Máte tu další kapitolku. Je krátká, ale slibuju, že další bude dlouhá a bude stát za to. Dejme tomu, že tohle je takový klid před bouří. Jen Vám chci ještě říct, že vaše komentáře mi udělaly neskutečnou radost. Moc vám děkuju a moc si toho vážím. :*
14.08.2010 (19:45) • eliskababy • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2246×
2. Kapitola
Celou cestu letadlem jsem prospala. Vzbudil mě až Edward, že přistáváme. Překvapilo mě přivítání, co na nás čekalo. Byla to celá Edwardova rodina. Jak ráda bych řekla moje rodina, ale nemůžu. Není. A nikdy nebude. Esmé se na mě vrhla.
„Bello, děkuju. Moc jsi mi chyběla.“ Podobné přijetí bylo i s ostatními. Carlisle mi dal pusu na čelo – připadalo mi, jako by to byl můj otec. Nejvíc mě asi překvapila Rosalie, když mě opatrně objala. A taky Jasper, který ji napodobil. Když jsme se přivítali, tak mi zakručelo v žaludku a dostala jsem mírnou křeč do břicha. Vlastně až teď jsem si uvědomila, že jsem den a noc nejedla. Mírně jsem sebou škubla.
„Co se děje?!“ ptal se hned vystrašeně Edward.
„Nic. Jen jsem dlouho nejedla, tak mě berou křeče do břicha.“ Jeho vystrašený výraz vystřídal uvolněnější, ale pořád tu byl. Hned mě táhnul k první restauraci, kterou tam uviděl. Pravda mekáč není žádná restaurace, ale někdy je mnohem lepší. Vlastně jsem ho neměla od té doby, co jsem se přestěhovala a to už je… prostě dlouho. Na nějaké počty jsem ještě moc rozespalá. Já a Esmé jsme se postavily do fronty, ostatní si šli sednout.
„Co to bude?“ zeptal se mě mladý, docela hezký… teď nevím, jak se mu říká. No, nevadí… prostě prodavač.
„Hm. Jeden cheesburger, 9 nugetek, velké hranolky, malý milk shake, big mac, tatarku a… mc flurry. Potom ještě jednu ovocnou taštičku lesní plody,“ ukončila jsem svoji ne zrovna malou objednávku. On na mě jenom vyjeveně koukal.
„Opravdu je to všechno?“ zeptal se pochybovačně. Jenom jsem s úsměvem kývla. Naložil objednávku na tác a Esmé zaplatila. Když Emm viděl, jakou nálož nesu, začal se řechtat. Jenom jsem pokrčila rameny, posadila jsem a pustila se do toho. Když jsem byla maximálně najedená, tak přišla další fáze. Záchod. Šla jsem zpátky a viděla, jak už se ostatní zvedají k odchodu, když jsem do někoho narazila, a spadla tvrdě přímo na zadek. Sykla jsem a vzhlédla. Byl to nějaký kluk. Měl asi tak metr osmdesát. Koukal se na mě dost pohrdovačně.
„Dávej pozor na cestu,“ řekl mi výsměšně.
„A ty na pusu,“ ozvalo se za ním hrozivě. Koukla jsem se za něj a viděla, jak přichází Emmett, Jasper a Edward.
„Notak, brácho. Nic se nestalo,“ řekl se zdviženýma rukama ten idiot. Edward mi hned pomohl na nohy. Všichni tři zavrčeli a on vycouval.
„Není ti něco?“ ptal se mě Edward.
„Ne. Jsem v pohodě,“ ujistila jsem je. Když jsme došli k ostatním, tak se na mě koukali starostlivě. Jen jsem kývla, jako že v pohodě. V autě jsem jela s Edem, Carlislem a Esmé. Cestou jsem přemýšlela, jak to bude dál. K Edwardovi, po tom, co jsem poznala Ara, už necítím to, co dřív. Myslím, že bych ani nemohla po tom, co mě opustil. Ale není to třeba jako s Alice. Té jsem odpustila hned. Ostatním, když se to tak vezme, tak taky. Mám ho ráda, to ne že ne, ale spíš jako Jacoba. Jen nejlepší kamarád. Doufám, že to pochopí. Charlie mi dá nejspíš domácí vězení do konce života. To bude menší problém. Potom pojedu do Volterry. Buď mě zabijí, nebo přemění. Uvidíme. Musím si vymyslet, co všem řeknu. Nebude to snadné. Pro nikoho. A co řeknu Jakovi? Je to hrozně těžké. Ale nesmím moc dlouho čekat. Spíš vůbec. Možná bych mohla počkat do maturity. I když na co by mi byla? Povzdechla jsem si. A co Renée? Takže si musím vybrat. Buď rodina nebo láska.
Autor: eliskababy (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Zlý? Zákeřný? Slizký? Blázen? Možná, ale ne pro mě! 2. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!