Ahoj lidi promiňte že další dílek dávám tak pozdě ale něž všechno přepíšu ze sešitu do PC chvíli to trvá ale já vám slibuju že další dílky tak dlouho trvat nebudou
30.04.2009 (12:00) • Freecoollinka • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1820×
Ráno jsem ani nemohla dospat a tak jsem se vzbudila už v šest ráno. Šla jsem do koupelny hodila na sebe sprchu a šla do pokoje pro něco na sebe rozhodla jsem se pro moje obvyklé džíny a top se zavazováním za krk celé jsem to podtrhla zelenými stíny a řasenkou a trochou lesku. Pak jsem si šla udělat snídani a snídala asi půl hodiny a přemejšlela nad zítřkem a víkendem. Až budeme v Chicagu pojedeme se podívat na babi a potom vemu Alici do krámů ale nevím jestli bude chtít Edward s námi nebo se bude chtít jít toulat po ulicích sám. Ale sobota je s Edwardem naše provedu ho Chicagu a půjdeme se podívat na jezero. Také ho provedu po lesích kam jsem jezdila s Antonem. Pak jsem uklidila nádobí a šla do autíčka dojet ke škole. U školy na mě čekal Edward. Šli jsem zase na naší společnou hodinu.
„víš že už je to tejden co jsem se řízla do toho prstu a je to 14 dní co jsem tě viděla poprvé" řekla jsem mu a zakoukala se na prst
„jo bláznivé středy" řekl mi a já se musela zasmát
„jo to máš pravdu všechno se odehrálo na můj nejoblíbenější den v týdnu" řekla jsem mu
„to máš středy v oblibě kůli mě" zeptal se a byl zvědavý jak pětileté děcko
„částečně hlavně díky tomu že jsem ve středu měla svojí první hodinu na koni a každou středu jezdím" řekla jsem mu a líbla na čelo a vcházela do třídy. Ve třídě jsme se posadili do lavice a chvíli koukali jeden na druhého do chvíle kdy přišel učitel a začal vykládat látku. Po hodině mě dovedl do další učebny a rozloučil se mnou že se zase u oběda uvidíme. U stolu jsem zase byla jediná kdo jedl. Pak jsem se vydala domů a dala si sprchu a odpočívala než pro mě Alice přijede. Za dvě hodinky jak slíbila už u mě byla a odvážela mě domů. Rodičům jsem napsala že se potkáme ve škole na slavnosti a že je seznámím s Cullenovými. Když jsme přijeli už na nás čekala Rose. Ty dvě mě odvlekly do pokoje a začali mě zkrášlovat já tam jen tak seděla a poslouchala rádio co zaply. Asi po hodině jsem prý byla připravená holky na sebe jen hodili šaty trochu se nalíčili a učesaly a mohlo se jít pánové přišli v oblecích a přidali se k nám i Carlisle s Esme. Pak jsme vyjeli směrem ke škole a cestou si povídali.
„takže mi tě neumučili" ptal se mě Edward se stopy humoru v hlase
„jak vidíš tak ne já si úžasně zarelaxovala" řekla jsem mu.
Ke škole jsme přijeli pět minut před začátkem zápasu. Když jsem vystupovala z auta přibšhl k nám náš trenér na basket.
„Bello kde si potřebuju tě Rebeca si si vyrkla koleno a já potřebuju zástup a ty seš jediná stejně vysoká" řekl mi ve spěchu trenér a naznačil abych pohnula kostrou a převlékla se do dresu. Tak jsem vlítla do šatny a převlíkla se do dresu a bot které si radši nechávám se skříňce. Pak jsem vlítla do tělocvičny a viděla trenéra. Ten na mě akorát mávnul a já přiběhla a on začal.
„holky místo Rebecy je tu Bella budete hrát na obranu a holky budete Bellu ¨ve všem poslouchat je to jasné" rozkázal a já se ujmula slova
„holky sou to kluci tak si k nim můžeme dovolit víc zaujměte pozice tři na domácím tři na nepřátelském území a já se vám budu snažit vyhodit míč. Já budu spíš u obrany Alex ty umíš dobře mířit vezmi si na starost útok ještě s Jess a my ostatní budeme bránit" dořekla jsem a šla se postavit doprostřed kruhu. Přede mě se postavil skoro dvoumetrový Taylor. Uslyšela jsem písknutí a vyskočila za míčem. Byla jsem o setinku vteřiny rychlejší a tak jsem plácdla míč Alex a ta ho zpracovala a běžela si to vstříct prvnímu koši. Alex běžela jako o závod a já bránila Taylora jak se k ní dral. Pak míč hodila mě a já jí ho zase vrátila zpět ale to už byla pod košem a hodila první koš z dvojky. Podobně jsme pokračovaly do první třetiny kdy jsme prohrávaly o čtyři koše. Tak jsem si šla sednou na lavičku a to už u mě byl Edward.
„Bello vedeš si skvěle" chválil mě Edward
„no moc dobře ne kdybych si vedla dobře tak holky vyhrávají" řekla jsem mu a ukázala na tabuli se skórem. Pak se ozvalo zapísknutí a já se vracela do pole.
