Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dirty love - 8. kapitola

New promo


Dirty love - 8. kapitolaTak a je tu pokračovanie. Mám taký pocit, že medzi Chrisom a Edwardom si bude ťažké vybrať, ešte by bolo priskoro nechať Chrisa odísť z Bellinho života, ale na druhú stranu sa môže objaviť niekto nový. :)

 

8.kapitola- Nový domov.


Ráno som sa zobudila z vedomým že dnes musíme odtiaľto odísť, to moju náladu posunulo na bod mrazu. Nechcem sa vrátiť do Forks, chcem tu zostať a lepšie spoznať tú tajomnú rodinu, ale na druhú stranu mi všetci  nesmierne chýbajú. Hlavne chcem vidieť jeho, to čo som sa dozvedela o Chrisovi a jeho rodine v sobotu, ako keby ma to ešte viac k nemu priťahovalo a ja som o tom ani nemohla rozhodnúť, bolo to mimo mojej moci. Všetci boli nesmierne milí, veľa som sa on nich dozvedela . No vždy je nejaké ale, teraz to  ale znamená ich klamstvo. To že mi klamali oni dokážem ešte pochopiť. Zožiera ma pocit, že Chris bol so mnou iba s čistej vypočítavosti. Hral sa mnou ako s handrovou bábikou a keď ju nebude potrebovať tak ma jednoducho zahodí. Zrazu do mňa vstúpila neopísateľná zlosť, ale aj sklamanie.

„Bells..“

„Čo chceš?!“ Zvrieskla som, až potom som si uvedomila že to je Edward, zarazene tam stál neschopný slova.

„Stalo sa niečo?“

„Nič.“ Vstala som a išla do kúpeľne, dvere som mu zavrela pred nosom. Som odporná, no jednoducho nemám chuť byť s ním...vlastne nech mi všetci dajú pokoj. Napustila som si horúcu vaňu, pomaly som sa do nej posadila, aj tak sa mi podarilo napiť s penovej vody. Možno budem mať šťastie a otrávim sa, aspoň sa nebudem musieť stále pred niekým pretvarovať.   So zatvorenými očami som sa utápala vo svojich spomienkach. Z vane som vyšla až keď voda bola  poriadne studená, dala som si župan a zamierila som si to  šatne. Obliekla som si  modrú krajkovanú bielizeň, išla som si vziať rifle, ale vtedy som si spomenula že som ich nechal hodené v spálni. Veď ma už videl  aj nahú, takže...

Vstúpila som do izby, no ten koho som čakala tam nebol. Keď sa na mňa pozrel jeho oči okamžite stmavli a objali sa v nich túha. Bolo vidieť ako bojuje sám so sebou , stála  som tam a uvažovala som o tom ako môže vyzerať bez košele. Bože, Bella!! Počuješ sa na čo myslíš? Veď je to jeho otec!!!! Moje mravné "ja" mi sprvu nedovolilo ani pomyslieť na to, ale nebolo mu to nič platné, lebo on ma vzal do náručia a začal ma bozkávať. Som zvrhlá a nechutne odporná, ale ako sa mám postaviť upírovi, ktorého ovládajú iba jeho inštinkty? Vkĺzol mi jazykom do úst a mne sa podlomili kolená. Prečo ma všetci chlapy musia takto bozkávať? Teda okrem Edwarda.Položil ma na posteľ a uväznil ma pod svojím dokonalým telom.

„Bella.“ slastne zastonal moje meno a ja som vedela že ak sa teraz niečo nestane, tak určite dôjde k...

„Edward, je tu za päť minút.“  Ako to do čerta môže vedieť? Rýchlo som stala z postele a nahádzala na seba nejaké oblečenie. Sedel v kresle a čítal noviny.

„Mala by si sa najesť, lebo budeme musieť odtiaľto odísť.“ Radšej som sa nepýtala prečo, nemalo to totiž cenu. V tej chvíli ako som si sadla za stôl prišiel Edward.

„Je všetko v priadku, Carlisle?“

„Naproste, teraz  sa len chystala raňajkovať. Potom jej všetko vysvetli aby bola pripravená a ja sa zatiaľ idem porozprávať s Mattom.“  Bavili sa o mne bezo mňa. Odišiel a Edward si sadol oproti.

„Prepáč za ráno, neviem čo to do mňa vošlo.“

„Bells, to nevadí...teraz aj tak máme iné problémy.“

„Stalo sa niečo?“ Bolo na ňom vidieť, že mi to absolútne nechce povedať.

„Aro...chcel zaútočiť na našu rodinu, ale Alice to našťastie videla. Všetci, teda okrem Carlisla odišli do Petrohradu  a my tam tiež ešte dnes pôjdeme.“ V tejto chvíli ma zaujímala iba jediná osoba.

