Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dirty love - 1.kapitola

Cullenovi po 20 letech


Dirty love - 1.kapitolaTakže toto je moja prvá poviedka. Prijímam komentáre a hlavne kritiku, aby som vedela kde sa mám zlepšiť a dúfam, že sa vám bude páčiť. Ale k veci je samozrejme o Edwardovy a Belle, majú pred svadbou a tak Alice najme inštruktora, aby Bellu naučil tancovať. No on nebude len taký obyčajný tanečník a Edwardovy pekne znepríjemní život a Bella tá...

1.kapitola – Osudové stretnutie?

Tak toto je hrôza, že som sa ja na toto dala. Ak ma nenaučil tancovať Edward, tak ma to určite naučí inštruktor, budem každému len na smiech a Emmett sa s radosťou bude na mne odbavovať.

„No tak, Bells, uvidíš ešte si to zamiluješ.“ Ja určite, to ma mohli rovno hodiť do klietky s levom, to by som mala aspoň nejakú šancu na prežitie, ale takto?

„Alice, uvidíš ešte sa niečo stane a potom ma budeš mať na svedomí.“

„Nič sa ti nestane“ povedala šve vedúco a poklepla si spánky. Jasné čo by ona nevidela už mi poriadne lezie na nervy, človek tu nemôže mať ani trochu súkromia. Takto nemôžem nič urobiť bez toho aby to videla a Edward ma nezastavil. Čo keby som si niečo spravila ? Je také nepochopiteľné že chcem trochu slobody?

„Vysadím ťa pred štúdiom, musím ešte niečo vybaviť ohľadom svadby.“ Brrr...otriasla som sa hrôzou, tak to radšej idem tancovať, ako  s Alice zatvorená v nejakom butiku štyri  hodiny, potom naozaj netúžim. Možno ten inštruktor bude pekný, hmm... dala by som si povedať aj keď pochybujem že bude mať na Edwarda. Jediné čo o ňom viem že je tiež upír- vegetarián a má cez dvesto rokov, len dúfam že to nebude nejaká posmrtná vykopávka.

„Carlisle príde pre teba o siedmej.“

„Nemá službu?“

„Má, ale v Olympii si  potrebuje  zariadiť veci ohľadom lekárskeho kongresu.“

„A náhodou to nie je tak že, budem potrebovať  zaviesť do nemocnice a Carlister bude moja Rzp-ečka? To si rovno mohla objednať pohrebnú službu a možno si mi dala vykopať hrob a naplánovala kar ako ťa poznám.“

„Bella, to by som nikdy nespravila, veď Edward by ma roztrhal na kúsky ...ale nie je to zlý nápad“ a rozosmiala sa na celé kolo. S povzdychom som vzala svoju tašku z úborom a vystúpila z auta. Keď som zavárala dvere na jej žltom porsche tak som poriadne praskla z dverami a radšej som sa poklusom vydal k štúdii, len som za sebou počula hlasité zavrčanie.

Prezliekla som  sa a oľutovala že s tými dverami  nepraskla  silnejšie.  Pozerala som sa do zrkadla a myslela som že sa pozavraciam.  Mala som na sebe upnuté ružové tričko okolo krku, čierne legýni a na nohách topánky s minimálne šesť centimetrovým podpätkom, takto určite nedôjdem ani do sálu. Pomaly som otvorila dvere a pre istotu sa pridržiavala steny, no keď som uvidela tie schody došlo my zle, toto my rodí naschvál. Z najväčšou opatrnosťou som sa chytila zábradlia a postupne  schádzala schody. Preklínala som toho kto vymyslel šatne na najvyššom poschodí. Zavrela som oči, ale to som robiť nemala potkla som sa o vlastnú nohu, čo je pre mňa typické. Ruky som si dala pred tvár a čakala tvrdý pád dole, no miesto toho som ucítila ľadovú náruč.

„Vieš, Bells, nabudúce si radšej tie topánky obuj až v sále.“ V mojich ušiach sa rozoznieval ten najopojnejší hlas aký som kedy počula.

„Odkiaľ ma...“

„Prepáč ,že som sa nepredstavil som tvoj inštruktor Christian.“ Zdvihla som hlavu  a pred sebou som videla anjela, nie to je slabé slovo. On totižto bol ten naj sexy chlap akého som kedy videla.  Môj pohla skĺzol na jeho pery a ja som dostala neopísateľnú chuť ho pobozkať.

„Chceš odniesť až do sály?“ Až teraz som si všimla že už nestojíme na schodoch.

„Nie to bude...teda... ja som chcela povedať že to zvládnem.“ Omámene som povedala a nespúšťala s neho oči ,tak ako on som mňa. Pomaly ma položil na zem a nahol sa ku mne a pobozkal ma na krk.

