Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dirty love - 10. kapitola

twilightdream


Dirty love - 10. kapitolaChceli ste dnes pokračovanie a tak je tu. O deji je zbytočné rozprávať názov kapitole hovorí sám za seba. Dúfam že sa bude páčiť a nezabudnite komentovať. :)

 

10. kapitola - Carlisle.


Dni pokojne ubiehali a ja som sa začínala v tomto dome nudiť a von som  mohla iba s doprovodom. Nepovedali náhodou, že tu žiadne nebezpečenstvo nehrozí? Tu sa nejedná o Ara, ale o Chrisa a jeho rodinu. Za celú tu dobu čo sme tu som s Chrisom nestrávila ani sekundu o samote, Edward sa stal totiž mojim tieňom a keď on nie, tak Alice. Musím sa odtiaľto nejako dostať, lebo sa zbláznim.

„Alice, nepôjdeme na nákupy?“  Táto jediná vec nikdy nesklame, Alice sedela do dvoch minút v aute.

„Najprv sa zastavíme u Carlisla v práci, musím mu dať jednu zložku  a potom pôjdeme do centra.“

„Za Carlislom by som mohla ísť ja, potrebujem sa ho nie čo spýtať. Môžeme sa stretnúť na promenáde.“

„Neviem či je to dobrý nápad Bells. Edwardovy sa to nebude páčiť.“

„Alice, veď nemocnica je o centra je desať minút a Edward tu nie je.“ Alice samozrejme súhlasila, nikdy by nezahodila možno nakupovať o hodinu dlhšie a ja som mohla rozbehnúť svoj plán. Mám hodinu, to by mohlo stačiť, veď uvidíme aký bude.   Vyviezla som sa výťahom na poschodie a keď som išla po chodbe zo zasadačky sa ozývali čudné zvuky. No čudné ani nie, len si tam niekto poriadne užíva. Prišla som bližšie k dverám, to som  sa ale dopracovala aby som niekoho špehovala.  Moje nutkanie otvoriť tie dvere bolo silnejšie ako ja. To čo som videla mi vyrazilo dych, nie preto čo robili ale kto to robil. Nejaká blonďavá sestrička ležala pred ním na stole a on bol celkom zaujatý skúmaním jej tela.

„Vyrušujem?“ Okamžite sa  na mňa otočil a mne sa naskytol pohľad na jeho dokonalú vypracovanú hruď. Tak to bude ešte ľahšie, než som si myslela.  Carlislova sestrička začala niečo hovoriť, ani slovo som jej nerozumela, rýchlo pozbierala svoje veci a len v bielizni  vybehla na chodbu. Carlilster  sa začal obliekať.

„Zbytočne si  zapínaš tú košeľu.“  Vyvalil na mňa oči a zostal stáť na mieste. Nesmierne mi to uľahčuje. Prišla som k nemu a prstami mu prešla po odhalenej časti tela, chytila som ho za opasok a obtrela som sa o neho.

„Ja som si vždy o tebe myslela, že si milujúci otec rodiny a ty takto. Chuderka Esme, čo by len povedala.“

„My dvaja, moja drahá sme rovnaký, vždy chceme všetko a aj to dostaneme.“ Vysadil na stôl a začal ma bozkávať.

„Nemysli si, že ma dostaneš tak ľahko ako svoju sestričku. Požadujem viac, ako obyčajnú rýchlovku na stole.“ Rukou som mu vošla už aj tak do tesných nohavíc a prstami som mu  ho začala dráždiť. Vzdychal a kúsok po kúsku sa mi poddával. Som fakt dobrá , čo už.   Spel k svojmu vrcholu a v vtedy som prestala, zoskočila som zo stola a vybrala sa k dverám.

„Keby si niečo potreboval, vieš kde ma nájdeš. Peknú službu...ocko.“ Nechala som ho tam zarazeného a vzrušeného stáť. Keď si bude chcieť užiť, má predsa k dispozícii plnú nemocnicu nadržaných sestričiek.  Nastúpila som do výťahu a zozadu ma objali niečie paže.

„Ani nevieš ako si mi chýbala,“ a začal ma bozkávať na krku. Dnešný deň bude veľmi náročný na moju fyzickú kondíciu.

„Chrisi, poďme niekam.“

„Poznám jedno útulne miestečko.“ Otočil si ma k sebe a chcel ma pobozkať, ale vtedy cinkli dvere od výťahu a v nich sa objavil Carlisle.

„Teraz, vyrušujem pre zmenu ja,“ a začal dosť nebezpečne vrčať.  Neviem čo sa mu porobilo, ale začal Chrisa vraždiť pohľadom.

„Páni, upokojte sa.“ Carlisle ma schmatol a dosť surovo ma odtiahol od Chrisa.

„ Ešte raz sa jej dotkneš, tak to bude posledné čo spravíš.“

„Nehovor, nebodaj mi tvoj synáčik nie čo spraví?“ Povedal do výsmešným hlasom.

„Edward nie, ale ja áno.“  Odviedol ma do svojej pracovni, začal pochodovať po miestnosti a niečo si pre seba mrmlal. Radšej som si sadla do kresla a uvažovala o tom čo sa práve stalo. Jednoducho to nechápem, veď o nás vie už od začiatku a teraz mu to začne vadiť?

