Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dirty love - 7. kapitola

Jacob - New Moon by Ajjinka


Dirty love - 7. kapitolaTouto kapitolou nie som si moc istá, ale potrebovala som ju napísať aby sa od nej mohol odvíjať ďalší dej príbehu. Ďakujem za všetky komentáre, vďaka vám mám chuť písať a viem že sa to oplatí.

 

7.kapitola –  Dávno zabudnutá minulosť.


„Nechaj ju.. je tu so mnou.“ Povedal ten vzadu a vystúpil z tieňa. Myslela som že to nemôže byť horšie, ale ono to je. Bol to upír s čiernym očami, takže je na love.

„Nehovor, čo mi inak spravíš?“ Radšej by som ho neprovokovala.

Neodpovedal, len k nemu pristúpil, s vražedným pohľadom.

„Nevieš do čo ho sa rútiš, ak jej skrivíš len jeden vlas na hlave, tak budeš prosíkať o smrť.“ Zavrčal tak že som to už nevydržala a zložila sa. Chlap nič nepovedal len sa rozbehol preč, teda on ho nechal ísť.  Takže ja budem jeho dnešným chodom, asi som mu viac voňala.  Sklopila som oči k zemi a čakala na svoj ortieľ. Dúfam že to bude aspoň rýchle.

„Nemusíš sa ma báť, ja ti neublížim. Keby sa ti niečo stalo tak by ma určite zabil.“ O kom to tu hovorí?  Postavil ma na nohy  a spútal ma pohľadom. Vyzeral fakt dobre, vysoký ,čierne vlasy po ramená a dokonalá postava. Bože Bella, to ti nestačia tí dvaja upíry, ktorých máš. Potrebuješ ešte jedného?!

„Si v poriadku...Bella?“ Do čerta...odkiaľ vie moje meno,  to som v upírskych kruhoch taká obľúbená?

„Odkiaľ..vieš moje...m...meno?“

„Toľko mi o tebe rozprával, je tebou posadnutý.“

„Kto?“

„Môj brat, Chris.  Prepáč že som sa nepredstavil som Pablo Mecartney.“   To znamená že je vegetarián.

„Pôjdeme? Zavediem ťa do nášho sídla, a tam sa všetko dozvieš. Toto nie je miesto, pre niekoho ako si ty. Bella tvoje miesto je pri bohoch v cárstve.“ Čo to trepe, aké cárstvo?

„Čo?“

„Nič...nevšímaj si ma.“  Bolo na ňom vidieť, že mi povedal čo nemal  a ďalej sa už som mnou nebalil. Síce je to Chrisov brat, ale človek nikdy nevie. Zbytok cesty som mlčala, Pablo s niekým telefonoval, no nič som nerozumela  a radšej som ani nechcela nič vedieť. Zaujímalo ma iba jedno, ako sa dostanem k Edwardovy. Pablo bol úplný opak Chrisa, necítila som sa pri ňom dobre.  Zrazu pred nami zaparkovalo čierne auto s dymovými sklami. Pablo ma strčil dovnútra a odišiel.

„Prepáč, môj muž sa niekedy chová ako grobian. Inak ja som Scarlett.“ Za volantom sedela najkrajšia žena akú som kedy videla, dokonca ani Rose sa jej nemohla rovnať, tak potom čo ja?

„Ja...som  Be...Bella.“ Fajn, teraz si bude o mne myslieť, že som retardovaná.

„Ja viem.“ Rozosmiala sa a jej zvonivý hlas vypĺňal cele auto.  Asi po polhodine sme vchádzali do zámku, ktorý bol určite honosnejší než je Versai, teda keď je to možné.

„Bella, rád ťa spoznávam. Ja som Matt a toto je moja že Sofia.“ Matt mi neviem prečo, ale strašne pripomínal Carlisla s tým rozdielom že mal hnedé vlasy.  Sofia bola vysoká ako ja, len mala ryšavé vlasy.

„Zlatíčko, si v poriadku? Neublížil ti?“ Týmto mi strašne pripomenula Esme. Jak ja chcem ísť domov. Sofia ma zaviedla do vnútra. Nad tým ako ich dom vyzeral som sa radšej nepozastavovala, nemalo to cenu.