„Nádherne voniaš.“ Zašeptal mi do pokožky a mne sa rozklepalo telo. Cítila som... čo? ...Túžbu..áno bola to ona.

„Počkám ťa v sále. Zakrič keby si padala.“ Otočil sa a mne sa naskytol pohľad na jeho dokonalé telo. Mal na sebe čierne tielko  a čierne spraté rifle, ktoré dokonalé obopínali jeho pozadie.

„Wow..to teda bolo.“  Počula som smiech, až vtedy mi to došlo. Dokelu veď on je tiež upír a počul to. Srdce mi bežalo ako o závod. Keď som išla za ním snažila som to rozdýchať, aby na mne nebolo vidieť čo som mnou robí. No moja snaha  bola pochovaná v momente, keď som tam vošla a on sa ležérne opieral o stenu, zamrzla som medzi dverami a srdce mi začalo vynechávať.

„Neboj sa ja nehryziem aj keď do teba by som sa rád zahryzol.“ Mne sa  v tom momente podlomili nohy a znovu som bola v jeho náručí.

„Prepáč, nechcel som ťa vystrašiť, bol to len vtip. Nikdy som ti neublížil nedokázal by som to.“ Jeho pery boli nebezpečne blízko a mňa popadla znovu túžba po ňom skočiť a mysľou mi behalo jediné, kedy som mohla tak by som sa do teba zahryzla ja.

„Mali by sme začať máme pre seba len málo času.“ Ako by som v jeho hlase počula smútok. Radšej som zatrepala hlavou a sledovala kroky , ktoré mi ukazoval. Po chvíli ma to prestalo baviť a tak som sa radšej upriamila na neho. Bol asi tak vysoký ako Edward, polodlhé hnedé vlasy stiahnuté gumičkou, oči také hlboké ako je sama noc. Zdalo sa mi že v jeho v pohľade sa skrýva niečo tajomné  čo ma k nemu nesmierne priťahuje. No a tá postava...čo doťať , určite by mu závideli aj antický bohovia. Každý jeho sval bol dokonale vypracovaný, no postavou bol menší než je Emmett.  Takto som strávila ešte ďalšie tri hodiny, Chris  mi vysvetľoval základnú techniku tanca a ja som zatiaľ dokonale zrengenovala celé jeho telo.

„Myslím že na dnes to už stačilo. Rád som ťa spoznal Bells, verím že si bude skvele rozumieť.“ Potom sa ku mne sklonil a pobozkal ma. Bozk bol najprv ostýchavý no postupne sa začal prehlbovať, jazykom mi obkreslil peru a ja som automaticky otvorila ústa. Myslela som že sa odtiahne ako to robí Edward, ale mýlila som sa on pokračoval a svojim studením jazykom vkĺzol do mojich úst. Stála som tam a nechala som sa unášať neskutočnou rozkošou. Keď som už nestačila z dychom presunul sa na môj krk, potom sa od mňa odtiahol a oprel svoje čelo o moje.

„Si to najlepšie čo ma vo večnosti stretlo. Bella...ja... Mala by si...radšej  ísť určite už čaká.“ A pobozkal ma na nos.

„Nech sa ti snívajú krásne sny za nás oboch.“ S týmito slovami sa otočil a keď vchádzal do dverí ešte sa obrátil a venoval mi úsmev plný nehy.  Ledva som prišla do šatne a tam to všetko na mňa doľahlo. Dobre si uvedomujem  že som ho podstate podviedla, ale čo je ešte horšie vôbec toho neľutujem.  Radšej som sa rýchlo prezliekla, potrebovala som si prevetrať hlavu.

Na parkovisku ma čakal už Carlisle, keď ma zbadal tak si ma len podozrievavo meral.

„Deje sa niečo?“

„Nič, len vyzeráš tak... ako by som to povedal... šťastne, mal som pocit že  sa na toto netešíš.“

„Vieš, Carlisle, zistila som že tanec ukrýva mnoho tajomstiev a je svojim spôsobom veľmi príťažlivý“, teda Chris a nie tanec. Už sme sa viac nerozprávali, musela som zaspať lebo ma zbudila až studená náruč a v tej chvíli mi na rozum prišiel Christian, z hrôzou som otvorila oči.

„Spinkaj, Bella, nechcel som ťa zobudiť.“

„Edwarde.“ Ako ma mohlo napadnúť že je to Christian, čo by tak asi robil u Cullenovcov? Znovu som zatvorila oči a prepadol ma zvláštny pocit, stiesnenosti ako by mi Edwardova prítomnosť nedovoľovala dýchať a ja som  sa od neho potrebovala oslobodiť.

 

Páčilo sa?

Pokračovanie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dirty love - 1.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!