Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Amores perros - 1. kapitola


Amores perros - 1. kapitolaTohle je moje první povídka vůbec, tak doufám, že se to bude líbit. Ze začátku to možná bude vypadat jako hloupá slaďárna, ale jak název napovídá (nechci ho tady překládat, zkuste si překlad najít samy, někdo možná zná) časem to začne být trošku drama. První kapitola není moc dlouhá, ale brzy přidám další. Tak už vás nebudu otravovat a byla bych vděčná za jakoukoliv kritiku, abych věděla, co zlepšovat.

1. kapitola

 

„Co to mělo znamenat?“

„Co tobě je do toho?“ zeptala jsem se svého staršího bratra rozzlobeně. Co je moc, to je moc. Všechno má své meze. Stačí, že jsem se musela vypořádat ze všemi omezeními kolem, jako například ostříhání vlasů, ale tohle už překračuje hranice. Je sice fajn, že jsme dokonale sehraní a všechny ty kraviny kolem, ale co si dělám ve volném čase ho zajímat nemusí. Sice jsem na to odpoledne s Davidem myslet neměla, ale i tak je to moje věc.

„Stejně spolu moc dlouho nebudete!“

„Hm…no jasně, to vaše skvělý stěhování. Bude to fajn na čerstvým vzduchu, co? Ale co smečka?“

„Larry to vezme za mě. Neboj, někdo se k ním určitě přidá, ale i v pěti to zvládnou.“

 

Abyste pochopili. Od nějaké doby, přesně od 14 let, je ze mě vlkodlak. Na jednu stranu je to sranda. Běhat s klukama po lese a chvílí zapomenout na všechny starosti běžného života. Ale na druhou, nemám vůbec žádné soukromí. Navíc, když jeden z členů smečky, vlastně alfa samec, je váš vlastní bratr, tak je to o to horší. Samozřejmě jako každý starší bratr má potřebu mě ochraňovat a to, že mi vidí při každé přeměně do hlavy, my situaci moc neulehčuje…a samozřejmě to stěhování. Naši se rozhodli, že nám zdejší velkoměstský vzduch moc neprospívá (o naší přeměně nevěděli, tak asi proto), a proto se stěhujeme někam jinam.

 

Forks. Ano, to bylo naše vysněné město. Teda jejich. Mamka se nemohla dočkat až se seznámí s novými kolegy v práci, je doktorka. Taťka se těšil až bude dojíždět asi 60km do práce, ale co by pro svoje děti neudělal a brácha si přečetl nějaké knížky o místní historii a vypadá to, že tam budou žít vlkodlaci. Výborně, další přerostlí puberťáci v mé hlavě.

Víte, s naší rodinou je to trochu složitější. Ono stačí říct, že jsem vlkodlak, a už to stačí k tomu, aby to bylo dost složité. Jenže složitější to dělá to, že nejsme indiáni, teda ne úplný. Praděda byl, ale děda už byl poloviční, takže to znamená, že jsem takový indián jako sardinky u nás v obchodě. Můj brácha alespoň jako indián trochu vypadá. Má černé vlasy a tmavé oči. Zato já jsem po mamce blondýna s modrýma očima. Když mě poprvé kluci ze smečky uviděli, mohli se počůrat smíchy. Pche…tak co no.

 

„Výborně,“ bylo jediné na co jsem se zmohla a odpochodovala náležitě hlasitě do pokoje.

„Už abychom odjeli,“ povzdechla si mamka.

„Neboj, ona z toho časem vyroste,“ řekl naoko starostlivě Michael, ale dost nahlas, abych to slyšela i já.

„Blbec jeden. Dokud se kolem mě bude motat on nebo jiní potrhlí vlkodlaci, tak se toho nikdy nezbavím.“

Ruce se mi trochu třásly, ale za rok praxe, to nebyl problém. Svoji přeměnu jsem se naučila zvládat, i když byly chvíle, kdy to bylo jen o fous.

 

Plácla jsem sebou na postel a užívala si poslední chvíle starého domova. Kolem mě bylo naskládáno spousta krabic plných krámů. Zítra přijedou stěhováci a všechno odvezou do nového domova. Jak jsem tak uvažovala nad svým krutým osudem, víčka pomalu klesala a já se propadla do říše snů…

 

Shrnutí ¤ Další



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Amores perros - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!