„Už s ním nesieš nikdy spať.“  Odkiaľ má právo mi určovať s kým môžem spávať? Aj keby som sa vyspala so všetkými upírmi v tejto krajine je to moja vec.

„Zrazu sa v tebe objavil moralista? Čo keby si začal najprv od seba, celé roky podvádzaš Esme a mne budeš hovoriť čo mám robiť?!!“

„Ju som nikdy nemiloval a milovať nebudem. Páčila sa mi a bolo by jej škoda. Ty si pre mňa podstatnejšia než všetci dohromady. Nechal som ťa , nech si užiješ slobodu kým sa dá, ale už to viac neznesiem.“  Medzi nami nič nie je, zatiaľ, tak nechápem prečo šalie.  Sadol si ku mne a prevrtával ma pohľadom, nevydržala  som to a pobozkala ho. Veľmi rýchlo pristúpil na moju hru a začal mi rozopínať blúzku.  Ležala som pod ním a vychutnávala si jeho podmanivý dotyk.

„Pane Bože... ako...Carlisle, ty podvádzaš Esme z Bellou.“  Alice stála vo dverách a tvárila sa ako boh vojny. Všetko sa zbehlo tak rýchlo a ja som dokázala iba vytreštene pozerať. Carlisle z chmatol Alice, rukou jej prekryl ústa a tá sa zrazu zložila ako keby odpadla.

„Carlisle, ty si ju...“

„Nie mŕtva, len som jej trochu zmenil spomienky, preberie sa za päť minút.“ Poobliekala som sa a Carlisle uložil Alice do kresla, vyzerala ako zhypnotizovaná.

„Sadni si vedľa nej a hlavne sa upokoj. Alice si nikdy nedokáže vybaviť pravé spomienky, mám to odskúšané  a bude si myslieť že mala víziu.“  Sedela som a čakala čo sa stane. Carlisle mal pravdu Alice sa prebrala a on pokračoval v rozhovore.

„Čo si videla, dcérka?“ Ako pekne jej hovorí, hlavne že ju pred chvíľou skoro nezabil.

„Nič dôležité, budú zľavy u Armaniho.“ Čo vôbec pre neho znamená jeho rodina? Hrá sa s nimi, manipuluje a hlavne ich využíva.

„Dobre ja teda idem, len dúfam že nebudeš chorá.“ Odišla tak rýchlo ako prišla a ja som teraz už nechápala ničomu.

„Alice si myslí že sa necítiš dobre a ja ťa zaveziem domov. Týmto spôsobom som nám ušetril trochu spoločného času.“ Chcel sa ma dotknúť, ale ja rýchlo postavila a ustúpila som o krok dozadu.

„Čo si vôbec za človeka?“ Len sa rozosmial a dodal, „Ak si si ešte nevšimla ja nie som človek  a robím to čo je správne a ochraňujem toho koho milujem. Ty sa ma vôbec nemusíš báť Bells, si totiž jediná na ktorú nikdy nepoužijem svoju moc a to ti tu a teraz s čistým svedomím môžem odprisahať. Mal by som ti povedať o sebe pravdu.“ Nenaháňa mi strach, skorej je to rešpekt k rodine, ktorou ako sa zdá on opovrhuje.  Išla so sním lebo som chcela vedieť pravdu, prečo to všetko robí a čo je pre neho také dôležité.

Naša cesta viedla za mesto do jedného zámku.  Carlisle vošiel do vnútra a ja som poslušne išla za ním. Bolo vidieť že tu nie je prvý krát a dobre sa tu vyzná. Čím sme viac išli do útrob toho sídla tým väčší strach sa ma zmocňoval. Až tu som si uvedomila, že o ňom neviem absolútne nič, všetko bola iba lož a ja sa konečne dozviem pravdu.

„Nemusíš sa ma báť, tu si v bezpečí. Toto je jedno z mojich sídel. Asi sa pýtaš prečo vediem takýto život, odpoveď je jednoduchá nikdy som nerešpektoval žiadne pravidlá lebo ja som ich tvoril, preto ma Aro a Matt nemôžu vystáť. Ja som jednoducho rebel.“

„A nebudeš náhodou v prechode?“  Roky na to má, asi sa potrebuje ubezpečiť o svojej dôležitosti.

„Neboj, nemám neskorú pubertu, len som sa naučil užívať si večnosť plnými dúškami.“

„Dobre, to je všetko pekné ale čo má s tým má môj vzťah z Chrisom?“

„Jednu vec, teba. Nechcem sa o teba s nikým deliť, budeš iba moja.“  Vzal ma do náručia a odniesol ma do obrovskej izby kde bola ešte väčšia posteľ.

„Carlisle, toto nie dobrý nápad.“ Kľakol si medzi moje stehná, ruky mi dal za hlavu.

„Nikto o tomto mieste nevie. Kúpil som tento zámok pre tebe, bude to naše hniezdočko lásky.“  Nedovolil mi nič povedať a dravo sa na mňa vrhol.



Viem chcete Chrisa aj Carlisla, ale rozhodla som sa že jeden musí z hry von. Vďaka vašim úžasným komentárom sa mi tak ľahko píše táto poviedka, preto vám dávam možnosť trochu ovplyvniť dej. Vy vyberiete toho kto zostane. :D

 

 

predchádzajúca pokračovanie




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dirty love - 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!