Ahojda tady je sedmá kapitolka. Pevně doufám, že vás moje povídky ještě furt neomrzela.:-( Pls komentíky Adka
05.05.2009 (20:30) • Adka • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2347×
7. kapitola
Tak už u Cullenů bydlím čtvrt roku. Jsem tu moc ráda a mé ovládání je naprosto úžasné. Carlisle si mě nemůže vynachválit. Esme jsem hodně přirostla k srdci. I Carlisle mě bere, jako svou dceru. Proto jsem je naprosto šokovala zprávou, že bych od nich chtěla odejít. „To nemyslíš vážně, že ne Bello?" zlobila se Esme. „Esme, Carlisle mám vás moc ráda, ale nechci nikomu vyset, jako přítěž na krku." Carlisle se na mě zamračil a musím uznat, že vypadal vážně hrozivě!! „Ale Bello dobře víš, že to tak není! Máme tě rádi, jako vlastní dceru. Nechceme tě ztratit!" To už jsem se Carlisleho fakt bála. „Carlisle neztrácíte mě. Sami jste mi slíbily, že mi pomůžete s ovládáním, abych si splnila svůj sen. To jste dodrželi." Esme se prudce nadechla, ale než stihla něco říct, Carlisle jí předběhl. „Jak myslíš Bello, jestli je to tvé konečné rozhodnutí držet tě tu nebudeme. Máme tě moc rádi, a jestli si myslíš, že jsi už připravená na to, abys žila sama, tak budiž." Vydechla jsem krátké: „Děkuju" „Ale Bello slib nám jednu věc, až ti bude nejhůř, nebo kdybys neměla kam jít, tak se prosím vrať." Dodal ještě Carlisle. „Slibuju!" zazněla má odpověď. S Carlislem a Esme jsem se domluvila, že se odstěhuju za týden. Před tím jsme chtěli ještě jít nakoupit mi nové oblečení, abych měla aspoň něco sebou. Esme si nákupy vážně užívala a mě to taky už nedělalo žádný velký problémy pohybovat se mezi lidmi.
Domů jsme se vrátili s kupou oblečení, které mi vydrží, možná ještě 2 roky. Všechno mi Esme pečlivě zabalila do velké přenosné tašky, s rozkazem že žádné zabalené oblečení nesmím prozatím nosit.
U Cullenů nyní panovala divně napnutá atmosféra. Věděla jsem, že je to způsobeno mým odjezdem. Carlisle se snažil každý den se mnou chodit na lov a Esme se snažila vybrat místa, kam můžu jet. Byly opravdu strašně hodní.
Bohužel týden utekl jako voda a na řadu přišel den mého odjezdu. „Bello, budeš mi opravdu moc chybět. Kdybys něco potřebovala, jsem tu jenom pro tebe." Dodala na rozloučenou Esme. „Bello, stala ses naší dcerou a tou vždy budeš, pamatuj na to. Vždycky se k nám můžeš vrátit. Budeme na tebe čekat." Řekl Carlisle, co Esme ve vzlycích nestačila. Oba jsem je pevně objala. „Děkuju vám za všechno, co jste pro mě udělali. A slibuju, že na vás nikdy nezapomenu." Řekla jsem svoje slova rozloučení. „Jo a Bello málem jsem ti zapomněl něco dát. Tady máš od nás nějaké peníze, aby sis mohla splnit svůj sen. Užívej je s rozvahou." A po té mi Carlisle podal pěkný balík peněz. „A žádné odmlouvání, prostě si je vezmi" Dořekla rychle Esme, než jsem jim balík vnutila zpět. „Ano mami!" zamumlala jsem. Esme i s Carlislem se usmáli a dali mě oba dva velkou pusu. Ještě chvíli jsem tam stála a dívala jsem se jim do očí. Bylo to velmi zraňující opouštět svou rodinu. Tak moc jsem najednou chtěla s nimi zůstat. Rychle jsem se v duchu profackovala za myšlenky, abych nikam neodešla. Potom jsem je naposled objala a rozběhla jsem se pryč. Neotáčela jsem. Věděla jsem, že bych se potom pohledu vrátila zpátky. Opouštěla jsem nejen svou rodinu, ale i zázemí, kde jsem věděla, že se mi nic nestane. U Cullenů jsem byla doma. Ani nevím, kam běžím. Má cesta věčnosti je teď nejasná.
Autor: Adka (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Cesta věčnosti-7. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!