Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cesta věčnosti

bells and Edward


Cesta věčnostiTakže jsem si vám dovolila přidat svojí první povídku, která se jmenuje Cesta věčnosti. Byla bych moc ráda, kdyby jste byly upřímní a povídku mi okomentovaly. Abych věděla jestli má cenu pokračovat. Moc děkuju a snad se bude líbit. Adka

 

Úvod

 

Také když se občas podíváte z okna zachvátí vás úzkost? Mě hrozná. Nedovedete si představit, jak to někdy vypadá strašně smutně, když se díváte do mrholícího večera a kolem sebe vidíte se potulovat všechny ty zamilované páry, kteří mají oči jenom pro sebe a vás si ani nevšimnou. Nebo partu kamarádů, která si rozhodla vyrazit si jen tak ven. Ne, tohle není úzkost, to je lítost! Lítost nad tím, že já tohle nezažívám a nikdy zažívat nebudu!!! Mám prostě malou sebelítost nad tím, že já nikoho nemiluju a nikdo nemiluje mě. A kdo by taky mohl milovat upírku. Kdysi jsem, ale mezi jednoho ze šťastlivců, kteří se mají, o koho opřít patřila. Měla jsem aspoň svého kamaráda, svého nejlepšího kamaráda! Ale jak říkám tohle je už pryč! Mé jméno je Isabella Marie Swan. A jestli chcete, budu vám svůj příběh vyprávět od začátku. Narodila jsem se v roce 1894 v císařství Rakousko-Uherském. A moji rodiče byli nesmírně šťastný, že jsem se jim narodila. Do svých 10 let jsem bydlela s matkou i s otcem. Byli jsme velmi šťastná a uznávaná rodina. Dokud jsme díky špatné investici otce nepřišli o veškeré peníze. Otec se z toho psychicky zhroutil a začal pít. Dokonce nás začal i bít. Proto jsme s matkou od otce radši utekli. Schovávali jsme se na různých místech a každý rok jsme se stěhovali. V mých dětských letech mi to přišlo, jako největší dobrodružství. Má matka měla, ale vážně velký strach. Do školy jsem vůbec nechodila. Nepotřebovala jsem to. Moje matka byla dostatečně vzdělaná, a proto mě učila sama. Když mě bylo 15 let, začala pro mě matka hledat vhodného manžela. Bohužel naše majetkové poměry nebyly velké. Ale i přesto mi slibovala pohádkově nádherný život. Chtěla, abych se měla lépe, než ona sama. Bohužel díky našemu majetku a mému otci, který nás ještě pořád pronásledoval, jsem si nemohla nikoho vhodného najít. A tak nám nezbylo nic jiného, než začít život v úplně jiné zemi. Do teď jsme žili v Čechách, ale nyní jsme se rozhodli se stěhovat do Ameriky. Do Nového Světa, jak se Americe říkalo. Naše příprava na cestu trvala 3 roky. V den mých 18 narozenin mi matka přišla říct: „Mám pro tebe dobrou zprávu. Konečně jsme připraveni vyjet do Ameriky za novým životem." Zaradovala jsem se. Tři roky jsem se plynule učila Angličtinu a konečně ji budu moc využít. Budu už svobodná a mi se nebudeme muset schovávat. Matka nám nechala udělat nové doklady. Takže místo Marie Čechová, jak znělo moje původní jméno, jsem se nyní jmenovala Isabella Marie Swan. Matka mě totiž nechtěla úplně vzít jméno Marie, a tak ho tam přidala. Matka, ze jména Marta Čechová si změnila jméno na Mary Swan. A tak se rodina Swan mohla vydat na cestu. Náš odjezd připadl na 30. října.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cesta věčnosti:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!