Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život anděla - 2. kapitola

natáčení


Život anděla - 2. kapitolaDalší dílek anděla, doufám, že se na mě nenaštvete. Prosím komentíky.

II – Naposledy?

„Edwarde, prosím, řekni proč tak spěcháme?“ Zkusila jsem to ještě jednou a zeptala jsem se. Edward mi ale neodpověděl, dál se věnoval řízení auta. K letišti nám zbývalo už pouze pár minut a on byl každou minutu netrpělivější.

„Edwarde, prosím.“ Už jsem se začínala bát, co se děje. Měla jsem neuvěřitelný strach, že se něco stalo rodině.

„Edwarde, prosím, řekni mi co se děje. Já se bojím.“ Promluvila jsem znovu a sama slyšela, jak se můj hlas klepe. Byla jsem neuvěřitelně vystrašená. On už otevíral pusu, že mi odpoví, ale v tu chvíli se mu rozezvonil telefon a on ho vzal.

„Ano Alice?… Cože? Tak brzo?… Už tam skoro jsme…“ Mluvil a já jsem z jeho hovoru nedokázala nic pochytit. Dívala jsem se na něj a bála jsem se. Cítila jsem, jak se celé moje tělo klepe.

„Neboj se Isabell. Dostanu tě ke Carlisleovi co nejdřív.“ Promluvil a chytil mě za ruku. Zrovna v tu chvíli jsme smykem zabrzdili u letištní haly.

„Pojď Isabell, za chvíli to odlítá.“ Promluvil Edward a vylezl z auta. Rychle jsem ho následovala. Při cestě do letadla ještě dal rychle klíčky od auta nějakému pracovníku.

Letadlo jsme stihli hodně těsně. Sedadla jsme měli v první třídě. Seděli jsme vedle sebe a já cítila jak se celá klepu, měla jsem strach a velký, ale nikdy jsem se strachy neklepala.

„Isabell, spi.“ Zašeptal mi Edward do ucha a začal broukat nějakou melodii. Melodii, kterou jsem slyšela poprvé. Nebyla to ta melodie, kterou mi broukal vždy před spaním, tahle byla jiná. Smutná. Zdálo se mi, jakoby tou melodii vyjadřoval všechny svoje obavy. Cítila jsem, jak se moje oči klíží, až se nakonec zavřely.

***

Smutná melodie zabrala. Isabelliny oči se zavřely a jí se začaly zdát sny. Nebyly ale šťastné. I v jejích snech se objevoval strach. Strach z nepoznaného. Nevěděla, proč byl Edward tak roztržitý. Nevěděla, proč ji nechtěl říct, proč tak pospíchají a o tom se jí taky zdálo.

Její spánek byl neklidný. Na sedadle sebou házela. Její oči se pod očkama kmitali a ať se Edward snažil sebevíc, nedokázal ji uklidnit.

Hladil ji po vlasech. Hladil ji po zádech. Broukal melodie, ale ona sebou stále házela. Její ruce nedokázaly najít polohu, ve které by zůstaly, dokud si je nepoložila na břicho.

Bylo to jako by jen pocit, že si chrání břicho byl pro ní ten správný. Zbytek cesty v letadle spala v klidu, jediný pohyb, který ve spánku dělala, byl ten, že její ruce sami od sebe hladili břicho. Jakoby v něm něco chránila, ale to nebylo možné. Ona nemohla mít děti, jelikož Edward byl upír.

Letadlo s mírným škubnutím přistálo na letišti a Edward vzal svou manželku do náruče a nesl ji k autu. Na letištním parkovišti na ně už čekali příbuzní.

Edward položil Isabell na zadní sedadlo auta a pohladil ji po vlasech a tehdy s v ní něco pohnulo.

Isabella se úlekem probudila a pohlédla do vystrašených očí Edwardovi. V jejím těle znovu došlo k pohybu a její ruce se úlekem vyšvihli. Jedna ruka se obtáhla okolo břicha a druhá okolo hrudníku.

Dívali se navzájem do očí a ani jeden nevěděl co se děje.

„Miluji tě.“Zašeptala Isabell a její oči se naposledy zavřely. To bylo naposledy, co oči anděla pohlédly na svět. Naposledy, co pohlédly na její lásku Edwarda.

To co se v těle Isabell hýbalo, bylo její srdce. Srdce, které přestalo tlouci…

 


 

3. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život anděla - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!