„Charlie?“

„Je v rezervácii, tam dajú na neho pozor.“ Padol mi kameň so srdca, neviem čo by som robila keby mu ublížili.

„Keď doješ chod sa zbaliť, pôjdeme na letisko kde nás bude čakať Matt a jeho rodina.“

„Chris je tu?“ Nič mi na to nepovedal, len ma prebodol pohľadom a zavrčal, takže je tu. Toto bude ešte zaujímavé, Chris s Edwardom v jednom lietadle. No čo sadnem si vedľa Carlisla  a oni dvaja môžu sedieť spolu. Radšej so išla baliť, aby som nemyslela na také sprostosti.

Zbalené som mala veľmi rýchlo, ale v jednej veci som si bola istá ,Alice sa už o môj šatník postará. Cesta na letisko prebehla najväčšej tichosti. Vystúpili sme a Edward ma chytil za ruku tak silno, že som mala chvíľu pocit že mi ju zlomí. Vošli sme do haly a tam stál aj s celou svojou rodinou, keď si  ma všimol nádherne sa usmial, ale Edward za to poriadne zavrčal a ešte viac stisol moju ruku.

„Edwarde, ja nechcem mať znovu sadru.“  Konečne mi pustil ruku a ja som cítila ako sa mi začína prekrvovať a trochu som pocvičila s prstami. Fajn, ešte je celá.

„Edwarde, máš pasy?“

„Všetko je  zariadené. Carlisle mohol by si na chvíľu dať pozor na Bellu?“ Ten len prikývol, to ma dáva do opatery tomu pravému.

„Bells, zasa sami?“ a mrkol na mňa, dúfam že sa  z Carlisla nevyvinie nejaký úchylný doktor.

„Bella?“ Nemusela som sa ani otáčať aby som poznala majiteľa tohto hlasu.

„Tak ja idem do lietadla. Nieže niečo vyvediete.“ Nesľúbil teraz náhodou Edwardovi, že dá na mňa pozor, ale na druhú stranu čo by sa mi mohlo stať s Chrisom? Začal sa ku mne nebezpečne nakláňať a objal ma v pase, ak toto uvidí Edward tak to určite dobre nedopadne.

„Chrisi, šibe ti?!! Veď je tu Edward!!“

„Tak poď so mnou.“  To si myslí, že ma tak ľahko dostane? Ja s ním pôjdem a on ma pretiahne niekde na toaletách, no to určite.

„Nikam s tebou nejdem.  Za prvé som tu z Edwardom, za druhé klamal si a sprosto si ma  využil  a za tretie chod do čerta!!“ Otočila som sa a radšej išla pohľadať Edwarda.

„Pekne si mu to natrela.“ Ten smiech jasne poznám.

„Scarlett, rada ťa vidím.“

„Vieš Chris sa nikdy takto nesprával, teda až to chvíle čo stretol teba. Miloval  ťa už na tých schodoch, nemysli si že ťa chce len kvôli rodu, si pre neho všetkým.“

„To je možné, ale ja sa  mám vydať za Edwarda a nie Chrisa.“

„Čo nie je, ľahko môže byť. Necháp ma zle, ty sama rozhodneš s kým stráviš večnosť a neovplyvní to ani nejaké proroctvo alebo  dvaja zamilovaný blázni.“ Spolu sme  sa vybrali do lietadla, lebo už hlásili náš let.  Samozrejme sem museli letieť prvou triedou. Sedela som z Edwardom , pred nami bol Carlisle s Mattom a ostatných som nevidela. Oprela som si hlavu o Edwardovo rameno a zatvorila oči. Mala som strach z toho čo ma tam čaká. Ideme do Ruska, určite tam bude väčšia zima než vo Forks.

„Edwarde, prečo Rusko?“

„Aro a vlastne nik s Volturiovcov nesmie vstúpiť a územie bývalého cárstva. Tam budeš bezpečí.“ Povedal to tak... pane bože, Edward určite vie pravdu!! Srdce som mala v krku a ruky sa mi klepali, Edward si všimol mojej reakcie a len sa smutne usmial.

„Preto som ťa sem vlastne bral, aby si bolo od neho čo najďalej, ale môj plán nejako nevyšiel.“ Hovorí to s takým pokojom a to so si myslela že ma zabije.

„Tebe to nevadí?“ Povedala som tak po tichu, že som si nebola istá že to počul.

„Vadiť? Samozrejme že mi to vadí, ale ja s tým nespravím nič.  To ale nezmenná že sa ťa mienim vzdať, buď si istá že budem bojovať a je mi jedno čo hovorí nejaká legenda.“  Legenda? Čo tá má spoločného s mojou neverou?

