Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zelenoočka - 2. kapitola

Po dlouhém pátrání La Push


Zelenoočka - 2. kapitolaCo je vlastně Bella zač? A má nějaké schopnosti?


Děkuji vám za kladné ohlasy, tohle jsem vážně nečekala. Tahle kapitola je poněkud slabší, ale snad vás neodradí.

2. kapitola – Člověk zůstane člověkem

 

Teď bych vám nejspíš měla vysvětlit, co se stalo na parkovišti. Nejdůležitější je, že nejsem člověk. Ale ani plnohodnotný upír. V podstatě za to může můj otec, ten, který mi nedávno zemřel. On upír byl.

Našel mě v dětském domově. Bylo mi osm let a měla jsem hodně zvláštní schopnost – dokázala jsem pouhým dotykem od člověka převzít jeho talent. Většinou jsem to uplatňovala při zpěvu, ten mi nikdy nešel. Později se to hodilo i ve škole při učení.

Ten upír šel náhodou kolem a všiml si mé schopnosti. Za týden se vrátil a odvedl si mě k sobě domů. Adoptoval mě. Ani nechtěl znát mé jméno, začal mi říkat podle barvy mých očí. Své jméno mi neřekl, mohla jsem mu říkat tati, nebo jakýmikoli přezdívkami, co mě napadly.

Když mi bylo 12 let, řekl mi, co je zač. Také se mi svěřil se svým výzkumem. Geneticky upravoval upíří jed, aby vyvolal jen některé změny, ale aby „člověk zůstal člověkem“, jak tomu říkal on sám. Upravený jed zesílí latentní schopnosti člověka, kůže mu ztvrdne, ale zůstane potažena nejsvrchnější vrstvou původní pokožky, takže není vidět světélkování, jen za velmi specifických podmínek. Horní pokožka je prokrvená, takže při poranění také není nic poznat, jenom se rychleji hojí. A protože je většina pigmentových buněk vtlačena do vnitřku těla pod upíří kůži, nikdy se neopálí, právě naopak úplně vybledne. Spodní kůže odolává poškození stejně jako upírská, možná i o něco víc.

Spánek není potřeba, přesto může na pár hodin usnout.

Oči se také mnoho nezmění – zachovají si původní barvu, ale kolem zornice se objeví červené nebo zlatavé žilky, záleží na krvi, kterou pije – lidská nebo zvířecí. Navíc se „člověk“ může stravovat i normálně, ale krev potřebuje pořád. Nesmím zapomenout na větší sílu, rychlost, bystřejší smysly a nesmrtelnost. Každému se trochu změní osobní pach, mírně připomínal upíří. A nejdůležitější je, že srdce bije i po proměně.

Poté se mi svěřil, že si mě vybral díky mé schopnosti. Že kdybych se stala upírem, tak by zesílila.

Tohle si klidně mohl nechat pro sebe, souhlasila bych s čímkoliv, jen kdybych mohla být napořád s ním. Od té doby zavedl pravidla ohledně našeho kontaktu. Bydleli jsme každý jinde, psali si nebo volali, ale vídali jsme se málo – a to jsem většinou měla nasazenou nějakou masku, paruku a dlouhý plášť.

Bylo to pro mou ochranu, pro případ, který teď nastal. Vládnoucí rodina upírů se velice zajímala o jeho výzkum, ale dlouho jim namlouval, že nedělá žádné pokroky. To už jsem byla několik let po přeměně, která u mě proběhla krátce po mých osmnáctých narozeninách. To bylo před dvanácti lety.

Moje schopnost se samozřejmě zlepšila – obyčejné talenty jsem přebírala rychle, nepotřebovala jsem je trénovat. Díky jedu jsem přebrala i schopnost svého otce. Jsem chráněna štítem – psychickým i fyzickým.

U již posílených talentů musím trénovat, než je dokážu plně ovládat. Zatím jsem moc možností neměla, jiného upíra jsem nepotkala, až do teď.

 

Tam na parkovišti jsem ucítila jejich pach. Vyvedl mě z míry jejich počet, navíc jejich přítomnost mezi tolika lidmi. Musí to být obrovští masochisti. Kdyby mě ten kluk netáhl do školy, nejspíš bych hned zdrhla. Takhle jsem neměla možnost, nezbývalo mi nic jiného, než se začít připravovat na setkání s nimi. Co jim mám říct? Všechno nebo nic?


 

 


 


3. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zelenoočka - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!