Do třetí třetiny jsme to dotáhly a dokonce jsme před klukama o dva koše. Třetí třetina byla nejhorší už jsem byla parádně unavená že bych mohla usnout ve stoje také jsem cítila jak mi můj pracně nanesený make-up roztejká po obličeji. Potom jsem už přestala počítat koše které jsme dali a které nám dali takže jsem asi každých pět minut koukala na tabuli se skórem. Asi deset minut před koncem celého zápasu jsem byla faulovaná od Taylora a tak nám dal rozhodčí minutu na oddech. Tu minutu jsem využila abych svolala holky a tak jsem na ně mávla a ony přiklusaly.
„holky máme posledních deset minut aby jsme klukům ukázaly že si s náma nemůžou hrát máme čtyř bodový náskok tak si ho musíme udržet OK" ptala jsem se holek ty jen koukaly a já se divila proč. První se vzpamatovala Alex
„Bello koukni koho máš za sebou" upozornila mě Alex a za mnou stál Edward
„Edwarde co ty tu" ptala jsem se ho překvapeně protože tu nemá co dělat
„ale šel jsem tě překvapit a oznámit ti že jsem se s klukama vsadil oni tvrdí že vyhrajou kluci a já jsem proti nim tak se snažte" řekl mi
„hmm to je hezký tak mi dej alespoň pusu pro štěstí" řekla jsem mu a okázala na rty. Dal mi malou pusu a v mžiku byl u sebe na sedačce. Pak jsem uslyšela moje „oblíbený" písknutí a mohlo se jí na věc. Těch deset minut uběhlo hodně rychle. Do tří minut měli kluci vyrovnáno ale pak jsme zase vybojovaly náš náskok zpět a už zbývala jen minuta do konce. Tu minutu měli míč kluci a chtěli dát koš ale pokaždé se jim tam někdo z holek připlet. Pak to kluci nevydržely a zkoušely míč hodit z trojky jenže jsem byla zrovna pod košem a tak jsem zkusila vyskočit pro míč a chytit ho dřív něž bude stejný počet bodů. Naštěstí jsem mi to povedlo a tak jsem zachránila situaci a když jsem dopadla na zem s míčem v ruce byl odpískaný konec zápasu. A já jen zůstala stát s míčem v rukách a slyšela rozhodčí
„dnes je vzácný den kdy konečně na této škole při velikonoční slavnosti holky porazili kluky v basketu" slyšela jsem ředitele jak oznamuje výsledky a dál nevnímala to další takže jsem byla překvapená když se ke mně všichni baskeťáci přiběhli a vyzvedli mě do vzduchu a trochu mi vyhodili nad hlavy. Nevěděla jsem co mám dělat a tak jsem se smála. Pak mě zase postavili na zem a mohli jsme do šaten. Tam na mě už čekal Alice a Rose.
„no teda Bello ty vypadáš budeme tě muset upravit znova" řekla mi Alice a poslala Rose pro šminky k nim domů
„tak si zatím dej rychlou sprchu" nakázala mi Alice tak jsem si dala sprchu a za pět minut jsem vylezla a už tam byla i Rose.
„tak sedni si a zavři oči a my se do toho dáme znova" řekla Rose a já poslechla jejích instukcí a nechala se opečovávat. Za chvilku byly holky hotový a já přeměněná od hlavy až k patě. Pak jsme šly do hlediště a dívaly se co ty maturantí vytvořili zajímavého. Stihly jsme jenom poslední čtvrtinu a tak mě učitel odtáhl do zákulisí kde už na mě čekal Edward.
„kde jste byli tak dlouho" ptal se nervózně Edward dřív něž se na mě kouknul
„aha už vim co jim tak dlouho trvalo už tě zas mučili viď" zeptal se mě a házel na mě provinilý pohledy. Já jsem to nevydržela jak si furt myslel že mě mučí a tak jsem se začala smát.
„já nevim proč by mě museli mučit mě se to docela líbí" řekla jsem mu a zakoukala se do herců co tam poskakovali.
Potom jsme uslyšeli učitele jak vyhlašuje další scénku zrovna tu naší tu poslední. Tak jsme s Edwardem šli na plac ještě schovaný za oponou. První jsem začínala já a tak jsem došla na místo odkud mám začít. Pak jsem vyslovila první slova a dál už to šlo samo jakobych to už uměla od narození. Nakonec jsme se dostali do fáze s polibkem. Vyřkl svá poslední slova a začal se se ke mě naklánět a po chvilce i líbat. Cítila jsem se jako poprvé při našem polibku protože každý byl jiný. Náš polibek začal a musel i skončit bohužel si to uvědomil až příliž brzy a tak se odtáhl a podíval se na mě omluvným pohledem za kterým bylo něco víc jako kdybychom si to měli zopakovat. Tak jsem se na něj usmála a poté jsme se uklonili publiku a odešli do zákulisí kde už na mě čekala Alice se šatama na ramínku. Pak jsme vyšli ze zákulisí kde už na nás čekali pánové s Rose.
