Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život anděla - 3. kapitola

Foto UH


Život anděla - 3. kapitolaTak lidičky. Máte zde další dílek... CO se jedná písniček, tak první se vám možná líbít nebude, ale seděla mi k tomu, ale tu druhou si určitě pusťte. A ještě něco... Poprvé tuhle povídku věnuji a to Rosalie7 jelikož uhodla co se bude dít. A prosím o komentíky. Vaše xlovexx.

III – Pohřeb?

Píseň

To co se v těle Isabell hýbalo, bylo její srdce. Srdce, které přestalo tlouci…

Rodina Cullenů, které začal scházet jeden člen, zůstala zaskočeně stát okolo auta, ve kterém ležela jim velice blízká osoba. Trvalo jim dlouho, než se dokázali vzpamatovat z toho, k čemu došlo. Trvalo jim dlouho, než si uvědomili, že jeden jejich člen rodiny zemřel.

Jako první si to uvědomila Alice, která začala vzlykat. Její hlas se klepal, když stále dokola opakovala jednu a tu samou větu.

„To se nemělo stát, tohle se nemělo stát. Já viděla něco jiného! Tohle se nemělo stát…“ Vzlykala a polykala konce slov. Svojí hlavu zabořila do hrudi svého může a vzlykala. Nechápala co se to děje. Isabell neměla umřít. To ona neviděla. Alice ve své vizi viděla úplně něco jiného. Něco, čeho se také báli, ale nebyla to Isabellina smrt.

Po jejím nářeku si všichni uvědomili, co se stalo. Esmé i Rosalie začali také vzlykat a jejich ramena se pod náporem vzlyků otřásala. Téměř všichni muži z rodiny se snažili udržet svojí klidnou tvář, aby nedávali najevo slabost. Jenom jeden padl na kolena a začal vzlykat. Chtěl brečet, ale nemohl.

Jeho ramena se otřásaly, ale z jeho očí nevytekla jediná slza. Nemohl brečet a to ho trápilo ještě víc.

„Edwarde…“ Promluvil jako první hlava rodiny. „Sedni si k ní. Odvezeme ji domů a potom pohřbíme.“ Promlouval a snažila se tak uklidnit svého syna.

Ten jenom kývl hlavou a sedl se ke své ženě na zadní sedadlo. Její hlavu si položil na kolena a hladil ji po vlasech. Stále mu nedocházelo, že jeho žena je mrtvá. Vypadala jako by jenom spala, a proto taky začal broukat její ukolébavku.

Cesta jim netrvala dlouho a oni dojeli domů. Edward vzal svou ženu do náručí a donesl ji do domu, kde ji položil na jejich postel.

Během chvilky tam došla i Alice a podávala mu vak, ve kterém byly uloženy její svatební šaty. Rozhodli se, že ji pohřbí v nich, jako se to dříve dělávalo.

Edward počkal, dokud nebude v pokoji sám a poté ji začal převlíkat. Oblíkal ji pomalu, tak aby ji neublížil.

Když zapínal poslední knoflíček na jejích šatech, začínaly ho znovu přemáhat vzlyky. Už je v sobě nedokázal déle držet.

Její křídla rozprostřel na celou délku, aby měla volnost, přesně tak, jak to měla ráda. Otevřel i okno, aby do pokoje proudil studený vzduch, který si pohrával s pírky na křídlech.
Chvíli se na ní koukal, a když zaslechl kroky na schodech, které patřily jeho rodině, naposledy ji políbil na její rty.

Měli stále stejnou teplotu, jako když byla živá, studenější, než lidské tělo, ale stále trochu teplé.

Na dveře se ozvalo zaklepání a během chvilky se otevřeli. Dovnitř vešla celá rodiny a shlédly na dívku na posteli.

„Hrob už je vykopaný…“ Promluvil Emmett a držel Rose za ruku.

„Možná bychom měli něco říct.“ Vzlykla Rose a její pohled se upřel na Edwarda. Ten jenom kývl, ale neodtrhl oči od své lásky. Věděl jenom jednu jedinou větu, kterou by chtěl říct a tak ji vyslovil.

„Miluji tě…“ Zašeptal a jen jeho slova dozněla, promluvil další člen. Promluvili nakonec všichni. Každý řekl to, co mu leželo na srdci a opět nechali na chvíli Edwarda v pokoji samotného. On měl za úkol snést Isabell k jejímu hrobu.

Píseň 2

Jen se za posledním odcházejícím zaklaply dveře, natáhl ruku a pohladil Isabell po tváři. Jen se jeho ruka dotkla její tváře. Začalo se něco dít. Cítil, že její kůže není tak ledová, jak by měla. Díval se na ní a nechápal to. Ležela stále klidně bez pohybu, ale s dalším poryvem větru se pohnula její křídla a celá nejenom pírka.

Stáhla se do zadu a schovala se za její záda, ale během chvilky tam nebyla. Vypadalo to, jakoby se do jejího těla zanořila. Zmizela a po nich tam nezůstala jediná stopa.

Edward nevěděl, co se děje a stále na ní koukal, když ho do nosu uhodila neuvěřitelná vůně. Vůně tak omamující, že si myslel, že snad i omdlí.

Dokonce hned věděl, odkud ta vůně pochází. Vycházela z těla jeho milované. Byla to vůně krve. Velice sladké krve.

Nevěděl co se to děje, ale najednou se ruka dívky, která ležela na posteli, pohnula. Její prsty se natáhly a znovu zatli v pěst. To samé udělala i její druhá ruka a nohy. Celé její tělo se prohnulo, jakoby dostalo elektrický šok a potom bezvládně kleslo na postel. Chvíli zůstalo ležet a potom se ozvalo něco, co Edward nechápal, znělo to jako tlukot srdce, ale bouchlo to pouze jednou. Chvíli to trvalo a ozvala se další rána, další uder a další a další…

Srdce dívky začalo bít čím dál tím hlasitěji, čistěji a dokonce dostávalo správný rytmus. Rytmus srdce člověka. Ne anděla, ale člověka.

Srdce už bilo pravidelně a hlasitě, tak hlasitě, že to slyšel i zbytek rodiny a okamžitě vtrhl do pokoje, kde ležel člen jejich rodiny. Koukali se na ní nevěřícně a v tom Isabella udělala další pohyb.

Schoulila se na posteli do klubíčka a otřásla se zimou. Její ruka automaticky nahmatala deku, kterou se přikryla a v klidu spala dál…


 

4. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život anděla - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!