Ahoj, tak je tu Prolog nové povídky. Představení a seznámení s hlavní postavou. Kdo to asi bude??? :-) Snad se bude líbit a necháte nějaký komentík, Kirsten
07.11.2010 (19:30) • Kirsten • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1237×
Prolog
Ahoj, mé jméno je Isabella Marie Swanová, ale všichni mi říkají Bella. Nemám ráda, když mi někdo říká Isabello. Je mi sedmnáct let. Mám tmavě hnědé husté vlasy do pasu a oči mají barvu čokolády. Moje postava je malá a drobná. Nejsem nijak zvlášť hezká, ale nejsem ani ošklivá. Jsem zkrátka normální dívka. Téměř. Musím se přiznat, že jsem strašně nešikovná. Větší nemehlo než jsem já budete těžko hledat. Nedokážu přejít po rovném povrchu, aniž bych našla něco, o co zakopnu.
Povahou jsem po Charliem, po tátovi. Jsem uzavřená, straním se společnosti. Mám ráda svůj klid, volný čas radši strávím nad knížkou, než v nějakém baru.
Naprostý opak Renée, mé mámy. Ona je jako malé dítě. Často tvrdí, že máme vyměněné role, jelikož ona je jako puberťák a já se chovám jako dospělá.
Jak jsem řekla, mám ráda knížky. Moje nejoblíbenější je sbírka děl od Jane Austenové. Mám nejradši Pýchu a Předsudek a Rozum a Cit. Druhá oblíbená kniha je Na Větrné hůrce.
Nic víc, kromě čtení, připravování do školy a vaření vlastně nedělám. Vždycky jsem chtěla na něco hrát, ale nějak jsem se k tomu nedostala. Jako malá jsem akorát chodila pár týdnů na balet, ale máma naštěstí pochopila, že to není dobrý nápad a odhlásila mě.
Bydlím s Renée a jejím manželem Philem. Máma s tátou se rozvedli, když jsem byla ještě malá. Máma se pak i se mnou přestěhovala do Phoenixu, kde bydlíme doteď. Asi před rokem se seznámila s Philem a minulý měsíc se vzali. Phil si vydělává jako fotbalista a hodně cestuje. Máma zůstávala se mnou doma, ale byla nešťastná. Proto jsem se rozhodla, že budu nějaký čas bydlet u táty. Ve Forks.
Forks je malé a deštivé městečko ve státě Washington. Když říkám malé, tak myslím opravdu, opravdu malé. Kolem 3000 obyvatel! No děs. Tolik lidí chodilo do školy, kam jsem do včera chodila.
Když jsem Charliemu oznámila můj plán, nějaký čas u něj bydlet, byl zmatený, ale nadšený. Pořád opakoval, že se mi ve Forks bude určitě líbit a že si najdu spoustu kamarádů. To tak.
Hned mě přihlásil do Forkské střední. Chodí tam kolem 350 studentů! Jak si tam mám najít své místo, když jsem nedokázala zapadnout mezi ty tři tisíce tady?! No, jsem opravdu zvědavá, jak to tam bude vypadat a jak „zapadnu“.
Měla bych letět zítra v jedenáct dopoledne, takže dle mých výpočtů budu u Charlieho kolem páté.
Dneska večer pro mě uspořádaly moje dvě kamarádky menší rozlučkovou párty. Mám sice dvě kamarádky, ale ne tak moc dobré, aby mi hodně chyběly. Možná Kate.
Byla mi v mnoha věcech podobná. Až na to, že jakmile se objevil nějaký drb, hned ho i s mou druhou kamarádkou Monicou poslaly dál. Monica je hrozně ukecaná, ale fajn holka. To ona se rozhodla, udělat menší párty. Po mém naléhání tam budu já, Kate, Monica a ještě pár lidí, se kterýma jsem prohodila pár slov. Kdyby bylo po mém, nebyla by žádná rozlučka, ale co se dá dělat.
Za pár minut musím vyrazit na tu párty. Až skončí, vyspím se a ráno mě Phil s mámou odvezou na letiště. Věci už mám zabalené. Nemám toho moc. Oblečení, co jsem nosila tady, ve Forks moc neužiju.
Tak vzhůru na párty a vstříc novému začátku. Snad to nebude tak hrozné...
Autor: Kirsten (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Změněný Prolog:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!