„Ty si tá, kvôli ktorej nás môj syn opusti?“  Radšej som mohla ostať na tej ulici, ako s troma upírmi.

„Matt! Prestaň, okamžite strašiť Bellu. Dnes toho bolo na ňu aj tak priveľa.“ Sofia mi priniesla čaj a kekse.

„Ďakujem, za všetko.“

„Nemáš za čo. Povieš mi čo si tam robila a sama?“

„Ja som bola Alice kúpiť topánky a nejako som zablúdila, ale odkiaľ ste vedeli kde som?“

„Nevedeli, Pablo išiel zariadiť istú záležitosť s našim známym a potom na lov.“

„On?“

„Bella, celá naša rodina ... mi sme vegetariáni. Naozaj sa nemusíš báť, nikto z nás nikdy nezabil človeka pre potravu.“ Zaujímavé, toto isté mi povedal aj Chris.

„Chris nám rozprával o tebe, že máš dar od bohov.“  Čo všetci majú s tými bohmi?

„Matt, tým chcel povedať že vieme o tvojej schopnosti a vôni. Pablo je stopár, ak keď ucítil tvoju vôňu tak sa za ňou vybral a prišiel vďaka nebesám včas.“ Dobre, ale ako je možné že pozná moju vôňu?

„Volala som Edwardovy príde pre teba.“

„Ďakujem, Scarlett.“ Nikto už viac neprehovoril, to ticho mi bolo nepríjemné.

„Máte prenádherný dom.“

„Chceš previesť?“  Scarlett  sa na mňa žiarivo usmievala. Myslela som že bude taká aké je Rose, ale ona bola jej pravý opak, vrúcna, milá a hlavne priateľská.  Prešli sme asi všetkými izbami, od salónikov, knižníc, kuchyne, spálni. Jednoducho povedané ich dom bol znakom bohatstva a moci, a to som si myslela že Cullennovci si potrpia na luxus.  Keď sme prišli do jednej siene bola odlišná od ostatných, na stenách visela asi stovka obrazov a v strede sálu bol tróň. Ľudia na tých obrazoch boli úchvatný, ale mala som pocit že nie sú tam zobrazený len oni.

„Rod Romanovcov.“

„Ruská šľachta?“

„Si múdra. Áno cárska rodina, ktorá vládla svetu ešte pred Volturiovcami.“

„Ako to, veď..“

„Vieš Romanovci stáli pri zrode nášho sveta, ich rod je tisícky rokov starý. Ruský ľud kedysi veril že prišli aby povzniesli národ k nebesám, považovali ich za bohov.  Celé stáročia vládli v mieri a pokoji. Existovali ľudia, vyvolený ...ktorí  vedeli o našom tajomstve a tí  na oko vládli cárstvu. Náš otec, Nikita Romanov sa vždy snažil každému vísť v  ústrety a to sa mu stalo osudným.... Aro mal pocit že.. svetu môže vládnuť iba jeden rod, tak zradil Nikitu a dal ich pozabíjať ako psov.“   Povedala to slovami plnými nenávisti.

„Toto som nevedela.“

„Ani si nemohla. Oficiálne sú všetci Romanovci mŕtvy a nik sa neodváži naštvať Ara.“

„Vy ste Romanovci?“

„Nie...my sme len stovky rokov slúžili božiemu rodu a teraz čakáme na návrat kráľovnej.“ Otočila sa na mňa a očiach mala neopísateľnú bolesť ale aj radosť?

„Kráľovná?“

„Vieš Nikita predpovedal všetko, Arovu zradu a návrat vyvolenej, ktorá  znovu povznesie Romanovcov.“

„A viete kto to je?“

„Pred časom ju našiel.“

„Kto?“

„Pod, Edward tu o chvíľu bude.“ A rýchlo ma odtiaľ vyviedla. Prečo mám taký pocit, že mi nepovedala všetko.

Stál hale, nič viac som nepotrebovala.

„Bella!!“ Skríkol a už ma zvieral vo svojom oceľovom náručí. Teraz keď bol so mnou na mňa všetko doľahlo a rozplakala som sa.

„Psst, už som pri tebe.“  Zobral ma do náručia a odniesol do auta.

