Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zelenoočka - 11. kapitola

Cullen polštář


Zelenoočka - 11. kapitolaJedna z kratších kapitol. Koho hledá policie?

11. kapitola – Richard


V upířím domě jsem se chtěla zdržet jenom chvíli, ale upoutaly mě zprávy v televizi. Ani nevím, kdo ji pustil, ale když jsem přišla, už jela. Ale zpět ke zprávám. Upoutala mě fotografie hledaného muže. Byl to můj otec.

„Pojďte se podívat, ještě nikdy jsem neviděl, že by policie hledala upíra!“ křikl někdo z Cullenů na ostatní. Všichni si posedali před televizi a upřeně sledovali zprávy spolu se mnou.

„… Hledaný muž spáchal šestinásobnou vraždu v Itálii, trojnásobnou v Anglii a ve Španělsku zabil jedenáct lidí. Je to velmi nebezpečný masový vrah, na kterého byl vydán celosvětový zatykač. Za jakoukoliv informaci vedoucí k dopadení hledaného je vypsána odměna. Žádáme vás, abyste se nepokoušeli hledaného zadržet sami, mohl by ohrozit váš život. Informace o hledaném sdělujte na telefonním čísle XXXXXXXXX nebo čísle policie. Děkujeme,“ řekla moderátorka a pokračovala další zprávou.

V místnosti byl chvíli klid, dokud nepromluvil Carlisle.

„Zajímalo by mě, co udělal doopravdy,“ řekl.

„Jak to myslíš, přece zabil ty lidi, ne? Tak jaký doopravdy?“ ptala se Rose. Co naplat, blondýna.

„Ale, Rose, snad sis všimla jeho očí. Měl je zlaté jako my. Kdyby zabíjel lidi kvůli krvi, což nedělal, tak by po sobě nezanechal stopy. A nezabil by je ani jen tak, to by se vůbec nemusel živit zvířecí krví. Takže to na něho někdo chce hodit, nebo ho hledá někdo jiný a tohle slouží jako záminka,“ vysvětlil jí Edward.

„A proč ho teda hledají, pane pobral jsem všechen rozum světa?“ rýpla si Rose.

„Nejsem vševědoucí, takže s tímhle ti neporadím, přes to všechno jsem rád, že ve mně vkládáš takovou důvěru a naděje,“ odpověděl jí Edward.

„Taky nevím proč, ale hlavně to nechápu. Když jsem Richarda potkal před padesáti lety, byl doktor jako já. Ještě před dvaceti lety mi psal, že se věnuje genetice. Podle mě nemohl nikoho vyprovokovat k útoku na jeho osobu, aby se teď musel skrývat,“ přemýšlel nahlas Carlisle.

On ho znal. Znal ho. Znal ho. I jeho jméno. Richard. Richard. Musím se ho zeptat… Ale už jsem to nestihla.

„Ty jsi ho znal? Odkud?“ zeptal se jeden z upírů místo mě.

„Neznal jsem ho nijak dobře. Potkali jsme se na univerzitě, oba jsme tam vyučovali, ale po pár měsících odešel. Nějakou dobu jsme si pravidelně psali, ale už je to dlouho, co se mi neozval. Považoval jsem ho za mrtvého, ale nejspíš se skrývá už od té doby,“ zavzpomínal Carlisle.

To už jsem to nemohla vydržet. Rychle jsem se rozloučila a vypadla odtamtud pryč. Běžela jsem lesem a přemýšlela, jestli ho hledají, protože už zemřel a sami si neví rady, nebo ho málem chytili, a teď se jim ztratil podruhé. Doběhla jsem domů a přemýšlela, co mám dělat. Nakonec jsem se rozhodla pro menší výlet do Seattlu. Sbalila jsem si doklady a nějaké peníze do batohu a vyrazila na cestu.

Cesta do města mi netrvala ani čtvrt hodiny. Ve městě jsem zpomalila a využila MHD, abych byla co nejrychleji v centru. Tam jsem zamířila do pár obchodů, koupila jsem si pastely, speciální gumu a spoustu černých papírů. Za chvíli jsem byla s nákupem hotová, tak jsem se vypravila domů.

Začala jsem kreslit. Jako první jsem vytvořila obraz lesní pěšiny. Cesta se stáčela mezi starými stromy a téměř na konci stála srnka. Jako další jsem nakreslila velké jezero s lodičkou, na které seděli dva lidé, ale byli tak daleko, že nešlo poznat, o koho jde. A do třetice jsem nakreslila portrét svého otce. Richarda.

Asi v půlce kreslení jsem se zarazila, uvědomila jsem si, že se zatím všechny mé myšlenky točily kolem něho. Na té pěšině mě prvně učil lovit zvěř. U jezera jsme trávili jednu z posledních víkendových schůzek. Nakonec jsem nad tím jen mávla rukou a kresbu dokončila. A zrovna v tom okamžiku někdo zaklepal na dveře. Bez přemýšlení jsem sešla dolů a otevřela dveře.




12. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zelenoočka - 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!