Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ztracený syn 4. kapitolka

Seth


Ztracený syn 4. kapitolkaTak a napsala jsem vám 4. kapitolku. V téhle kapitolce se setkají z dalšími členy Cullenovic rodinky.

Tady máte tak trochu představu, jak vypadá Griffin. Na téhle fotce mu je, ale 22 takže si ho představte jako by mu bylo 18 a více se podobá Jasperovi.

griffin Fotka z filmu Jumper.

Griffin

4. kapitolka - Setkání

Tom:

Vzal jsem si věci do batohu a nechal tu upírku radši být. Všiml jsem si až teď Griffina, který mě celou dobu pozoroval.

„Kdo to byl?“ zeptal se mě.

„Nevím, nějaká upírka a je dost divná,“ honilo se mi pořád hlavou a navíc mi nedával nic do hlavy, ani ten ustaraný pohled, proč by se starala zrovna o mě?!

Zvedl jsem se ze židle, popadl batoh a vzal do ruky mapku.

„Teďka máme ruštinu?“ zeptal jsem se sám sebe a zároveň Griffina.

„Asi už to tak bude. Pojďme, ať nepřijdeme pozdě.“ Poslechl jsem ho a vyrazili jsme ze třídy.

Když jsem procházel kolem holek, kterým jsem udělal trapas století, zrudly jako ředkvičky. A všechny se na mě usmívaly nebo spíš culily, jako měsíček na hnoji. Jako by chtěly ještě další trapas.

Nebojte, holky, dneska popřemýšlím nad dalším trapasem. Řekl jsem si v duchu, usmál jsem se a holky si myslely, že ten úsměv patřil jim a jedna z nich se sunula k zemi a ty ostatní si jí nevšímaly. Všimly si jí, až potom, co jsem jim zmizel z dohledu.

„Týjo nová věc. Vraždit úsměvem. Z tebe bude něco víc než upír.“ Poplácal mě po rameni a oba jsme se zasmáli.

„Taky, že jsem na půl jumper a napůl upír,“ usmál jsem.

Mířili jsme do učebny ruštiny. Vešli jsme a holky tam byly samy a povídaly si. A ještě zajímavější bylo o čem. Jedna holka mluvila.

„Ten kluk, co nás odkopnul, vypadá jako Edward Cullen. Jako by byli dvojčata a taky má v sobě rysy té Belly, té pipiny, co nám přebrala Edwarda,“ řekla svoji teorii nějaká namyšlená bloncka.

„Ale je to blbost, nemůže být stejně starý jako jeho rodiče, strašně divný, ale jestli bude stejný jako Edward, že nebude chtít ani jednu, v životě nechci už vidět žádného kluka,“ řekla další, tentokrát bruneta.

Až potom si nás všimly a opět zrudly jako ředkvičky. Všechny se zadívaly do země. Bože, ony fakt mluvily jako namyšlené pipiny, ale mě zajímala ta věta. „Vypadá jako Edward Cullen. Jako by byli dvojčata a taky má v sobě rysy té Belly.“ To bylo zajímavé. Jako by na tom byla nějaká pravda. Ale je to v podstatě možné, aby byli moji rodiče. To by potom vysvětloval i trochu ten ustaraný pohled té upírky. Možná je to moje teta, co já vím. Rozhodně by to chtělo něco zjistit více. Ale pochybuji, že ještě někdy uvidím svoje rodiče. Tvář se mi zkřivila bolestí nad někým, kdo neexistuje.

Šli jsme si tedy sednout do poslední lavice a vyndali si z aktovky sešit a propisku. Do třídy se hrnuli studenti a jako poslední přišli 2 osoby. Taky šlo cítit, že to jsou upíři. Jeden byl mohutný s černými vlasy. Ten druhý byl menší a měl vlasy jako lví hříva. Ten mohutný si mě všiml a hrnul se ke mně. Griffin byl z dnešního dne plného upírů asi trochu vyděšený, že radši byl potichu a všechno sledoval ze svého místa, tiše jako myš.

„Ahoj, já jsem Emmett Cullen a tohle je můj bratr Jasper." Ukázal na sebe a pak na Jaspera. A pořád se usmíval.

Nějaké holky kolem něj prošly a říkaly si pro sebe. „Zase vtipkuje, to je ten náš starý známý Emmett, co chodí s tou blonckou Rose.“ Emmett si jich jako by nevšímal a nechal je být, ale slyšel jsem, jak malinko zavrčel, ale úsměv nesklidil.

„Ahoj, já jsem Tom O´Conor a tohle je můj bratr Griffin.“ Bylo vidět, že se trochu zděsili, když zjistili podle pachu, že to není upír ani člověk. Jasper se málem neudržel a skočil po něm. Asi mu moc voněl. Jasperovi taky hodně ztmavly oči. S omluvou odešel pro jistotu ze třídy. Nechtěl způsobit rozruch, a už vůbec ne někoho zabít.

Slyšel jsem, jak Griffin hlasitě polknul a pak s vyděšením řekl.

„To, že mě nemůžeš zakousnout ty, neznamená, že on může.“ Byl pořád vyděšený a my s Emmettem jsme se div nerozchechtali.

„To není vtipné,“ řekl, když si nás všiml, jak zadržujeme smích.

Zazvonilo a Emmett mi řekl ještě jednu věc.

„Dneska k večeru by měla být bouřka, jestli chceš, přijeďte k nám. Budeme hrát baseball,“ mrknul pak na nás a šel si sednout na svoje místo.

Na chodbě jsem si všimnul, jak ta upírka s kterou jsem měl minulou hodinu tu čest, dala pusu Jasperovi, aby ho povzbudila a šel si sednout na svoje místo. Za chvíli, ani ne minutu přišel do třídy učitel a řekl.

„Žáci dneska budeme dělat skupinovou práci a dokončíte ji doma. Skupiny budou po čtyřech.“ Všechny dívky měly pohled na mně, jakože chtějí být se mnou, ale to radši budu mít za 5 než s nimi. „Uděláte projekt, kde napíšete rusky o Rusku, rusech, Moskvě a podobných věcech. Nejlepší práce dostane 1 a spolu s majiteli se objeví ve školních novinách,“ zadal práci učitel a sednul si ke stolu. Začal něco psát a přitom popíjel kávu.

Vedle mě se objevil Emmett a začal prosit.

„Že budete s námi. Prosím, prosím.“ Dělal psí obličej a zatím se ke mně začaly hrnout dívky a prosily mě, už z dálky.

„Berem to, že Griffine?“ Ten jen přikývl, když viděl dívky.

Postavil jsem se na lavici a všichni ztuhli. Dokonce Emmettovi zmrzl na tváři úsměv.

„Takže dámy, jste tak laskavé, že byste chtěly být všechny se mnou, ale kdybyste viděly můj dům, ve kterém bydlí se mnou pavouci a lišky říkají dobrou noc a dobré ráno, změnily byste názor a navíc byste to všem rozkecaly. Což uděláte ještě dnes, jak vás tak vidím.“ Všichni měli znechucený výraz a radši si fakt začali hledat někoho jiného.

„To, co jsi říkal, byla pravda?“ Emmett byl zklamaný a znechucený zároveň. Uvěřil tomu taky.

„A ty si myslíš, že když přijedu v luxusním autě, že nebudu mít luxusní bejvák? Emmette, Emmette.“ Emmett mě nejdřív nechápal, ale pak pochopil a rozzářil se. Jasper a Griffin nic neříkali, měli neutrální výraz a byli si podobní? To je blbost, už mi fakt začíná z té školy.


Prosím o komentíky. :D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ztracený syn 4. kapitolka:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!