou my by jsme jeli a ty by sis mohl na chvíli schrupnout" navrhla jsem taťkovi

„tak jo to by šlo" souhlasil a podal mi klíčky

„tak si sedněte do zadu k Alici ale nechtejí spí" vymyslela jsem si a sedla vedle Edwarda a rozjeli jsme se. Po chvilce jsem se začala nudit a tak jsem vytáhla CD taťkovo oblíbence Vivaldiho. Pustila jsem ho a viděla na taťkovi že brzo bude spát. Jo jo Vivaldi ho uspí vždycky. Za chvilku už spal jako dudek.

„tak teď na to můžeš šlápnout" řekla jsem Edwardovi ktyrý jel podle předpisů 120km/h a to nesnášel.

„to seš hodná žeš to pro mě takhle zařídila" řekl mi a dal mi pusu a už se řítili 160km/h.

Pak jsem CD vypnula a užívala si ubíhající krajiny. Asi po 2 hodinách jsme zastavili na pumpě natankovali a já si protáhla nohy a zase jsme jeli. Pak se taťka probudil asi tak 2 hodinky od pumpy a že chce zase řídit. S taťkovo rychlostí jsme tam dojeli asi za 5 hodin. Zase jsme se přesunuli do zadu a kecali o všem možném. Tentokrát se zapojovala i Alice se kterou jsem probírala módní trendy a můj hrozný šatník. Pak jsme zahnuli na příjezdovku u baráku babči no spíš prababči moje babi už umřela. Vystoupili jsme a už se k nám hrnula a za ní hned děda(ne praděda).

„ahoooooooj moji milí" vítala nás babička

„ahoj babi" řekli jsme s taťkou nastejno

„ahoj Mary" pozdravila mamka

„dobrý den, paní Swanová" pozdravili Edward s Alicí

„a kdopak se vy dva" ptala se babi

„to je Alice moje nejlepší kamarádka"ukázala jsem na Alici a přemýšlela co řeknu o Edwardovi kamarád nebo přítel???

„a toto je Edward Alicin bratr a můj přítel" vymáčkla jsem ze sebe pravdu.

Jaksi jsem nemohla babičce lhát. Edward to podpořil tím že si mě k sobě přitiskl.

„to je hezké že sis od Luka někoho našla" prohlásila babi. Mě už přemáhal vztek že mi ho všichni připomínají. Edward se tvářil že umíral touhou vědět kdo byl Luke a Alice se tvářila nechápavě. Pak jsme vešly do domu. Vzala jsem Edwarda za ruku a táhla ho do pokoje ¨kde budeme my tři spát. No já budu spát a oni předstírat.

„Bello řekneš mi už konečně kdo byl nebo je Luke" zeptal se Edward jakmile jsem zavřela dveře.

„já si myslím že to nechceš vědět" řekla jsem mu a začala vybalovat.

„vypadám snad na to" ptal se trochu vyšším tónem

„dobře tak já ti to někdy řeknu až budu připravená ti to říct, souhlasíš?" řekla jsem mu a myslela to opravdu vážně

„tak jo hlavně to ze sebe něnuť to bych nechtěl" řekl a políbil mě.

Pak jsem se šla podívat dolu a vzala si něco k snědku. Dala jsem příbuzným dobrou noc a šla nahoru do pokoje kde jsem si ustlala a udělala provizorní postele Edwardovi a Alici i když je nebudou potřebovat.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Existují šťastné konce???- 16. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!