„Myslíš to o čom mi rozprávala Scarlett?“

„A čo si myslela?“ Tak toto bolo vážne iba o chlp. Raz sa to určite dozvie, mala by som mu to povedať skorej než ma niekto prebehne. Teraz nie som na to pripravená, možno po svadbe, keď budem jedna s nich, po sto rokoch manželstva....vlastne nikdy mu to nepoviem. Let prebehol pohode, podstate som ho celý prespala. V hale na nás čakali ostatný Cullenovci, Alice mi skočila okolo krku a začala ma obliekať do nejakého kožucha.

„Tu mrzne aj v lete. To mi pripomína, hneď ako sa vybalíte pôjdeme na nákupy, nutne potrebuješ nový šatník.“

„Alice?“

„Neboj, všetci pôjdu.“ Povedala nekompromisným hlasom, počula som ako Emmett zakňučal. Nasadli sme do áut a vydali sa do nového domova. Náš dom, skorej zámok bol neskutočný.

„Páči sa ti?“

„Nemám slov je úchvatný.“ Edward ma vzal do náručia a preniesol ma cez prah domu. V chodbe ma postavil na zem a stále ma držal v náručí.

„Je mi to tak ľúto, že musíš všetkým týmto prejsť.“  Sklonil sa začal ma bozkávať, začínalo to veľmi sľubne keby nás niekto nevyrušil.

„Ale, ale že sa nehanbíte. Nechajte si  TO do vašej spálne.“

„Emmette!!“ Edward na neho zavrčal tak že keby ma nedržal tak utekám preč.

„Nečerti sa, máme ísť predsa na lov. Tak pohni tou svojou prdelkou “ a laškovne zdvihol obočie. Rozosmiala som sa spolu so všetkými, nebolo šance aby to niekto v dome nepočul.

„Neboj, keď sa ráno zobudíš budem už pri tebe.“ Pritiahol si ma bližšie a pobozkal ma do vlasov a ja som sa stále pochechtávala. Díval sa na mňa s prižmúrenými očami, musím uznať keď sa hrá na naštvaného je ešte viac sexy.

„Prepáč, budeš mi chýbať ale čo Charlie?“

„Všetko sa dozvieš zajtra, dnes už toho bolo na teba veľa a si si istá, že to zvládneš sama?“

„Nie, som malé decko ,ktoré potrebuje každé dve hodiny nakŕmiť a prebaliť !“

„Prepáč, nemyslel som to tak. Len sa bojím aby sa ti niečo nestalo.“

„Tu? A nevieš čo asi?“ Rozlúčili sme sa a ja som zostala v tomto dome sama, rozhodla som sa ho trochu preskúmať, lebo okrem haly a obývačky som nevidela nič. Prešla som všetky tri poschodia, bolo tu naozaj všetko. Dokonca aj kinosála a dva bazény. Bola som na prízemí, ale ešte som nenašla svoju izbu. To mi mohol Edward povedať kde je, asi budem spať na gauči. Prišla som k posledným dvojkrídlovými dverám na ktorých bol pripevnený lístok.

Tak, vítam ťa v novom domove, toto je tvoja a Edwardova izba. Dúfam že sa ti bude páčiť.

PS: na posteli máš pripravené pyžamo a Boh ťa ochraňuj keď si ho neoblečieš.

S láskou tvoja milovaná sestrička A.

Vošla som do izby a vyrazilo mi dych. Jedným slovom bola neskutočná. Celej miestnosti dominovala obrovská krémová posteľ s nebesami a jedna stena bola celá presklená a za ňou bola terasa s ktorej bol neskutočný pohlaď na okolitú prírodu. Bola mi zima tak som sa radšej vybrala späť a izby a išla preskúmať kúpeľňu. Bola v nej obrovská vaňa a ešte väčší sprchový kút. No tak tu by sa dali robiť veci. Zhodila som zo seba šaty a dala si poriadne horúcu sprchu. Pod teplou vodou sa mi každý sval na tele uvoľnil a ja vyšla zo sprchy príjemne odpočinutá.  Zamotala som sa do osušky a vybrala sa preskúmať obsah chladničky. Bolo tam toľko jedla, že som nevedela čo si mám dať. Nakoniec som si dala Esmine vynikajúce cestoviny.  Pozrela si ešte film, až keď sa mi krížili oči som sa vybrala naspäť do izby. Keď som vošla zamrzla som na mieste a musela som párkrát zamrkať, či sa mi to nezdá, ale stále tam bol.

„Ako si  sa sem dostal?“ Sprostá otázka veď je upír.

„Balkónom.“  Chcela som mu niečo povedať, ale nedovolil mi hladovo sa na mňa vrhol a začal ma vášnivo bozkávať.

 


Predchádzajúca pokračovanie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dirty love - 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!