„smím prosit" zeptal se mě Edward a vysekl mi hlubokou poklonu.
„zatím ne" řekla jsem mu a ukázala že nejdříve musíme dojít do tělocvičny.
„copak copak Bella neumí tančit" smál se Emmett když jsme přihízeli do tělocvičny která byla přeměněná na plesový sál.
„ale jo umím ale nejdřív si musím zvyknou na podpatky a sukni" řekla jsem mu
„prosím tě proč by sis měla zvykat na sukni" nechápala Rose
„už několik let jsem na sobě sukni ani šaty neměla" řekla jsem a viděla jsem Alici jak jenom zamrkala a kdyby nebyla upír asi by omdlela. Pak jsme se sedli ke stolku a já si dala něco k pití. Alice s Jasperem šli tančit a Emmett s Rose je napodobili. Edward vypadal že by šel taky tančit. Zrovna hráli valčík můj docela oblíbený tanec.
„tak co pudeme taky tančit" zeptal se Edward a vypadal tak že se tomu nedalo říct ne a tak jsem se rozhodla i přes svou nemotornost na podpatcích že to zkusím.
„dobře půjdeme valčík mám docela ráda ale budeš mě držet když budu padat, jo" nakázala jsem mu a zvedala se ze židle. Edward jen nevěřícně kroutil hlavou. To mi nedalo a musela se zeptat.
„co že tak kroutíš hlavou"
„ale zajímalo by mě čím mě ještě překvapíš v tom co ovládáš" řekl mi a začali jsme tančit
„já toho umím na dnešní holky hodně mamka ze mě chtěla mít slušně vychovanou mladou dámu" řekla jsem mu a dávala pozor na nohy.
„a co to všechno obnáší" ptal se a oči mu svítili zvědavostí
„no chodila jsem do různých kroužků pak na housle a klavír do tanečních pak mě babi naučila vyšívat pléct a háčkovat a nakonec mě mamka přivedla ke koním že mladá dáma musí umět jezdit na koni a u nich jsem zůstala" dokončila jsem svůj proslov na téma co všechno umím.
„víš něco mi tyto činnosti připomínají" řekl a usmál se
„nepřipomíná ti to náhodou tvojí dobu kdy si byl ještě člověkem?" zeptala jsem se ho a nadzvedla jedno obočí
„jak si na tohle přišla" ptal se udiveně
„protože jsem se přesně takhle cítila jako na konci 19. století" řekla jsem mu a musela se zasmát a on se ke mně přidal. Přestali jsme tančit protože skončila písnička a já jsem se hrnula ke stolku pro pití a viděla tam moje a Edwardovi rodiče jak tam nad něčím vášnivě diskutují.
„koukám že už vás představovat nemusím" stála jsem nad nima a kárala je.
Přisedla jsem se k nim a koukala na ně jak si povídají. Edward stál nade mnou a koukal na nás. Pak se ke mně přivalil Emmett hodil po Edwardovi takový divný pohled a ten jen kývnul a zmizel na plac s Rose.
„smím prosit slečno" ptal se a já poznala jaká je to pro něj sranda a tak jsem se přidala
„ale ovšem jasný pane" souhlasila jsem a odvedl mě na parket kde se tančil slow-fox. Cvíli jsme tančili a pak jsem udělala otočku a přistála v náručí Edwarda a Rose u Emmetta. Ještě jsme s Edwardem tančili na pět písní ale pak jsem si šla sednout a měla jsem co dělat abych tam neusnula jako dudek. Viděla jsem Edwarda jak se na mě dívá starostlivým pohledem jako kdybych měla smrtelnou nemoc.
„koukám seš unavená neměl bych tě odvést domů?" zeptal se mě a já jenom kývla protože jsem se na víc nezmohla. Ještě jsem rodičům nechala na stole vzkaz. Vyšli jsme ven k jeho autu. Sedla jsem si a připoutala se pak si sedl on a rozjeli se ke mně domů. Asi jsem usnula ale najednou jsem byla u sebe v pokoji na posteli. Edward seděl na židli u stolu a koukal na mě.
„co to vypadám tak hrozně?" zeptala jsem se ho on se zasmál a zavrtěl hlavou
„tak já se alespoň převléknout z těch šatů a vyčistím si zuby" řekla jsem mu a šla do koupelny. Když jsem přišla asi tak za 10 minut seděl na tom samém místě akorát převlečený. Už na sobě neměl smoking ale svetr s džínama.
„to tu hodláš být celou noc?" zeptala jsem se ho a zalehla do postele
„jestli ti to nebude vadit tak jo stejně nepotřebuju spát" řekl mi
„a nepřijde ti to trochu úchylný koukat na mě jak spím" zeptala jsem se
„ne, přijde mi to fascinující" řekl mi a já jsem zavřela oči a nechala se unést do říše snů.
Autor: Freecoollinka (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Existují šťastné konce???- 15. část:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!