„Matt, ani nevieš aký som ti vďačný, že ste ju našli.“

„Nemáš začo ďakovať, je to samozrejmosť že sme sa o Bellu postarali. Hlavné je že je v poriadku.“  Rozlúčila som sa zo všetkými a Scarlett mi dala svoje číslo, so slovami keby niečo.   Ani neviem ako a zaspala som.  So všetkého som bola nesmierne  unavená a hlave mi neustále vírili Scarlettine slová. Zobudila som sa až na druhý deň. Edward sedel v kresle a nespúšťal so mňa oči.

„Prepáč.“

„Bella, nie to tvoja vina. Nemal som ťa nechať samú a k tomu ešte v tomto meste. Nechcem si ani predstaviť čo sa ti mohlo všetko stať.“ Zobral ma k sebe na kolená húpal a hladil  ma po chrbte.

„Poznáš Matta?“

„ Iba jeho som doteraz osobne poznal a ...Chrisa.“ Jeho meno povedal so značnou nenávisťou.

„Kde si ho spoznal?“ Prebudilo sa vo mne moje zvedavé ja. Edward si len povzdychol, vedel že neprestanem dokým mi všetko nepovie.

„V Španielsku... za éry mojej rebélie. Vlastne vďaka Mattovi som sa vrátil späť k Carlislovi.“

„Je mu podobný, nemyslíš?“

„Je, veď sú rodina.“

„Čože?“  a ja som si myslela že viem všetko.

„Matt je Carlislov  pra pra pra...proste otec. Bol jeden z prvých z jeho rodiny.“

„Takže je starší ako Carlisle?“

„On je starší aj ako Aro.“

„Prečo si mi o nich nikdy nepovedal?“

„Carlisle a Matt sa nemajú príliš v láske. Rešpektujú sa, ale to je tak asi všetko.“

„Mala by si niečo zjesť.“ Na stole ma čakali bohaté raňajky, teda myslím.

„Edwarde, koľko je hodín.“

„Budú dve.“ Takže obed. Edward sedel o proti mňa a röntgenoval ma pohľadom.

„Som v poriadku, naozaj.“ Najedla som sa k prasknutiu a dala horúci kúpeľ. Edward ležal na posteli a čítal knihu.

„Povieš mi prečo Aro dal  zničiť rod Romanovcov?“ Zarazil sa, chvíľu rozmýšľal či mi má na to odpovedať.

„Ako počujem stihli ťa informovať.  Matt je blázon, verí že ich rod sa vráti a oni znovu budú v jeho službách. Viem iba o tom že Aro mal konflikt s Nikitom a z toho vznikla vojna. Aro nazýva ich rod hriešnym.  Carlisle  mi raz rozprával o tom čo sa dopočul vo Voltere, že rod Romanovcov  zničila hriešna láska a nie Aro, láska medzi upírskou princeznou a vlkolakom.  Vlkolaci patrili k ochrancom ich rodu. Boli iný ako sú vlci z La Push, žili  večne. Existovali do vtedy dokým žil posledný z rodu Romanovcov.“

„Prečo verí že rod ožije?“

„Má ich spojiť, nový druh hriešnej lásky. Lásky medzi ľudským dievčaťom a jedným z Romanovcov a ona má byť ich nová kráľovná.“

„Hriešna láska.“ Zaujímavé dúfam že im to vyjde.

„Chris a Pablo.“  Prečo spomína tých dvoch?

„Nechápem.“

„Oni dva pochádzajú z rodu Romanovcov.“  To je gól, Chris je princ a nič mi nepovedal. Hádam sa za to nehanbí.

„Takže existujú aj vlkolaci?“

„Vďaka bohu nie. Oni slúžili len tým z rodu, ktorým bilo srdce.“

Viac sme sa na túto tému s Edwardom nebalili a išli na prechádzku, ani  na milimeter  sa odo mňa nepohol. Na vzdory všetkému sme prežili úžasný víkend a ja som mala možnosť spoznať Chrisovu rodinu a jeho minulosť.

 


 

 

Mám takú otázočku na vás. Chcete aby sa Bella vrátila do Forks alebo dej bude prebiehať v Európe ale bez Edwarda.

 

predchádzajúca pokračovanie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dirty love - 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!