Tady je moje v pořadí 2. povídka. Doufám, že se vám bude líbit. Je trochu drsnější. Pište prosím komentíky. Předem dík.
24.05.2009 (17:45) • Lil • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2333×
Prolog
Vždy jsem byla dívka, která byla nesmělá, ne-li zbabělá. Ale nyní tu stojí a již ničeho se nebojím. Stojím na útesu, velmi vysokém útesu mé poslední myšlenky než toto hrozné, sžírající trápení nazvané život ukončím, patří mě nejmilovanější osobě na tomto velkém světě. Edwardovi.
Snažím se vybavit co nejdokonaleji jeho překrásné oči s nezaměnitelnou barvou karamelu, posazené v mramorově bílém obličeji. Snažím se si vybavit jeho úsměv, který mi téměř pokaždé podlomil kolena. Snažím se co nejlépe si vzpomenout na jeho dokonalou postavu, na jeho ladnou chůzi, na to jak se na mě dříve než mě opustil a tím zlomil srdce, díval a já v jeho očích viděla tu neskonalou lásku, něhu a oddanost. Snažím se o to s celých svých, zbývajících sil, ale do dokonalosti předlohy to má daleko. Naposledy jsem ho viděla už tak dávno. A den za dnem se mi jeho tvář pomalu maže z paměti. Teď v ní zůstala jen ta chladná tvář s ještě chladnějším, litujícím pohledem co mi věnoval ten poslední den. Už v nich nebyla láska, ale ani jiný viditelný cit. Zcela zřetelně si pamatuji na ten den co navždy odešel a moje srdce si vzal sebou. A nechal mě tu s mými vzpomínkami, které mě po ten dlouhý čas zabíjely. Nechal mě tu a klidně odešel. A tak mě na tomto světě již nic nedrží a já mohu skočit.
Autor: Lil (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Co tě nezabije, to tě posílí - Prolog:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!